Seksikkäin nainen frendeistä?

  • 5 107
  • 54

Seksikkäin nainen frendeistä?


  • Äänestäjiä
    380

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Ted Raikas kirjoitti:
No ei vaan, myönnetään, että olen ronkeli, but i like it!
Tarkoitin kyllä sitä että sinulla on niin naisellinen leuka että ei ihme että flaksi ei käy. Ja mun Ovea et kyllä kirvestä, sjutton!
 

Mzt_t

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, JYP
Courtney, totta helvetissä. Vaikka vielä seksikkäämpi se oli "perhe on paras"-sarjassa, mutta siitä on jo aikaa...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Aänestin Anistonia. Ne Jedin Paluusta tutut kultaiset bikinit eräässä jaksossa hiukan auttoivat päätöstä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Courteney Coxia äänestin. Tykkään enemmän bruneteista kuin blondeista ja olen kyllästynyt lukemaan Anistonin ja Pittin eroaikeista.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ted Raikas kirjoitti:
Jep ja tällä "sulokkaalla" kreikattarella on miehisempi leuka kuin minulla!

Hmm, mielestäni Anistonin leuka on kapea, mutta aavistuksen eteentyöntyvä. Miehisenä voisi taas pitää leveää ja massiivista leukaa. Siten Anistonin kasvot pikemminkin täyttävät naisellisuuden kriteerit varsin mallikelpoisesti. Tai ainakin täyttivät, sillä olen HN:n kanssa samaa mieltä että viime vuosina havaittu "kuihtuminen" on sekä hävittänyt Anistonin naiselliset muodot, että tehnyt kasvoistakin kovemman - ja vanhemman - näköiset. Äänestin silti Jenniferiä lähinnä vanhojen hyvien aikojen muistoksi...
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kudrow

Hän on Frendeissä aina iloinen luonnonlapsi ja hänellä on luonnollisimmat tissit. Anistonilla on ihmeelliset ketunnenät (ei varmasti kovinkaan nätit tissit alastomana) ja Cox on muuten vaan sellainen semiärsyttävä ämmä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kaikki on yhtä seksyjä

Niin, itse en kyllä tunnusta, kuka naispuoleisista kavereistani on seksikkäin.
Saattavat lukea ja vedellä ympäri korvia. Emännästä nyt puhumattakaan.

Ihmeen pienet piirit teillä muuten tuntuvat olevan, kun kaikki jauhavat vain Rachelista, Monicasta tahi Phoebesta

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:
Vastasin Lisa Kudrow, koska se saa kuitenkin vähiten ääniä. Eipähän tule hänellekään niin paha mieli, jos tätä viestiketjua sattuu lukemaan.

Suoraan sanottuna yksikään tämän ehkä televisiohistorian yliarvostetuimman komediasarjan naispääosanesittäjistä ei ole makuuni. Ne on liian laihoja.
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Rachel, varsinkin ensimmäisissä tuotantokausissa. Vaikka kaikkihan ne sexyjä omalla tavallaan olivat.

Vaan häviävät kaikki sarjassa vierailleelle Aisha Tylerille mennen tullen.
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
ervatsalo kirjoitti:
Ihmeen pienet piirit teillä muuten tuntuvat olevan, kun kaikki jauhavat vain Rachelista, Monicasta tahi Phoebesta
Ihmeen pienet piirit sulla tuntuu olevan, kun jauhat vain paratiisisaarelle karanneesta Copterlinen pilotista.

täältä sinne

Friends tv-sarjan "piirit" ovat todellakin hyvin pieniä. SE kun sattuu olemaan yksi kautta aikain suosituimmista jenkkisarjoista.
Tähää äänestykseen olisi pitänyt ottaa mukaan myös Joey, Chandler ja Ross - silloin ervatsalokin olisi löytänyt jonkun mieleisensä äänestyskohteen.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Ehdottomasti Anistonin Jennifer eli Rachel. Kannattaa tsekata 1. tuotantokauden 19. jakso, jossa Rachelilla on sexyin asu ikinä. Myös kolmoskauden kakkosjakson lopussa vihreä mekko on jees.

Miten niin katsonut liikaa Frendejä? Lieventävänä asianhaarana mainittakoon että nuo jaksonumerot piti tarkistaa, en muistanut ulkoa.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Paitselo kirjoitti:
Tähää äänestykseen olisi pitänyt ottaa mukaan myös Joey, Chandler ja Ross - silloin ervatsalokin olisi löytänyt jonkun mieleisensä äänestyskohteen.

Piru vieköön!!! Avasin tuon frendin poikien äänestyksen ilman, että luin tätä. Ja nyt sitä ei usko varmasti kukaan. No, whattahell.

En muista ketä äänestin, vissiin Rachelia. Noi pojat kiinnostaa kovemmin...
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Vaikka Aniston alkaa nain vanhetessaan nayttamaan enemman ja enemman Michael Schumacherilta, niin kylla han taman aanestyksen kahden kotkan rinnalla vie.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Enemmistön kannalla eli Rachel. Kyllä tuo Aniston on sellainen typy, että ihme ko ei Pittille kelvannut.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Aniston elikkäs tämä Rachel. Arquette vai mikä on ihan nätti mutta ärsyttävä rooli vie innon tähän suuntaan ja Kudrow on niin ärsyttävä ettei toista ole ja rumakin vielä!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
M@rko77 kirjoitti:
Enemmistön kannalla eli Rachel. Kyllä tuo Aniston on sellainen typy, että ihme ko ei Pittille kelvannut.
No joo, mutta eikös huhut väittäneet Pittin vehtaavan Angelina Jolien kanssa...

Itse olen aina halunnut päästä painimaan Jennifer Anistonin kanssa, mutta hän on ollut varattu. Nyt hän on vapaa, ja olen itse varattu. Vituttaa kun olosuhteet ovat meitä vastaan, mutta eipä parane valittaa sen enempää.

Mutta mutta, näissä... hmmh... sanoisinko toiseksi tai kolmanneksi viimeisen tuotantokauden jaksoissa myös Courtney Cox oli välillä melkoisen laitettavan näköinen.

Eli Aniston on seksikkäin, vaikka leuka onkin ilmeisen huge. Kelpaa allekirjoittaneelle kuitenkin, se kroppahan onkin sitten suorastaan kosketeltavan näköinen. Sitten tulee Cox, joka sytyttää siis välillä. Kudrow onkin sitten siitä jännä hahmo, että vaikkei ole ruma, niin ei sytyttänyt tai virittänyt minua mihinkään suuntaan. Kaikista hahmoista muutenkin ns. vähiten pitämäni, läpi koko sarjan elinkaaren.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rachel. On kyllä nykyään turhan laiha.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Aniston on IMO yksi maailman seksikkäimmistä naisista. Siis Rachel vastaan mä. Siis ei Rachel versus minä, vaan minä vastata Rachel. Cox suxks ja Kudrow on...tai pikemminkin ei ole.

Väsyttää.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
En voi väittää pitäväni sarjasta, mutta sen verra on tullut katsottua, että tiedän Jenniferin olevan ansaitusti tämän skaban voittaja. Neiti Cox on itseasiassa nätimpi ja hänen naamassaan on vähemmän kauneusvirheitä, mutta seksikkyys ei kulje aina loppuun asti käsikädessä puhtaan kauneuden kanssa. Se kolmas honkelo on sitten pelkästään huono vitsi Anistonin ja Coxin rinnalla.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Aika yksimielisesti näyttää menevän Jennifer Anistonin hyväksi. No mikäs siinä, melko pakkaus on.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse äänestin Phoebea, mutta Rachel on ihan tasoissa eikä Monicankaan polkaiseminen tuottaisi minkäänlaisia vaikeuksia. Phoebessa viehättää pituus ja näyttävät hiukset.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Rachelhan tämän vie mennen tullen. Tullut tässä viime aikoina katsottua koko Frendien 10 tuotantojaksoa aika lyhyeen aikaan, edelleen jaksaa naurattaa. Ei pysty muut komediasarjat helposti samaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös