Kaikki taas ovat innoissaan saamaan tästä ei paskavisasta lopullisia ääniä, pisteitä tai nyt ainakin vastauksia.
1: Kuvavihje ja kysyn yksinkertaisesti mikä bändi?
Uskomattoman helppo mitä ei tiennyt kuin kolme ei vajakkia eli:
@Everton, @CuJo#31 sekä @hooceebruins
Ja vastaus on tietenkin Suicidal tendencies. Vasemmassa kuvassa Max Weinberg kenen poika (ex Slipkonot) Jay Weinberg rummuttelee nykyään bändissä ja oikeassa kuvassa Robert Trujillo (ex Suicidal tendencies) kenen poika Tye nykyään basistelee bändissä.
2: Minkä ainakin yhden bändin kappaleessa kuuluu Vincent Pricen ääni?
Tämän arvelinkin olevan vaikein ja anteeksi vaan niin prevelit ei tässä kelpaa.
3: Missä bändissä "Vincent Price" soittaa?
Tässäkin kaikki paitsi palstan ylivoimaisesti kovin rässäri tiesi oikean vastauksen mikä on tietenkin Body count ja miehen oikea nimi on: Vincent Dennis.
4: Jupiterilla on monta kuuta, mutta mistä on käytetty biljardiin liittyvää termiä?
Muistan teininä kun jostain luin, että Europaa kutsutaan biljardipalloksi "sileyden" takia ja löysin jopa varmistuksen intersnetistä:
" Europa, the icy "cue ball" moon of Jupiter, has a relatively smooth crust of ice over a watery interior ocean"
5: Miksi käytetään nimitystä "vessa vedetään"?
Jotkut tiesivät tarkalleen mistä kyse ja jotkut jonnet kuvittelevat nostamisen olevan vetämistä...
"vesitankki oli ennen ylhäällä ja silloin vedettiin ylhäältä alas"
@Jack DiBiase tämän aika hyvinkin selitti.
6: Serj Tankianin synnyinmaa?
Mä häpeän, MÄ HÄPEÄN kun pelkästään kaksi oikeaa vastausta.
Eli @Malkkinen sekä @VyötiäsKiisseli
Armenialaiset sukujuuret on totta, mutta sitä ei kysytty.
Jos ette tiedä kenestä kyse niin arvatkaa tämän jälkeen:
Eli SOAD:n laulaja on syntynyt Libanonissa.
7: Keksikää hyvä kysymys niin saa superpojoja.
Kompa, mielistelyllä ei saa mitään pojoja!!
8: Missä pelisarjassa pullonkorkit ovat tärkeässä roolissa?
Jos kerran tä sininen @Everton kyselee RDR:stä niin mä sit tästä pelisarjasta ja oikeita tuli jopa seitsemän kappaletta ja @CuJo#31 saa spessupojot vastauksesta mikä kuului:
" 8: Jari Litmasen loukkaantumiskierre(korkissa)."
Niijuuh, Fallout.
1: Kuvavihje ja kysyn yksinkertaisesti mikä bändi?
Uskomattoman helppo mitä ei tiennyt kuin kolme ei vajakkia eli:
@Everton, @CuJo#31 sekä @hooceebruins
Ja vastaus on tietenkin Suicidal tendencies. Vasemmassa kuvassa Max Weinberg kenen poika (ex Slipkonot) Jay Weinberg rummuttelee nykyään bändissä ja oikeassa kuvassa Robert Trujillo (ex Suicidal tendencies) kenen poika Tye nykyään basistelee bändissä.
2: Minkä ainakin yhden bändin kappaleessa kuuluu Vincent Pricen ääni?
Tämän arvelinkin olevan vaikein ja anteeksi vaan niin prevelit ei tässä kelpaa.
3: Missä bändissä "Vincent Price" soittaa?
Tässäkin kaikki paitsi palstan ylivoimaisesti kovin rässäri tiesi oikean vastauksen mikä on tietenkin Body count ja miehen oikea nimi on: Vincent Dennis.
4: Jupiterilla on monta kuuta, mutta mistä on käytetty biljardiin liittyvää termiä?
Muistan teininä kun jostain luin, että Europaa kutsutaan biljardipalloksi "sileyden" takia ja löysin jopa varmistuksen intersnetistä:
" Europa, the icy "cue ball" moon of Jupiter, has a relatively smooth crust of ice over a watery interior ocean"
Living On Europa Explained: Humans Might Not Be First (Infographic)
Scientists believe conditions may be right for life, under Europa's icy crust.
www.space.com
5: Miksi käytetään nimitystä "vessa vedetään"?
Jotkut tiesivät tarkalleen mistä kyse ja jotkut jonnet kuvittelevat nostamisen olevan vetämistä...
"vesitankki oli ennen ylhäällä ja silloin vedettiin ylhäältä alas"
@Jack DiBiase tämän aika hyvinkin selitti.
6: Serj Tankianin synnyinmaa?
Mä häpeän, MÄ HÄPEÄN kun pelkästään kaksi oikeaa vastausta.
Eli @Malkkinen sekä @VyötiäsKiisseli
Armenialaiset sukujuuret on totta, mutta sitä ei kysytty.
Jos ette tiedä kenestä kyse niin arvatkaa tämän jälkeen:
- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.
www.youtube.com
7: Keksikää hyvä kysymys niin saa superpojoja.
Kompa, mielistelyllä ei saa mitään pojoja!!
8: Missä pelisarjassa pullonkorkit ovat tärkeässä roolissa?
Jos kerran tä sininen @Everton kyselee RDR:stä niin mä sit tästä pelisarjasta ja oikeita tuli jopa seitsemän kappaletta ja @CuJo#31 saa spessupojot vastauksesta mikä kuului:
" 8: Jari Litmasen loukkaantumiskierre(korkissa)."
Niijuuh, Fallout.
Viimeksi muokattu: