Selin on kyvytön looseri

  • 8 795
  • 44

jarppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Sasha
Timo Tuomi. Siinä mies, joka toisi kuria ja kokemusta Ilvekseen.
Mies oli tänään Hakametsän hallilla. En tiedä miksi, mutta ainahan sitä voi spekuloida. Huomenna kuitenkin loppuu tämä arvailu ja saadaan nimiä julkisuuteen...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Timo Tuomi?
Ei ole, eikä pitäiskään tulla. Ei Tuomea.
Hannu Jortikka olis mun mielestä hyvä valmentaja Ilvekseen.
Haluais valmentaa, olis vapaana, mutta....ei tule. Valitettavasti.

Uuden valmentajan julkaisemiseen on 11 tuntia. Sittenhän näette, kuka se on.
 
Sen verran lisää spekulaatioita, että Surenkinin tulon Ripa tyrmää Aamulehdessä. Aamulehden mukaan vahvoja ehdokkaita ovat Mika Saarinen, Timo Lahtinen ja Teisa Räsänen. Myös Sakke Pietilästä on huhuttu. Saken tyrmään vaihtoehdoista heti jo sen takia, että mies ei ole vaihto-aitiossa ollut vuosiin. Aika lienee ajanut valitettavasti Pietilän ohi.
Mika Saarinen voisi Jyväskylän koulukunnan miehenä uudistaa paljonkin Ipan peliä, mutta kaveri lienee enemmän Rautakorpi-tyyppinen pelaajien kehittäjä, ei niinkään kesken kauden puikkoihin hyppäävä messias. Sitäpaitsi näillä Jyväskylän oppineilla on taipumus olla ikuisia kakkosia vrt. Arajuuri ja FeKuusisuo.
Teisa Räsänen ei ainakaan allekirjoittaneen mielestä ole yhtään sen varteenotettavampi liiga-valmentaja kuin Ismo Läntinen. Näytöt kakkosena ovat ok, mutta päävalmentajana katastrofaalisia.
Jäljelle jää siis Timo Lahtinen, joka on jo vuosia sitten ilmaissut halunsa valmentaa Ilvestä. Ukon näytöt Elitserienistä ovat vahvat ja toivonkin, että Tinke astuu kehiin monivuotisella sopimuksella ja oikaisee Ipan kurssin.
Ja jos ei Lahtinen, niin miten olisi Tappara-legenda Rane Korven uusi tuleminen Ipan leivissä. Viimeinen Tappara-visiitti päättyi epäreiluihin potkuihin. Mikäs olisi sen herkullisempaa kuin Ranen voitokas paluu Ipan ruorissa.
Tosin tämähän on vain mun Tapparan miehen märkä ja omien mielestä perverssi uni.
Anyway, klo 11.00 kuulemme missä mennään ja kaikista Ripan ennakkolausunnoista huolimatta pelkään, että itä-suomalaisten Ipa-valmentajien perinteitä kunnioittaen miehen nimi on Vesa Surenkin. Eli Mälli-kiekko elää ja voi edelleen huonosti.
Tästä ennakkolausunnostani huolimatta toivon, että tuleva koutsi saa fanaattisten Ilves.com miestenkin puolesta työrauhan. Toisin kuin Seli-selin sai...
Ripalle pitää kyllä nostaa hattua kärsivällisyydestä. Jos Ipa olisi kuin Ifk, olisi Seniili saanut fudua jo ennen kuin aloittikaan ja miehistössä surffailisi fanien vaatimana n. neljä Jaana Calounia.
Katsotaan mitä tapahtuu...

-Buddy

edit:panovihreholopainen
 
Viimeksi muokattu:

Peku

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Chicago Blackhawks, sympatiat Bluesereille
Martti Merra! (6 x heh!)
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikko Mäkelä nostetaan a-junnujen coachin paikalta edustukseen......
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tarkistin, ja kyllä "Miksa" on jossakin aivan toisaalla kuin Ilveksen a-junnuissa. Muistelin ilmeisesti omiani.
 

Aksu

Jäsen
Uusi valmentaja on Teijo Räsänen. Tämä tuli radiossa juuri äsken ilveksen puheenjohtajan vahvistuksella.

Edit: Tuon saman kertoo jatkoaikakin.
 
Viimeksi muokattu:

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen pahoillani

Olen aidosti pahoillani kaikkien Ipa-fanien puolesta. ja korostan tämä EI OLE provoa, eikä pilkantekoa. Mielestäni teillä on ollut ihan tarpeeksi vastoinkäymisiä ilman Teisaakin.

Viime kaudella herra Räsänen epäonnistui niin totaalisesti kuin valmentaja ikinä voi. Toivottavasti Ipalla ei ole sama kohtalo tällä kaudella. Tietenkin tämän yllättävän uutisen keskellä on rehellisyyden nimissä todettava, että nyt Räsäsellä on käsissään parempi ja ennenkaikkea taitavampi materiaali kuin viime kaudella. Onhan mies HPK:ssakin kohtuullisesti onnistunut. Vai olisikohan tilanne ollut se, että Kerho menestyi enneminkin Teisasta huolimatta kuin hänen ansiostaan.

Kaikesta huolimatta Tsemppiä Ilvekselle. Toivottavasti minä olen väärässä valmentajanne suhteen.
 

Aksu

Jäsen
Re: Olen pahoillani

Viestin lähetti Birkku
Olen aidosti pahoillani kaikkien Ipa-fanien puolesta. ja korostan tämä EI OLE provoa, eikä pilkantekoa. Mielestäni teillä on ollut ihan tarpeeksi vastoinkäymisiä ilman Teisaakin.

Viime kaudella herra Räsänen epäonnistui niin totaalisesti kuin valmentaja ikinä voi. Toivottavasti Ipalla ei ole sama kohtalo tällä kaudella. Tietenkin tämän yllättävän uutisen keskellä on rehellisyyden nimissä todettava, että nyt Räsäsellä on käsissään parempi ja ennenkaikkea taitavampi materiaali kuin viime kaudella. Onhan mies HPK:ssakin kohtuullisesti onnistunut. Vai olisikohan tilanne ollut se, että Kerho menestyi enneminkin Teisasta huolimatta kuin hänen ansiostaan.

Kaikesta huolimatta Tsemppiä Ilvekselle. Toivottavasti minä olen väärässä valmentajanne suhteen.

Toivon menestystä Ilvekselle, mutta olen birkun linjoilla. Mielipiteeni ei voi toki olla kovin objektiivinen, mutta en unohda ikinä viime vuotista touhua. Keskitason liigaporukasta tehtiin yhdessä kesässä ja syksyssä liigan ylivoimaisesti huonoin porukka. Mitä tehtiin väärin? Osa spekuloi kesäharjoittelulla ja osa vaikka millä. Varsinaista totuutta emme tietysti kuule koskaan (eikä sellaista absoluuttisesti voi löytääkään), mutta jäi kyllä perhanan katkera maku. Pelaajia kohtaa Teisa on kuulemma kova, jopa kusipää näin rumasti sanottuna.
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Hyvä ettei mennyt kahvit väärään kurkkuun kun avasin Jatkoajan ja tuo etusivun uutinen suorastaan hyökkäsi silmille. Vai että Teisan hankitte, mielenkiintoista. Saas nähdä miten Teisa onnistuu viimekauden ryssimisen jälkeen, toivottavasti Ilveksessä löytyy yhteinen sävel joukkueen kanssa. Toki toivon parasta, mutta... aika näyttää.
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Paniikkinappulan painaisu....

Nyt Ilves johto painoi sitä punaista paniiikkinappulaa ja erotti valmentajat jotka ovat tehneet työtä joukkueen kanssa keväästä lähtien. Nyt ruoriin astuu Teijo Räsänen joka varmasti ottanee muutaman voiton nyt alkajaisiksi, mutta paluu harmaalle alueelle on kohta taas edessä, käykö jopa niin, että Ilves vaihtaa saman kauden aikana valmentajaansa toistamiseen.....

No toivotaan Teisalle onnistumisia ja kauden loppuun pysyvää työpaikkaa. Töitä Teisalla ainakin riittä saadakseen Ilveksestä jälleen voittavan joukkueen.
 

Lipton

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Saapa nähdä, miten käy.

Teisalla on kuitenkin enemmän näyttöjä kuin Selinillä. Lisäksi Teisa lienee parhaimmillaan sellaisen joukkueen valmentajana, jolla riittää leveyttä hyökkäyspäässä ja jolla on siten mahdollisuudet hyökkäävään peliin. Kyllä Ilves on Teisalle oikea joukkue, ainakin parempi kuin Saipa, mutta onkohan sekään tarpeeksi. Nykyistä huonommin ei kuitenkaan voi mennä, joten suunta on varmasti ylöspäin.
 

Ice-hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onnea Ilves!

Teisa on hyvä valmentaja ja itse henk.koht. olisin
Teisan pitänyt Hämeenlinnassakin. Toivottavasti
onnistuu myös Tampereella kuten onnistui monena
vuonna Hämeenlinnassa.
 

Janis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Paniikkinappulan painaisu....

