Olen tässä viime aikoina naisissa ravatessani sekä kavereillani käydessä huomannut, että aina useamman ja useamman yöpöydällä näyttää olevan ties mitä vitamiinipillereitä, särkylääkkeitä, unilääkkeitä, masennuslääkkeitä. Mitä tahansa tabua ja kemikaalia kunhan vain on ahdettu täyteen vaikuttavaa ainetta. Itse kun olen elänyt siinä maailmassa, jossa on aamiainen, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala and that´s all. Vasta nyt kun huomaa ruokakauppojenkin hyllyjen notkuvan erimerkkisistä kofeiinipitoisista energiajuomista ja pikkukakaratkin ostavat namirahoillaan berokkaplussaa kotiin niin kysymys kuuluu: voiko nykypäivän kiireinen ja ahdistunut ihminen elää mukavaa elämää ilman että vetää pillereitä ja ravinteita aamusta iltaan muuttumalla täten turboahdetuksi monitoimikoneeksi?
Itse en ole juuri lääkkeisiin toistaiseksi kajonnut enkä myöskään proteiineihin mutta vitamiineja vedän silloin tällöin. Poretabletteja tai Marlin ACE-vitamiinimehuja. Särkylääkkeitä tulee syötyä korkeintaan krapulassa, kuumeessa tai muussa vastaavassa tilanteessa.
Itse en ole juuri lääkkeisiin toistaiseksi kajonnut enkä myöskään proteiineihin mutta vitamiineja vedän silloin tällöin. Poretabletteja tai Marlin ACE-vitamiinimehuja. Särkylääkkeitä tulee syötyä korkeintaan krapulassa, kuumeessa tai muussa vastaavassa tilanteessa.