Herne.. lepoo! Herne, irroita ja kiinnitä
Ja sillähän on mulle ihan vtusti väliä mitä jengiä kukakin yöllä kannustaa, minä kannustan Sharkseja.
Ilmeisesti jotkut Detroit Red Wingsien kannattajat ovat myös sokeita taikka sitten eivät ole seuranneet palstaa niin aktiivisesti, että voisivat todeta minun sanovan joka välissä jotain tuollaista ihan vain ärsyttääkseni Detroit Red Wingsien kannattajua. Hymiöillä koitin viestittää, etten ole aivan tosissani. Ymmärrän tosin, jos huumorintajusirusi on hajonnut. Olisit kuitenkin voinut ilmoittaa etukäteen.
Toivon kovasti, että jos Sharks pääsee jatkoon tästä taisteluparista, Detroit Red Wings lähtee finaaleihin juuri tuolla asenteella, minkä monet sen faneista osoittavat: "Avs voisi tarjota vastusta, mutta Sharks on paska". Niinpä niin, molemmat joukkueet tahkosivat 99 pistettä runkosarjassa, molemmat voittivat kaksi keskinäistä ja joukkueet ovat pelanneet 3-3 tähän mennessä playoffeissa. Kumpi tahansa joukkueista pääseekin jatkoon, Detroit Red Wings tulee saamaan varmasti kovan vastuksen. Avalanche on puolustava mestari, Sharks on pelannut niiden kanssa tasaisen sarjan. Jos Detroit Red Wings lähtee aliarvioimaan vastustajiaan samaan malliin kuin jotkut joukkueen kannattajat ei kunnian kukko pakosti laula heille.