Seksikkäin jääkiekkoilija

  • 7 804
  • 45

niksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp...jo vuodesta 1984 :)
Hei kaikki Jatkoaikalaiset! Kuka on teidän mielest SM-liigan seksikkäin/parhaimman näköinen pelaaja? Luulis että sen verran on tyttöjä täälläkin kirjoittelemassa että saadaan keskustelua aiheesta! Taik saa kunditkin tietysti vastailla, jos vaan haluu... ;)

Ai niin, meinas jo ihan unohtuu...Pile (Tuomas Pihlman) olis ollut mut nyt kyl Tommi Nikkilä menee ehkä kärkeen. Ja jos muista joukkueista pitää valita niin ehkä sit ehkä Tapparan (plääh :)) Tomi Laurila on aika söpö :)
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Jere Karalahti.

EDIT: =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Ja jokainen ukko joka täällä kertoo jonkun miesjääkiekkoilijan olevan seksikäs, pääsee kaupan päälle mun mustalle listalle.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti InSideHockey
Ja jokainen ukko joka täällä kertoo jonkun miesjääkiekkoilijan olevan seksikäs, pääsee kaupan päälle mun mustalle listalle.

Onko sillä listalla myös huumorintajuttomat yksilöt?

Kaipa niitä hymiöitä täytyy oikeasti alkaa viljellä, vaikka saatanan rumia ovatkin.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Rheume on kyllä aika kova tällä listalla. Mulla oli pienenä sen juliste ja jääkiekkokortteja hänestä keräsin, joissakin oli ihan kivoja poseerauskuvia.

edit: Jos ulkomaalaiset hyväksytään.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
1. Hayle Wickenheiser
2. Jari Korpisalo

Seksikkäin nimi on:
Hannu Jortikka
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jere Karalahti.

Muita mainitakseni sanoisin Janne Niinimaan ja Niklas Hagmanin Petteri Nummelinin ohella. Ja sitten olisi tietysti vielä hän, ja hän, ja hän, ja hän... Ei näistä oikeasti tiedä.

Jollain Rapperswilin pelaajalla on hurjat teräsjalat. Katse kääntyi aika tehokkaasti elokuun puolessa välissä, kun näin ko. pelaajan verryttelylenkillä pelin jälkeen.

...tunnen itseni 13-vuotiaaksi pikkutytöksi. Mutta onhan täällä kyseltyä muitakin vastaavia juttuja, kysymys on vain tuolloin ollut esim. parhaimman näköisistä urheilijattarista.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti girlzilla15
Tasokasta jääkiekkokeskustelua löytää tosiaan osoitteesta www.demi.fi josta löytyy mm. otsikko "Kenellä jääkiekkoilijalla paras perse?".
Minä en löytänyt otsikkoa, niin, että kenellä oli paras?

Terveisin koo
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koo, muistelisin että Toni Häppölällä.

Hitto mun tekee niin paljon mieli vastata tähän että teen sen.
Jere Karalahti seksikkäin, Toni Häppölä söpöin! Hihih!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Kim Hirschovits <3<3<3<3<3<3<3

kauniimpi puoliskoni on kanssani samaa mieltä \ö/

KIMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti girlzilla15
Koo, muistelisin että Toni Häppölällä.

Hitto mun tekee niin paljon mieli vastata tähän että teen sen.
Jere Karalahti seksikkäin, Toni Häppölä söpöin! Hihih!
Kiitos, tsekkan "kultalehden", ja vastaan vasta sitten. Oikeastaan toivon, että vihdoinkin löytyisi joku Valkeepään Petroa söpömpi.

Terveisin koo
 

Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei taida nyky SM-liigasta enää löytyä samanlaista söpöliiniä mitä Jorma Sevón oli aikoinaan.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti mighty44
Poison on kans aika loistava perseinen muija, ku ruetiii noista tiukista pakaroista puhumaan =D =D =D

Älä nyt ole kultapieni noin katkera, kun en ole minäkään.
 

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Pate
Ei taida nyky SM-liigasta enää löytyä samanlaista söpöliiniä mitä Jorma Sevón oli aikoinaan.

Pate pääsi asian ytimeen. Oma ääni menee myös Sevonille.
Perintöprinssin tittelin voisi antaa Jokereiden takavuosien huippupuolustajalle Jorma"remontti-Reiska"Piisiselle
 

Vesi

Jäsen
Viestin lähetti InSideHockey
Ja jokainen ukko joka täällä kertoo jonkun miesjääkiekkoilijan olevan seksikäs, pääsee kaupan päälle mun mustalle listalle.

Meinasin sanoa, että ISH on söpö, mutta en taida sanoakaan....
 

ShakesBier

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerhon uusi kanadalainen maalivahti Rob Tallas on aika pakkaus... Meinasin sulaa hormonilammikoks sen jalkojen juureen, kun sattumalta huomasin miehen kaupunkimme keskustassa!

Ja Jussi Tarvainen, joka oli viime kaudella ainoa positiivinen asia Tapparassa! No vitsi vitsi... Mut pakko sanoo, et on pojalla geenit kohdallaan!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti Poison
Jollain Rapperswilin pelaajalla on hurjat teräsjalat. Katse kääntyi aika tehokkaasti elokuun puolessa välissä, kun näin ko. pelaajan verryttelylenkillä pelin jälkeen.

Äläs nyt Sveitsiin sen takia vaan lähde. Kyllä täältä koti-Suomestakin löytyy kiekkoilijoita, joilla on pohkeet kuin poliisikoiralla.
 

niksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp...jo vuodesta 1984 :)
No mut hei, mä just tossa hoksasin että aika söpö on tuo Kalle Laukkonenkin...oon tossa suunnitellukin lähteväni Tampereelle opiskelemaan, vaikk aika kaukainen haave se vielä onkin! ...kuka tietää vaik tulis näkeen sen ihan livenä jossain opiskelijapippaloissa ;) :)
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Viestin lähetti niksu
No mut hei, mä just tossa hoksasin että aika söpö on tuo Kalle Laukkonenkin...
Heh, saman huomasin minäkin, ei edes sieltä huonoimmasta päästä..

Johan se Jatkiksen Kesämies-äänestyksen tulos kertoo todellisen voittajan, kun Karalahden lisäksi muut eivät juurikaan saaneet edes ääniä. Mutta jääkööt varsinainen otsikkoon vastaamiseni toistaiseksi väliin.

Jännä muuten, kuinka tämäkin ketju oltiin heti heittämässä metsiin oravien ruuaksi, mutta entä jos kyse olisikin ollut parhaimmasta näköisestä naispelaajasta..
Näemmä Poisonkin huomasi saman.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti salla


, mutta entä jos kyse olisikin ollut parhaimmasta näköisestä naispelaajasta..

Ketjun otsikko on "Seksikkäin jääkiekkoilija" - ei siinä erotella mitenkään, että onko kyse miehistä vai naisista.

Joten äänestän maailman kautta aikojen kauneinta naisjääkiekkoilijaa - hän on Manon Rheaume. Häneen verrattuna joku Wickenhaiserin Heili on kuin kahden kakkosnelosen väliin liiskattu hännätön orava.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös