Mainos

Selviytyjät Cook Islands

• 18 203
  • 120

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja Cao Boi vaan porskuttaa, sekottaen muiden pasmat täysin! Mahtavaa katsoa tuota jamppaa kyllä, toivottavasti ei pian putoa.

Tälle kaudelle (ja myös seuraavalle) on kyllä casting-osasto onnistunut erinomaisesti. Mukana on aika mielenkiintoista porukkaa, löytyy fiksua ja tyhmää, symppistä ja ärsyttävää... Tämä Cook Islands ja seuraava kausi ovat siitä erilaisia verrattuna aiempiin että tällä kertaa tuotanto on etsinyt sopivaa porukkaa mm. MySpacen, erilaisten agenttien, ystävien, kavereiden, kaiken mahdollisen kautta. Aiemminhan suurin osa kilpailijoista on hakenut itse ohjelmaan ja tullut sitä kautta valituksi. Mutta koska suurin osa noista hakemuksista on tullut vain valkoisilta niin tällä kaudella tuotannon oli pakko lähteä etsimään mielenkiintoisia kilpailijoita muuta kautta jotta mukaan saataisiin porukkaa myös muista etnisistä ryhmistä. Ja tämä on kyllä osoittautunut hyväksi valinnaksi koska mukaan on saatu esim. Cao Boin tapaisia ihmisiä.

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Siellä sitten heitettiin etniset jaot nurkkaan, ja vedettiin uusi ryhmitys pystyyn. Aika hyvä ratkaisu tähän väliin.

Kyllä. Jotenkin yllättävää, että naisten puolella viimeiseksi jäi nekru, kun kipparit valitsivat tyyppejä joukkueisiin..

Cao Boi on varmaan aika rasittava sälli. Tuopahan väriä lisää. :)

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Helvetti että tuo Parvati on kyllä oksettavan teennäinen ämmä joka kuvittelee itsestään liikoja. Koko ajan flirttailemassa teennäinen hymy (irvistys) naamallaan että hampaat vaan loistaa.

Tuo uusi heimojako on muuten siitä mielenkiintoinen että toiseen heimoon meni järki ja toiseen voima.

Viimeksi muokattu:

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Cao Boi taitaa sitten käydä hieman muiden hermoille hyökätessään linnun pesään. Sopivat kyllä toisilleen tämä roller girlin kanssa.

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Parvatin "flirttiä" oli eilen kyllä aika koomista seurailla, sen verran suuret luulot tuntuu tytöllä olevan itsestään. Harmittavasti sitten Cecilia pudotettiin eilen kisasta, oli kyllä yksi omista suosikeistani tämän kauden kisassa. Muutoin eilinen uusi ryhmäjako oli tosi positiivinen asia, tuo mielenkiintoa jatkoon entistä enemmän.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Parastahan on se että tämän Parvatin sukunimi on Shallow. Jotenkin kuvaa niin hyvin ko. tyttöä...

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Raron miehet eivät ole kyllä ihan sieltä terävimmästä päästä, erityisesti Nate on ihan täydellinen idiootti. Jotain kertoo että hänelle menee tuo Parvatin flirtti ihan täydellisesti läpi. Ensinnäkin tuo Parvati on ihan järkyttävän paska flirttailija, vaikka väittääkin itse että se on hänen suurin vahvuutensa. Toisekseen hän ei ole edes kovin kaksisen näköinen. Minä en näe mitään seksikästä naisessa jolla suu kattaa yli 50% koko kasvoista, ja joka kulkee vielä koko ajan suu ammollaan. Ja kaiken lisäksi tämä nainen vielä luulee itse olevansa todella seksikäs vaikka kaikki tuo flirttailu ja tekoseksikkyys on vain lähinnä noloa.

JP teki ehkä pahimman virheen mitä tässä pelissä voi tehdä. Eli siis kävi ylimieliseksi ja luuli ettei häntä missään tapauksessa äänestetä pois koska hän on fyysisesti niin vahva. Todella typerää!

Ozzy osoitti molemmissa haasteissa että jos haastekilpailu sisältää uintia, hän on aivan omaa luokkaansa. JP:n pitäisi olla urheilijana kovakuntoinen kaveri mutta Ozzy piti tätä ihan pilkkanaan toisessa kilpailussa.

Mutta ennen kaikkea molemmat haastekisat ratkesivat tänään naisiin, Aitun naiset olivat molemmissa aivan ylivoimaisia verrattuna Raron naisiin. Ensimmäisessä kilpailussa Candice ja Becky menivät paljon helpommin ja sulavammin siellä sokkelussa kuin Cristina ja Jenny. Kilpailu ratkesi käytännössä jo siinä. Ja sitten toisessa kilpailussa Raron naiskolmikon suoritus oli lähinnä säälittävä. Vaikka he selittelivät että vastassa oli "mestari-tulentekijä" Cao Boi niin ihan turhaa selittelyä se oli kun he itse eivät saaneet aikaan minkäänlaista tulta.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
-OO-;2175529Ensinnäkin tuo [i kirjoitti:
Parvati[/i] on ihan järkyttävän paska flirttailija, vaikka väittääkin itse että se on hänen suurin vahvuutensa. Toisekseen hän ei ole edes kovin kaksisen näköinen. Minä en näe mitään seksikästä naisessa jolla suu kattaa yli 50% koko kasvoista, ja joka kulkee vielä koko ajan suu ammollaan.

Sinne suuhun voi aina laittaa jotakin tukkeeksi... ;)

Sic

Jäsen
Kyllä Aitulla homma toimii mainiosti, siellä on hieman erilaisempaa porukkaakin, ehkä se tekee tiimistä monipuolisen ja siksi se pärjää juuri noissa moniosaisissa kisoissa. Rarolla taas kun on muskelimiehiä ja sitten ehkä Aitua heikommat naiset, niin ongelmia noissa älyäkin vaativissa tehtävissä voi tulla. Vaikka ei toki erot niin suuria ole.

Cao Boi rokkaa edelleen, alisti tulenteossa!

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Cao Boi rokkaa edelleen, alisti tulenteossa!

Alisti kyllä aika ikävästi sitä lintuakin... Jonathanilla näytti olevan vaikeuksia pidättää itkua kun piteli sitä linnunpoikasta käsissään.

Sic

Jäsen
Alisti kyllä aika ikävästi sitä lintuakin... Jonathanilla näytti olevan vaikeuksia pidättää itkua kun piteli sitä linnunpoikasta käsissään.

Juuh, se oli kyllä ikävä juttu, onneksi Cao Boi sentään korjasi edes vähän tilannetta saamalla pesän takasin paikalleen. Mutta tommonen ehkä liiankin energinen ja aktiivinen heppu kun on niin sattuu ja tapahtuu.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Luonto kutsui pahimmalla mahdollisella hetkellä, minkä takia Nate meni Aituun heimokokouksen yhteydessä?

Tuhnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, New Jersey Devils, Real Madrid
Saivat "siepata" jonkun omaan heimoonsa joksikin ajaksi, meni vähän ohi, ja valitsivat Naten.

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Nate on Aitun "vieraileva jäsen" seuraavaan palkintokilpailuun asti (ja ilmeisesti pääsee osille palkinnosta, jos voittavat) mutta palaa takaisin omaan heimoonsa seuraavaan koskemattomuuskisaan.

EDIT: Ja niin siis Aitu valitsi kenet ottavat ja näin säästivät tämän äänestykseltä.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vähän hölmö valinta sinänsä koska Nate oli yksi heimon vahvimpia jäseniä. Mielestäni tuossa olisi ennemminkin kannattanut valita esim. Christina koska se tuli tuossa Probstin kysellessä aika selväksi että Christina joutuu lähtemään. Valitsemalla Christinan Aitu olisi pystynyt aika hyvin sotkemaan Raron peliä ja pakottanut heidät äänestämään jotain muuta.

Cao Boi joutui lähtemään vähän omaa hölmöyttään. Kaveri ei tullut ajatelleeksi että myös Yul on ollut Exile Islandilla ja siksi idoli voi olla myös hänellä. Ja kun hän teki aika selväksi että hänen taktiikkansa on saada paljastettua idoli niin Yulilla ei ollut juuri muuta mahdollisuutta kuin äänestää Cao Boi ulos.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raro teki palkintohaasteesa sitten sen itse "järkevillä" valinnoillaan. Rebeccan uiminen meni räpeltämiseksi ja tissien näyttämiseksi. Parvati muuten oli yllättävän hyvä tuossa. Ja vähän off-topic, mikä vitun pakkomielle noilla jenkeillä on tuon maapähkinävoin suhteen? Joidenkin suomalaisten mukaan, jotka sitä ovat maistaneet, se on karmeeta paskaa.

Viimeksi muokattu:

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja vähän off-topic, mikä vitun pakkomielle noilla jenkeillä on tuon maapähkinävoin suhteen? Joidenkin suomalaisten mukaan, jotka sitä ovat maistaneet, se on karmeeta paskaa.

Samaa pohtinut itsekin ja olen myös maistanut tuota tököttiä ja pahaa oli. Yleensä syödään juuri vaalean leivän kanssa ja osa tunkee siihen vielä hilloa mukaan.

Olin kyllä melko varma, että Jonathan lähtee mutta taas kerran oltiin komeasti väärässä. Ei tuo fruitcake taida olla mikään laatikon terävin veitsi. Joo mä olen tosi hyvä tekee palapelejä. Ei paljon lämmitä kun yksi uimareista osaa hädintuskin edes uida. Komea nousu kuitenkin taistossa koskemattomuudesta.

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Sääli kun Flickalle tuli lähtö, tyttö oli yksi omista suosikeista tällä kaudella. Jonathanin lähtöä odottelin kaikkien ennakkopuheiden perusteella, mutta vielä mitä. Kaikki muut äänestivät Flickaa paitsi hän itse ja sitten se olikin menoa.

Toivottavasti Ozzy pysyy mahdollisimman pitkään kisassa mukana, oikeasti kaveri on voittaja-ainesta.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Toivottavasti Ozzy pysyy mahdollisimman pitkään kisassa mukana, oikeasti kaveri on voittaja-ainesta.

Todellakin. Tästä ei voi olla kuin samaa mieltä. Tämä kaverihan on oikeasti puoliksi eläin. Toivottavasti voittaa koko kisan. Veikkaan kuitenkin että mies äänestetään jossain vaiheessa pois koska on niin suuri uhka muille kilpailijoille. Mikäli Ozzy ei voita niin Yul? saisi voittaa koko kisan..

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Jäi eilinen jakso väliin ja nyt täällä saan kuulla, että Flicka on äänestetty pois. Vittu. Yksi suosikeistani Yulin kanssa. Nyt seuraamseni mielenkiinto lopahti tosissaan. Jotain nättiä siinä mimmissä oli tai siis on. Tuollainen luonnonläheinen muija saa ainakin itseltä hieman jalkoja alta. Joku Parvati edustaa taas sitä ääripäätä. En ymmärrä mitä äijät siinä näkevät? Kamala lortto. Kauheat hampaat ja pirun iso suu. En panis.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy