Viestin lähetti Gellner
Onko teillä ongelmia Maikkarin kuvanlaadun suhteen? Itselläni kuva muuttui yks kaks rakeiseksi, muut kanavat näkyvät ihan ok.
Sama täällä.
Viestin lähetti Gellner
Onko teillä ongelmia Maikkarin kuvanlaadun suhteen? Itselläni kuva muuttui yks kaks rakeiseksi, muut kanavat näkyvät ihan ok.
Viestin lähetti bozik
Kun nyt noita raudalla polttamiani paitoja katselen, olen vakaasti tullut siihen johtopäätökseen, että eukko on halvempi kuin paitojen uusiminen.
oot muuten ihan oikeessa. Mä soitin salaiselle aseelleni ja se sano samaa. Arvatkaapa saako mun paidat suihkun kohta ? ( sen jälkeen niitä voi kuulemma vapaasti rangaista raudalla, jos haluaa leikkiä - meinaan)Viestin lähetti jepujee
Kun ripustat ne henkarista roikkumaan märkinä, niistä tulee "melkein sileitä". Silitysrauta kuuluu samaan kategoriaan kuin sateenvarjo: saatanan salajuonia normaalisti tasapainoisen ihmisen mielenrauhan järkyttämiseksi.
400g pakettien menekki on suurempi ja näin ollen valmistuskulut ovat pienemmät.Viestin lähetti Shane
Miksi Voimariini on edullisempaa ostaa 400 g kuin 600 g rasiassa, kilohintaa ajatellen siis? Yleensähän homma menee juuri toisinpäin eri pakkauskokoja vertailtaessa.
Viestin lähetti Gellner
Eihän valmistuskulut ja menekki liity mitenkään toisiinsa. Hintaan se toki vaikuttaa.Viestin lähetti Receiver
400g pakettien menekki on suurempi ja näin ollen valmistuskulut ovat pienemmät.
"The term turnpike refers to the pike or long stick that was held across the road, and only raised when the traveler paid the toll."Viestin lähetti Kilgore Trout
Miksi ameriikassa maksullisia teitä kutsutaan nimella "Turnpike"? Siis "Kääntöhauki". Tai siis tiedänhän minä että sanonta johtaa juurensa niistä risuaidoilla suojatuista urista, mutta miten?
Viestin lähetti bozik
Nyt olis halvalla tarjolla tällainen keskitasoinen suomalainen mies, jonka talous on ihan ok ja omistuskämpillä asustellaan. Ensimmäinen pesti olisi "linnaani" Pariisissa ja oikeastaan muuta vaatimusta ei ole, kuin että eukko/neiti osaa silittää. Kun nyt noita raudalla polttamiani paitoja katselen, olen vakaasti tullut siihen johtopäätökseen, että eukko on halvempi kuin paitojen uusiminen.
Viestin lähetti Cougar
Eihän valmistuskulut ja menekki liity mitenkään toisiinsa. Hintaan se toki vaikuttaa.
Viestin lähetti InSideHockey
Stadin hohtokeilauspaikat?
Kallion urheilutalolla on tullut käytyä usein mutta missä muualla voi ko. ihanuutta harrastaa?
Viestin lähetti keppimies
Seuraako tästä normaali maalimerkintä vastustajalle, vai pelikatko ja b-piste aloitus?
Pulloa odotellessa...
Siirretyn rangaistuksen aikana kiekollinen joukkue siirtää kiekon omaan maaliin.
Seuraako tästä normaali maalimerkintä vastustajalle, vai pelikatko ja b-piste aloitus?
Siirretyn rangaistuksen aikana kiekollinen joukkue siirtää kiekon omaan maaliin.
Viestin lähetti ELÄKELÄINEN
Eilen taas viimassa tankkasin autoa ja vaihtelin hankalassa asennossa tankkauskättä ja olin katsovinani tarkasti litramäärää. Samalla muut äijät seisoskelivat kädet taskussa letku(pistooli) tankissa.
Miten se oikein tehdään?Miksei tarvitse painaa pistoolin kahvaa?
Ei kehtaa enää näillä kilometreillä naamallaan kysyä.
Viestin lähetti hanu
.
Mutta niissä kahvoissa on edelleenkin olemassa reijät sivulla siinä kohtaa missä se puola on ollut. Otappa taskun pohjalle klemmari, josta uloin lenkki on taivutettu suoraksi ja pistä se niiden reikien läpi puolaksi siihen kahvaa, niin avot, johan sujuu tankkaus ja taskubiljadi yhtä aikaa.
t. hanu
Viestin lähetti ELÄKELÄINEN
Olisiko tosiaan niin,että eilen Jpään Tebukalle sattui 3 äijää,joilla on oma lukitusvempele mukana?
Viestin lähetti finnjewel
"Ennen vanhaan" eli ainakin vielä 70-luvulla tuloksena oli maali (olen sellaisen 100% varmasti nähnyt), mutta jossain vaiheessa sääntöjä muutettiin, eikä maalia todellakaan nykyään hyväksytä.
Viestin lähetti hanu
Sitten kysymys joka oikeasti on isoa kulkijaa vaivannut. Miten tarkasti ottaen lasketaan yli- ja alivoimaprosentit? Jotenkin olen ymmärtänyt, että kaava olisi 100 * maalit / jäähyjen lkm, mutta kuinkas vitoset ja alle kahden minutin yvt/avt tuohon suhteutetaan. Entäs 5-3 yvt?
t. hanu