Milles Mortenson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Ei. Tieto perustuu asian testaamiseen viimeksi heinäkuussa.Näkyykö nuo Viaplayn kanavat netin kautta myös ulkomailla?
Ei. Tieto perustuu asian testaamiseen viimeksi heinäkuussa.Näkyykö nuo Viaplayn kanavat netin kautta myös ulkomailla?
Näkyykö nuo Viaplayn kanavat netin kautta myös ulkomailla?
Pääasiassa kyllä, mutta varamsti siellä oli tolkun ihmisiäkin, jotka käyttivät vain hyväkseen vasemmiston typeryyttä ja nousivat sitä kautta ehkä parempaan asemaan. Suvi-Anne Siimes lienee esimerkki vasemmiston hyväksikäytöstä, mutta varmaan NL-seuran jälkeiseltä ajalta.
Kiitos vastauksesta.
Seuraavaksi pitääkin alkaa pohtimaan voiko entinen SNS-aktiivi aidosti eheytyä, vai onko kyseessä vain savuverho.
Kumpi on savuverho, SNS vai eheytyminen?
En oikein usko tuohon. Vähän kun lesbopulveri, ei taida toimia,Eheytyminen. SNS-tausta on varma.
Minä tiedän.
En oikein usko tuohon. Vähän kun lesbopulveri, ei taida toimia,
Voi olla mitä vain. Hakuja päällä ja etsivät niitä, tai skannaavat rekkareita ja nappaavat ne joilla katsastus tai verot maksamatta jne.Mitä nuo moottoriteiden varsilla nokka tulosuuntaan päin päivystävät poliisit oikein valvovat? Ajelin tossa hämeenlinnanväylällä kasikympin alueella noin satasta tuommoisen auton ohi, eikä kukaan lähtenyt perään. Eikä sieltä autostakaan mikään kamera välähtänyt. Ajattelin, että jossain seuraavassa liittymässä minut pysäytetään, mutta eipä näkynyt poliiseja.
Olen viimeaikoina useamman pääväylän varrella nähnyt noita autoja. Ovat yleensä niitä mondeoita.
Missähän Tampereen ympäristössä saisi mahdollisimman halvalla (muualla kuin taivasalla vorojen armoilla) säilytettyä kolme settiä autonrenkaita? Rengashotelli tulee jo hiukkasen kalliiksi.
Tuo on moninkertaisesti rengashotellia kalliimpi. Eikä se taida vaihtaa renkaitakaan odottaessa.En tiennytkään, että on jotain erillisiä rengashotelleja. Liekö sitten sen takkia ottavat ylihintaa, koska voivat. Tavallisia tavaroita säilytetään loksunokkien luolassa, hinnoista en tiedä.
Pienvarasto ja varastotila kaikille | Pelican Self Storage
Miten korkealta veteen voi hypätä ilman vammoja?
Jos kaikki menee hyvin. Aina ei mene. Linkki Ilta-puluun.Eihän tuollaiseen pysty vastaamaan, koska siinä on niin monta muuttujaa. Hirveästi yli 20 metristä ei kannata kokeilla. Jos haluat vain hypätä välittämättä, että hieman sattuu, niin sellainen 50 metriä.
Löytyi kaapin perukoilta muuan vanha suomalainen elintarvikepakkaus, jossa on viivakoodi eli se lienee kuitenkin vanhimmillaankin 1970-luvulta. Voiko viivakoodin alla olevasta numerosarjasta "6 410601 334130" päätellä minä vuonna se on valmistettu?
Voiko viivakoodin alla olevasta numerosarjasta "6 410601 334130" päätellä minä vuonna se on valmistettu?
¨Oiskohan tää tälle kyssärille oikea ketju, koitetaan! Kertokaas ihmiset hyviä luonnonkatastrofileffoja. Tykkäsin Day after tomorrow´sta, joten siinä jonkunlainen esimerkki. En ole mikään leffafani varsinaisesti, mutta mielelläni katson noita leffoja silti.