Seksi ilman kumia tekee naisen onnelliseksi?

  • 12 874
  • 38
Tila
Viestiketju on suljettu.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No, tapansa kullakin... Älä kerro enempää :eek:
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Justus


Munan päällä olen pitänyt. Kustessa ja naidessa ottanut pois! :D
Älä ihmeessä kustessa pois ota. Tee ennemmin spärdäriin reikä!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti matti&teppo
Älä ihmeessä kustessa pois ota. Tee ennemmin spärdäriin reikä!

Mielenkiintoinen ajatus. Miksei markkinoilla ole sellaisia kestopidettäviä skortsuja, joissa olisi luukkuhousujen tapainen saranaläppä, joka voisi olla vaikka karhuntarralla helposti aukaistava alta sekunnin. Mikä olisi kotipihalla ilkosillaan esim grillailla ja pissahädän yllättäessä näppärästi avata pelkästään luukku! Kätevää, eikö totta. Tällaisessa nykyajan HIV-maailmassa tuossahan on verraton ajatus varmuuden maksimoimiselle?

Spermasta muuten tuli mieleen erään hörökorvaisen pervokaverini kertoma tarina: hänellä on, rapeana ja suorapuheisena körmynä, tapana kesäaamuisin mökillään aloittaa kaunis päivä raapaisemalla lapaseen ja strittaamalla tuotos sköneen. Kovana kalamiehenä väittää, että hauet synnyttävät aina juuri hänen lahden poukamassaan. Näinpä hän väitti edelleen eräänä syksynä virvelöineensä nelikiloisen hauen, jolla oli sikäli kaveriin yhdennäköisyyttä, että hauella oli hempan korvat. Muutenkin olemus oli kuulemma muistuttanut tätä naistennaurattajien kärkikeihästä ja kenttäsaarnaajaa. Taitaa olla kalajuttu?:D :cool: .
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ruotsalaisten uusi shokkitutkimus paljastaa:

Syöpä aiheuttaa syöpää!

Joten syöpä on nyt kielletty Ruotsissa. Sperman ohella.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Sparrow
Tästä tulikin mieleeni, että olisi kiva kuulla lisää mielipiteitä naisen näkövinkkelistä. Dana77 taisikin jo jotain sanoa (oletan, että kyseessä on naispuolinen käyttäjä?:p ), mutta muita? Jatkoajan naiset, rohkeaan keskusteluun mukaan? Tuntuuko paremmalta ilman kumia vai kumin kanssa? Or...shall we take a vote? No, no vote. :D
Nyt on varpunen sellainen juttu, että tässä asiassa olet jonkun verta helvetin paljon väärässä. Nimittäin voin sanoa että olen kunnollinen sovinisti-sika-juoppo-paska-suomalainen äijä. Vitun kaverit kun joskus aikoinaan moisen lempinimen keksivät. ensi kerralla kännissä lyön niitä turpaan(eli tänä iltana). No ei ollut eka kerta, kun NETISSÄ joku erehtyy niin luulemaan.

Ja mun mielestä tuntuu paremmalta ilman kumia. Ja tyttöystävä on samaa mieltä.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti dana77
Nyt on varpunen sellainen juttu, että tässä asiassa olet jonkun verta helvetin paljon väärässä.

Olisihan se pitänyt arvata, että ei pitäisi ikinä olettaa yhtikäs mitään. Tämän olen huomannut ennenkin, mutta jotenkin taas piti "kokeilla onnea". Huonoin tuloksin...pyydän anteeksi erhettäni. :( (:rolleyes: )
 

