Mainos

Seksikkäin olympiaurheilijatar

• 8 542
  • 47

Seksikkäin olympiaurheilijatar

• Julia Tshepalova

Ääniä: 50 41,7%
  • Kaisa Varis

Ääniä: 9 7,5%
  • Andrea Henkel

Ääniä: 10 8,3%
  • Anni Friesinger

Ääniä: 4 3,3%
  • Henna Raita

Ääniä: 5 4,2%
  • Natalia Butyrskaja

Ääniä: 6 5,0%
  • Michelle Kwan

Ääniä: 7 5,8%
  • Kirsi Hänninen

Ääniä: 3 2,5%
  • Joku muu, kuka?

Ääniä: 26 21,7%

• Äänestäjiä
    120

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Kyllähän Kari Traa on kaunein, eikä siitä pitäisi edes äänestystä järjestää.

Jamie Salei, Tonny de Jong, Liv Grete Poiree ja Michelle Kwan tulevat peesissä kovasti kahvaten.

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti dude
Jamie Salei, Tonny de Jong, Liv Grete Poiree ja Michelle Kwan tulevat peesissä kovasti kahvaten.

Tämä Kwan on ilmeisesti japanilainen/kiinalainen/korealainen?.... Kiinalainen?

Kaikki japanilaiset ja kiinalaiset ja korealaiset ovat keskenään saman näköisiä, ei niiden kauneutta/ulkonäköä voi oikein eritellä ja yksilöidä.

Viimeksi muokattu:

Shane

Jäsen
En äänestänyt, kun ei näistä talviurheilijoista oikein voi sanoa mitään, kun kaikilla on yleensä niin paljon vaatetta päällä.

Kiitokset hyvistä linkeistä!

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Muutama on jäänyt mieleen:

#7 Cherry Piper (Kanada) (kaunis)
Riikka Nieminen (söpö hymy)
Janica Kostelic (hjuva perse)
Natalie Darwitz
Anja Pärson

Huuhaa

Jäsen
Kyllähän noita kaunottaria kisoista löytyy, mutta, kun ei vaan tahdo nimet jäädä mieleen. No, Tschepalova nyt tietysti, jonka olen noteerannut jo aiemmissakin kisoissa, ja, jota nyt sitten äänestin. Kysytäänköhän tässä nyt sitten nimenomaan seksikkäintä vai liittyykö tuohon seksikkyyteen tässä tapauksessa myös kauneus ja/tai suloisuus, sillä mielestäni voi olla kaunis ja/tai suloinen, vaikkei olisi välttämättä seksikäs.... Esimerkiksi Emma Laaksonen on varsin suloinen. Ei Tschepalovakaan välttämättä nimenomaan seksikäs ole, mutta kaunis ja etenkin suloinen hän on.

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Paha sanoa kuka siellä kaunein on, kun en ole noita naisten lajejaj juuri katsellut, rupeaa meinaa yleensä nukuttamaan. Sen tosin voi todeta, että Suomen lätkäjengissä jokaikisen lärvi on kýllä kuin petolinnun peräpuoli, ainakin tuolla ylen sivuilla. Tietävätköhän edes itse että kuvat ovat netissä julkisessa levityksessä? Samaa kamaa toki suurin osa muustakin joukkueesta, esim. Henna Raita.
Ja eipä tuo Kari Traakaan mitenkään tavallista tyttöä kummempi näytä oleva, jos ei oteta lukuun sitä että, poseeraa pikkupikkutuhmissa kuvissa. Tai parissa sellaisessa.

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
Minut on ainakin saksalaiset naiset hurmanneet, yleensä kun miettii saksalaisia nais-urheilijoita niin tulee mieleen karvaiset ddr:n "naiset" mutta täälä ne on esiintyneet edukseen.
mm. Evi Sachenbacher, Andrea Henkel, Anni Friesinger ja monet muut ovat yllättäneet minut täysin varsinkin Evi:ssä ja Andreassa on sitä jotain :)

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Evi Sachenbacher.
Ei välttämättä seksikä, mutta söpö ja kivat saparot. Ihan kauniskin tv-kuvien perusteella.

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Julia Tshepalova oli mun valintani. Heikosti olen muita nähnyt, mutta Julian suloinen hymy sprintin palkintojenjaossa vei jalat alta. Näpsäkkä tyttö muutenkin, kuten hiihtäjät yleensä. (paitsi Tuulikki Pyykkönen) :rolleyes:

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Maski päässä Puputti on hehkee, muuten ei niin, eiköhän kaunein ole se lumilautailija jonka nimeä en muista...

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Kyl mä annan ääneni Julija Tchepalovalle ja Evi Sachenbacherille! On toi Traakin aika hyvä!
Sitten esim. Kaisa Varis ja USA:N naisten halfpipe voittaja Clark ovat kauheita!

Viimeksi muokattu:

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti Hamraan
nyt se löyty!!
Australian Alisa Camplin.. freestyle: hypyt
kyllä oli kaunis blondi.. ja ihan älyttömän
hyvä fiilis päällä palkintopallilla.. vähän rupes itkettämään
kun Australian kansallislaulu soi..mutta kyllä se kaunis
hymy taas palasi kasvoille...siinä oli kisojen kaunein mun mielestä ja olen todella onnellinen että voitti lajinsa :)

Pidän ite bruneteista, mutta Alisa Camplin on myös suosikkini. Kuten ovat myös Julia Tshepalova ja se saksatar Evi Sachenbacher joka tuli toiseksi naisten sprinttissä. Myös Traa ja "Icebabe" Tonny De Jong ovat kauniita. Hitto tässähän tulis ihan järkyttävän pitkä lista jos kaikki kisojen kaunistukset luettelisin...

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Traa

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaisa, Kaisa, Kaisa

Kyllä se noista on ehdottomasta Kaisa Varis. Tyyppihän skabaa samalla viivalla kesälajien edustajan Annemari Sandellin kanssa. Vaaka kallistuu kyllä hieman Sandellin puoleen kesälajien paljastavammasta asusta johtuen, mutta tiukka kisa joka tapauksessa. Eikä muista ehdokkaista voi edes puhua samana päivänä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy