Uleåborgir kirjoitti:
Vode: siinä Suomen curlingliiton lajijohtaja juttelee kollegoidensa kanssa...
Tämä oli oikeasti aivan huikea, tosin kuin nämä lipsahdukset "Ruotsi voitti Ruotsin", joita nyt sattuu eikä niissä mitään unohtumatonta ole.
Vode sanoi myöhemmin kun presidenttipariskuntaa kuvattiin toista kertaa, että "katsomossa on arvovaltaisia vieraita". Tästäkin tuli se kuva, ettei Vode vieläkään ollut täysin varma siitä, ketä siellä istuu.
Finisherille sen verran, että ehkä siihen Mertsin kritisoimiseen on syynsäkin. En pitänyt Mertsistä edes 1995, joten joten tuskin olen dissannut sitä 11 vuotta vaan muoti-ilmiön takia. Ja ymmärrän hyvin, jos samankaltaisia löytyy enemmänkin. Eikä se mua häiritse, jos joku nimimerkki "JYP2006IHQ" repeilee Mertsin jutuille entisen miehen kuudestatoista kosinnasta pakkien kera. Silloin voisi vaan ymmärtää, että joidenkin mielestä se oli ehkä väsynein ja kömpelöin juttu tällä vuosituhannella.
EDIT: Toiseksi väsynein. Voiton vie hehkutus Ville Peltosesta Luganon talkkarina. Ei siitä enempää, kun ei kuulu tähän ketjuun, koska ainakin minä haluaisin unohtaa sen mahdollisimman nopeasti. Kuuluisi ennemmin vitutusketjuun.