Jet-Ace

Jäsen
Tämä otsikko on taas ajankohtainen, koska Hesarin tämän päivän sivulla
C2 asia on esillä.
Olen, tuota käymässä juuri keskustelua siitä, onko nämä hellivät hormonit
imeytettävä vaginan limakalvojen kautta vai tulevatko myös muut limakalvot
kysymykseen?
Itse olen sitä mieltä, että limakalvo kuin limakalvo, mutta mitä sanovat
kollegat Jatkoajassa. Asialla olisi tietyllä tavalla kiire, joten kommenttia, kiitos!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Suokaa jälleen anteeksi vakavamielinen puuttumiseni otsikon aiheeseen. Äsken uutisissa kerrottiin, kuinka kesäaikana etenkin nuorison keskuudessa sukupuolitaudit leviävät, kun kumin käyttö unohtuu. Voimme ilmeisesti otsikkoa mukaillen tulla siihen tulokseen, että irtosuhteet ilman kumia tekevät monet ihmiset sairaiksi ja ehkä jopa näin ollen onnettomiksi.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Patarouva
Suokaa jälleen anteeksi vakavamielinen puuttumiseni otsikon aiheeseen. Äsken uutisissa kerrottiin, kuinka kesäaikana etenkin nuorison keskuudessa sukupuolitaudit leviävät, kun kumin käyttö unohtuu. Voimme ilmeisesti otsikkoa mukaillen tulla siihen tulokseen, että irtosuhteet ilman kumia tekevät monet ihmiset sairaiksi ja ehkä jopa näin ollen onnettomiksi.

Minulla ei tulisi mielenikään heittää herjaa tällaisella vakavalla aiheella. Tämä ketju on mielestäni
"K-30v"-ketju, jossa ei pitäisi kenenkään ymmärtää tätä herjan heittoa ja
itse vakavaa aihetta. En tarkoita sinua, puhut oikeaa asiaa ja sillä ei tule
laskea leikkiä.

Oma kommenttini oli ja on täysin herjan heittoa AIKUISILLE, jotka ymmärtävät
eron vakavan asian ja huumorin välillä. Liikun jatkuvasti Venäjällä ja voin
vakuuttaa, että ajatukseni ovat erittäin vakavat sukupuolitautien suhteen.

Alkuperäinen kysymykseni on kieli poskella osoitettu niille. jotka ovat valmiit
heittämään herjaa. Lapset ja nuoriso, HUS POIS TÄÄLTÄ!
 
Viimeksi muokattu:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jet Ace, vaikka sait ehkä toisenlaisen kuvan, en moitiskellut sen enempää sinua kuin ketään muutakaan tässä ketjussa. Halusin vain kommentoida tuota kumittomuutta, jonka lopputulokset saattavat olla onnesta ja autuudesta erittäin kaukana. Tätä asiaa ei mielestäni voi koskaan ihmisille korostaa liikaa. Ikävä kyllä.
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Voisiko asian kiteyttää vaikka näin: Pitkissä suhteissa kumin käyttö on turhaa/epämiellyttävää, mut yhden illan kestävissä pitää muistaa sitä kivaa pientä kumisaapasta uskollisesti käyttää..:)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Spermavauriot periytyvät lapsille

Aika nostaa tämä huikean pätevä ketju ylös. Yo. linkin mukaisen tutkimuksen mukaan jenkkitutkijat ovat nimittäin vahvasti sillä kannalla että ympäristön myrkyt, sekä heikot elämäntavat siirtyvät reippaasti sperman välityksellä myös suoraan lapseen, enkä nyt puhu mistään pedofiliasta, vaan siitä että heikot elämäntavat samaan aikaan kun pistetään eukko paksuksi ovat arveltua isompi riski myös tulevalle lapselle, ja jopa neljän sukupolven ajan!

Tämä on siis ehdottomasti nyt tasa-arvokysymys, kun aiemmin on murehdittu ensisijaisesti vain raskaana olevan naisen elämäntapoja niin nyt siipankin pitää olla terveellisten elämäntapojen ihminen siinä vaiheessa kun kumi jätetään pois, ja muu ehkäisy. Moraalista helpotusta teille, naiset!

Muuten tulee herkemmin niitä ns. synnytystoipilaita.

*****

Itse otsikon kysymykseen vastaisin että ehdottomasti totta. Tekeepä myös miehen onnelliseksi, btw, jos kukaan ei tiennyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös