Sä voit koulun kokeessa kokeilla mattaa, tuus kertomaan mitä ope sanoi!!Himmeä, matta vai kiiltävä? Maalin valinnassa on oltava tarkkana, jotta lopputulos on toimiva ja miellyttää silmää. Mä häpeän!
Mä Häpeän!
Sä voit koulun kokeessa kokeilla mattaa, tuus kertomaan mitä ope sanoi!!Himmeä, matta vai kiiltävä? Maalin valinnassa on oltava tarkkana, jotta lopputulos on toimiva ja miellyttää silmää. Mä häpeän!
Mä Häpeän!
Mul on lattialla ainaski seitsemän kaliaa niin verrataan sitä!!Seitsemän osakilpailua takana! Laita omasi rinnalle niin verrataan!
Joo, minäkin olen käynyt kahdesti Turussa: ensimmäisen ja viimeisen!Haukutaan osallistujia uunoiksi, vaikka ei kysytty mitään Uuno Turhapuro-elokuvista .
”Naurettavan huonoa paikallistietämystä!!”
Miksi pitäisi olla? Ei me kaikki olla Turusta. Voi sinua, Warpuli!
Harmittaa, ettei Gene Simmons muka kelvannut, mutta yhtään ei silti itketä.Arvasin, että täällä on kunnon itkuringit kasassa!
Missä tällainen maalikoulu on?Sä voit koulun kokeessa kokeilla mattaa, tuus kertomaan mitä ope sanoi!!
Semmosessa missä opetetaan maalausta!!Missä tällainen maalikoulu on?
Tarvitseeko sinne viedä oma canvas-kangas ja pensselit? Lähinnä siksi kysyn koska maaleista ei ole tietämystä.Semmosessa missä opetetaan maalausta!!
Meil annettiin aikouskoulutuksessa ihan oma loosi ja kaikki. Vapaavalintaisesti sai maalata loosi ja TSISSUS mitä kamun kanssa keksittiin värimaailmaksi.Tarvitseeko sinne viedä oma canvas-kangas ja pensselit? Lähinnä siksi kysyn koska maaleista ei ole tietämystä.
Vanha sanonta pitää selvästi paikkansa: Kaikki maalarit on juoppoja mutta kaikki juopot ei ole maalareita.Meil annettiin aikouskoulutuksessa ihan oma loosi ja kaikki. Vapaavalintaisesti sai maalata loosi ja TSISSUS mitä kamun kanssa keksittiin värimaailmaksi.
Tumman punaista, Venäjän vihreää ja sinistä, mukamas jotain millä sai tumman paneelin alaosaan. Siellä meinas jo tulla hulluksi kun maalasi. Pointti oli vaan oppia eri tekniikoita ja värit sai itse keksiä :D
Vähä nauratti siellä kun pari tyyppiä veti siel viinaa jollain juomalla. Ope kyl tiesi sen, mutta silloinen TAO sai rahaa oppilaista niin ei poiskaan heittänyt.Vanha sanonta pitää selvästi paikkansa: Kaikki maalarit on juoppoja mutta kaikki juopot ei ole maalareita.
Tämä onkin sekovisa. Meidän tulee pyrkiä ymmärtämään, että joko kysymysten laatija on ollut sekaisin, tai on pyrkinyt sekoilemaan otsikossa vihjattuun sävyyn, tai sekä että. On silkkaa normisekoilua, jos Gene ja Ozzy eivät visan laatijan mielestä täytä oikean vastauksen kriteerejä, vaikka siis täyttävätkin, mutta joku hiphoppi-hinttapuli sitten täyttääkin. Kunnon sekoilua. Turun Manu, se elossa oleva, raivoaisi sinulle nyt, että montako sekovisaa olet urallasi pelannut, ja montako omin kätösin laatinut.Harmittaa, ettei Gene Simmons muka kelvannut, mutta yhtään ei silti itketä.
Tämä onkin sekovisa. Meidän tulee pyrkiä ymmärtämään, että joko kysymysten laatija on ollut sekaisin, tai on pyrkinyt sekoilemaan otsikossa vihjattuun sävyyn, tai sekä että. On silkkaa normisekoilua, jos Gene ja Ozzy eivät visan laatijan mielestä täytä oikean vastauksen kriteerejä, vaikka siis täyttävätkin, mutta joku hiphoppi-hinttapuli sitten täyttääkin. Kunnon sekoilua. Turun Manu, se elossa oleva, raivoaisi sinulle nyt, että montako sekovisaa olet urallasi pelannut, ja montako omin kätösin laatinut.