Viestin lähetti power play
Nyt Ilves johto painoi sitä punaista paniiikkinappulaa ja erotti valmentajat jotka ovat tehneet työtä joukkueen kanssa keväästä lähtien. Nyt ruoriin astuu Teijo Räsänen joka varmasti ottanee muutaman voiton nyt alkajaisiksi, mutta paluu harmaalle alueelle on kohta taas edessä, käykö jopa niin, että Ilves vaihtaa saman kauden aikana valmentajaansa toistamiseen.....

No toivotaan Teisalle onnistumisia ja kauden loppuun pysyvää työpaikkaa. Töitä Teisalla ainakin riittä saadakseen Ilveksestä jälleen voittavan joukkueen.

Aika mielenkiintoinen näkökulma pp:ltä. Jos tulee 8 peliä peräkkäin kuokkaan ja ennen sitäkään ei peli luonnistunut kuin viime keväänä niin mistään paniikkiratkaisusta ei voi olla kait kyse. Olisitko itse valmis pitämään Heikkilän Kakesta kiinni kun pudotuspelipaikka on karkaamassa käsistä jo ensimmäisen viidentoista pelin jälkeen. Ei täällä muniin puhaltelu enää auta, tulkoon sitte paluu "harmaalle tai sysimustalle alueelle" taikka ei. Oisko ollu fiksua vaihtaa valmentajaa vasta 20 pelin jälkeen, sitä en tiedä minä niinkuin et sinäkään. Pääasia, että jotain kuitenkin yritetään, sekin olisi voinut olla hetken päästä myöhäistä.

Jos kritiikkisi kohdistuu vain Teisaan, niin ei niitä halukkaita varmaan niin hirveän montaa ole. Ja on Teisalla nyt kuitenkin meriittejä vähintäänkin saman verran kuin Heikkilälläkin. Se joka Ilveksen valmentajaksi yhdisti Jortikan tai vaikka Pietilän, sen täytyy todellakin olla joku suuri opportunisti. Tuollaisia heittoja ei heitellä kuin kieli poskessa taikka jymäkässä laitamyötäisessä.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Ja taas tuli todistettua Urheilulehden "laatujournalismin" taso.
Viime perjantain numerossa oli lähes varma tieto että Surenkin on Ipan uusi koutsi. Kyllä on kyseisen läpyskän taso valahtanut tosi alas!
Teisa ei välttämättä paras ratkaisu Ilveksen ongelmiin. Anyway, veikkaan että Ilves hilautuu hitaasti mutta varmasti juuri ja juuri viivan paremmalle puolelle.
 

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Jos mielipiteitä kysellään niin kyllä ihan kohtuu valmentajan saitte. Jos ei Saipassa onnistunut eikä Lappeenrannassa pidetä Teisaa minään niin samaa voi sanoa Heikkilästä Hämeenlinnassa. Hekkilähän oli kaikkien luusereiden äiti valmentaessaan Kerhoa. Sata kertaa mielummin otan Teisan kun nyt vaikka Heikkilän.

Toivotetaan onnea Teisalle.

Taisimme menettää hyvän kommentaattorin?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Olen pahoillani

Viestin lähetti Aksu

Pelaajia kohtaa Teisa on kuulemma kova, jopa kusipää näin rumasti sanottuna.

Tuosta minulla ei ole sinällään tarkkaa tietoa, mutta sen käsityksen olen kanssa saanut että Teisa on aika ärjy persoona. SaiPan kohdalla saatettiinkin siinä henkilökemiassa juuri mennä pieleen, kun täällä on totuttu sellaisiin "kamu" valmentajiin kuten: Mälkiä ja Mansikka... Skrikokin vaikuttaa olevan sentyyppinen? Onhan noita temperamenttisia valmentajia muitakin kuten Tamminen ja Jortikka ja ihan hyvää menestystä on ollut, johtuu varmaankin siitä millaiseen missäkin paikassa on totuttu...?

Aika näyttää miten Räsänen saa Ilveslauman haltuunsa, huonompaan suuntaan enää tuskin? En kuitenkaan vieläkään suostu uskomaan että kyseessä olisi ihan huono valmentaja. HPK:n saavuttamat pronssit ei voineet tulla ilman toimivaa valmennusjohtoa, toki hyvä materiaalikin siinä auttoi...
 

axheart

Jäsen
No niinhän siinä kävi, kuin eilen ennakoin... :) Eiköhän Teisa ole paras tälläkertaa saatavilla olleista. Ja muutenkin. Uskoisin että joukkue on juuri sopiva Teisan systeemeihin. Ja Ilveksen kannalta parasta on se että Teisasta saattaa olla iloa pitkäksi aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös