Jos te ette itse ole tajunneet niin kukaan ei tee 284 000€ "budjetointi virhettä" joukkueessa jossa pelataan noin 3-4 miljoonan rahoilla. 10% koko firman budjetista, laseja nyt vähän päästä. Totta kait noista tappioista osa johtuu huonosta yleisömäärästä, siksi sanoinkin että noin 50%. Loppu johtuu oikeasti muuan Dalesta, case Barneysta jne. kyllä ne on ihan oikeasti niitä rahoja mitkä pelaajiin upposi, toki te saatte uskoa mitä haluatte, onhan se "hienompaa" kun turpaan tulee ja "oltiin pienimmällä budjetilla liikenteessä", kuin myöntää että noissa puheissa on niin paljon paskaa että tosiasiassa se summa tulee suoraan pelaaja budjetin ylityksestä. Joukkueen taustalla liputettiin vihreää valoa ja toivottiin parasta, samat ihmiset myös pelasti SaiPan konkasta tän kokonaisuuden jälkeen. Kukaan ei vaan kehtaa myöntää tosiasioita.
Kannattaa myös tajuta että jos firmassa on budjetti 3,9 miljoonaa ja budjetoitu yleisömäärä vaikka 3600, niin noi 500 ihmistä jos siitä "katoaa", niin se tekee prosentteina n. 10% (nämä glory huntterit sitten muutoinkin ostavat vähemmän tuotteita esim. fanikaupasta, koska he kerran joukkueenkin ekana hylkäävät) eli maksimissaan noin 350 000€, ei todellakaan 500 000€ kuoppaa... Ai niin 900 000 - 284 000 = 616 000... kummastuttaako? Minua ainakin. Tuo 616 000 kun on 16,7% koko joukkueen budjetista. Niin joo ja 3256 on kuitenkin "vain" 150 enemmän kuin 500 budjetoidusta, eli todellisuudessa budjetoidusta SaiPa jäi 350 katsojaa per peli, eli 9,7%. (mun matikalla 397 000 €, ei 550 000). Eli ainakin 150 000 voi huoletta lisätä budjettiin, joka jo sinällään nostaa Saipan ohi monesta noista muista.