Viestin lähetti Predator
Mikä on paras tapa avata ruåtsalaisten herkun, hapansilakkapurkin kansi? Kaasunaamari ja haulikko panoksineen minulla jo on hankittuna toimenpidettä varten, mutta onko muita tapoja?
Viestin lähetti Sistis
On.
Hyväksi havaittu konsti (en itse ole kokeillut, mutta isot pojat kertoivat) on käyttää hitsipilliä ja sulattaa kansi irti.
Viestin lähetti Predator
Kyllä minä mieluummin käytän haulikkoa. Juu ja susihauleja mielellään. Los Angeles Police Departmentin käyttämä kaistahaulikko voisi olla kätevä?
Viestin lähetti Predator
Mikä on paras tapa avata ruåtsalaisten herkun, hapansilakkapurkin kansi? Kaasunaamari ja haulikko panoksineen minulla jo on hankittuna toimenpidettä varten, mutta onko muita tapoja?
Viestin lähetti Predator
Viestin lähetti finnjewel
Epäilen kyllä vahvasti että purkin sisältö jää syömättä vaikka oikealla tavalla sen auki saisitkin. Taitaa olla taas provo koko kysymys..
Älä hyvä ihminen, se räjähtää. Tätä on tavallaan tullut kokeiltua, vahingossa tosin. Kesämökin risu-roska-muovipussi-tunkiolle oli nimittäin lipsahtanut muutamia vuosia sitten puoliväliin nautittuja Abba-purkkeja ja parin vuoden muhimisen jälkeen voitaneen jo puhua hapansilakasta.Viestin lähetti Sistis
Hyväksi havaittu konsti (en itse ole kokeillut, mutta isot pojat kertoivat) on käyttää hitsipilliä ja sulattaa kansi irti.
Viestin lähetti Gellner
Katselin tänään telkkarista dokumenttia James Bulgerin murhasta ja hänet murhanneista pikkupojista ja nyt en mitenkään pysty ymmärtämään erästä asiaa. Bulgerin murhahan synnytti valtavan kohun Englannissa ja miksei muuallakin maailmassa. Mutta mistä, ilmeisesti edelleenkin vallitseva, lynkkausmieliala sai alkunsa? Miksi näihin murhaajiin, 10-vuotiaisiin poikiin kohdistui niin käsittämättömän suuri viha? Miksi heidätkin haluttiin tappaa, vaikka he ovat vasta lapsia? En koita millään tavalla puolustella heitä, mutta en vain ymmärrä miksi raivo on suurempi jos lapsi tappaa lapsen kuin että aikuinen tappaisi lapsen.
Viestin lähetti Gellner
Aikuinen kun on aina vastuussa omista teoistaan.
Viestin lähetti Gellner
Mutta mistä, ilmeisesti edelleenkin vallitseva, lynkkausmieliala sai alkunsa? Miksi näihin murhaajiin, 10-vuotiaisiin poikiin kohdistui niin käsittämättömän suuri viha? Miksi heidätkin haluttiin tappaa, vaikka he ovat vasta lapsia? En koita millään tavalla puolustella heitä, mutta en vain ymmärrä miksi raivo on suurempi jos lapsi tappaa lapsen kuin että aikuinen tappaisi lapsen. Eikö sen pitäisi olla juuri päinvastoin. Aikuinen kun on aina vastuussa omista teoistaan.
Viestin lähetti Dan O'Connell
Mikä sen The Rootsin uuden hitin nimi on?
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Miksi ihmeessä pahvisissa pelikorttikoteloissa pitää olla siellä alapäässäkin se avausluukku? Vähän aikaa käytettynä se alkaa vuotaa aika pahasti.
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Miksi ihmeessä pahvisissa pelikorttikoteloissa pitää olla siellä alapäässäkin se avausluukku? Vähän aikaa käytettynä se alkaa vuotaa aika pahasti.
Joku tietysti kysyy, miksi sitä pitää käyttää... Sitä ei kuitenkaan aina saunaillan yhteydessä osaa katsoa, onko tämä se oikea vai väärä pää.
Miksi siis molemmissa päissä avausluukku?
Vaikka asia askarruttaa kovasti minuakin, niin en mitenkään mitään tyhjentävää selitystä tuohon keksi. Ehkä kykenemättömuuteni johtuu osittain siitä, että minä en tunne näitä 10-vuotiaita kohtaa oikeastaan tippaakaan vihaa, vaan oikeastaan vain puhdasta sääliä. Maple Leafsin selitys on lähinnä sitä mitä minäkin asiasta ajattelen.Viestin lähetti Gellner
Mistä, ilmeisesti edelleenkin vallitseva, lynkkausmieliala sai alkunsa? Miksi näihin murhaajiin, 10-vuotiaisiin poikiin kohdistui niin käsittämättömän suuri viha? Miksi heidätkin haluttiin tappaa, vaikka he ovat vasta lapsia?
Viestin lähetti tonttu83
Olisikohan tuo lynkkausmieliala johtunut siitä, että tappo oli ilmeisesti kohtuullisen raaka ja ihmiset järkyttyivät siitä niin paljon. Etkö itse raivostuisi, jos 10-vuotiaat hakkaisivat kaksivuotiaan lapsen ja jättäisivät tämän kuolemaan junan alle.
Väitätkö, että 10-vuotiaat lapset eivät ole aina vastuussa teoistaan. Tästä yritettiin syyttää "Child's Play"-elokuvia, mutta olen itse sitä mieltä, että pojat olivat vastuussa teostaan ja en ymmärrä vain 10 vuoden vankilatuomiota.
Eipä taida olla.Viestin lähetti Derby Country
Onko yhtään ruotsalaista koskaan pelannut NBA:ssa? Entä
muita pohjoismaalaisia kuin Möttölä?
Viestin lähetti Kaiser Soze
Saattaisi olla hieman vaikea kartonkitehtaalla kasata paketti joka olisi toisesta päästä ummessa. Liimamaallahan tuo onnistuisi, mutta kustannukset varmasti nousevat..
K