Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 988 620
  • 47 171

Winston Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
Eikä sulla pitkä matka Vaajakoskellekaan ole, tehtaanmyymälästä luulisi löytyvän.

Keljon Citymarketista löytyi, 75 senttiä kappale, ostin 12 kpl. Täytyy käydä kattoo Pandalta joo että paljonko laatikko maksaa.

Se on toi uniikki koostumus+maku+nostalgiset muistot, aijai :D
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Mikä oli lihavan venäläisjääkiekkoilijan nimi? Tarkoitan siis semmoista kaveria, joka pelasi ainakin vielä muutama vuosi sitten. Taisi olla ihan järjettömän taitava, mutta joku sairaus teki ylipainoiseksi.
 

pyhimys

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Itselläni olisi nyt mahdollisuus mennä harjoitteluun tuollaiseen pieneen laskettelukeskukseen. Luvassa olisi ennen kauden alkua erilaisia valmistelevia käytännön töitä esim. rinnealueella. Mitäköhän nämä työt on käytännössä?

Itse en pahemmin laskettelua harrasta, joten ei nyt heti tule mieleen, että mitä siellä tehdään ennen kauden alkua. Olisi vaan hyvä tietää, että mitä ne työt oikein ja sopiiko ne oman alan harjoitteluun (matkailu) vai ollaanko siellä lapio kourassa mäkeä tasoittelemassa?
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
1. Saiko Erik Honecker Länsi-Saksan tiedustelupalvelun viikottaisen koosteen luettavakseen ennen Willy Brandtia ?

2. Onko Esko Aho Tappara- fani ?

3. Kuulostavatko Ressun lukiossa joidenkin oppilaiden vastaukset tunneilla kuin professorin puheilta ?

4. Kuinka moni jatkoaikalaisista on joskus käyttänyt retoriikassaan termiä "faktillisesti" ?
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Itselläni olisi nyt mahdollisuus mennä harjoitteluun tuollaiseen pieneen laskettelukeskukseen. Luvassa olisi ennen kauden alkua erilaisia valmistelevia käytännön töitä esim. rinnealueella. Mitäköhän nämä työt on käytännössä?

Itse en pahemmin laskettelua harrasta, joten ei nyt heti tule mieleen, että mitä siellä tehdään ennen kauden alkua. Olisi vaan hyvä tietää, että mitä ne työt oikein ja sopiiko ne oman alan harjoitteluun (matkailu) vai ollaanko siellä lapio kourassa mäkeä tasoittelemassa?

Olisiko mahdotonta kysyä sitä sieltä paikasta? "Pyhimys täällä moro. Minulle tarjottiin mahdollisuutta tulla harjoitteluun teille ja haluaisinkin kysyä, että millaisia nämä ennen kauden alkua olevat käytännön työt oikein ovat? Olen tulossa matkailualan harjoitteluun ja siksi mietinkin, että soveltuvatko ne harjoitteluuni."

Luulen, että tuolla pääset jo aika pitkälle.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Oli muuten huvittavan näköistä, kun Gomolyako parkkeerasi maalin eteen ja meidän (HIFK:n) pakit yrittivät siivota miestä tontilta ollen itse kokoajan perseellään. En muista oliko kyse jostakin harjoitusottelusta vai turnauksesta.
Kävi Vaasassakin pelaamassa Sportia vastaan harjoitusottelun, niin voisi olettaa että samasta kaudesta on kyse. Oli todella mielenkiintoinen pelaaja, mailatekniikka todella hyvä ja nimenomaan maalin edestä oli täysin mahdoton siirtää. Harvinainen tapaus.
 

pyhimys

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Olisiko mahdotonta kysyä sitä sieltä paikasta? "Pyhimys täällä moro. Minulle tarjottiin mahdollisuutta tulla harjoitteluun teille ja haluaisinkin kysyä, että millaisia nämä ennen kauden alkua olevat käytännön työt oikein ovat? Olen tulossa matkailualan harjoitteluun ja siksi mietinkin, että soveltuvatko ne harjoitteluuni."

Luulen, että tuolla pääset jo aika pitkälle.

Joo, tämähän nyt kävi yllättäen ekana mielessä. Itselläni on vaan niin, että soitto tuonne paikkaan meinaa käytännössä sitä, että otan paikan vastaan. Ajattelin vaan kysäistä ennen tuota mahdolista soitoa, jos joku tietäisi minkälaisia nuo hommat on. Soveltuvuuden lisäksi olisin vain punninut hommien mielekkyyttä jne.

Eipä tästä enempää. Huomenna tuo suuri mysteeri selviää soiton myötä.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Gomolyako pelasi ainakin keväällä 1999 Magnitogorskin paidassa EHL:n välieräturnausta Helsingissä HIFK:ta ja Ilvestä vastaan, joten Sportin on voinut kohdata aivan eri harjoituskaudella.
 

Burkie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mikä oli lihavan venäläisjääkiekkoilijan nimi? Tarkoitan siis semmoista kaveria, joka pelasi ainakin vielä muutama vuosi sitten. Taisi olla ihan järjettömän taitava, mutta joku sairaus teki ylipainoiseksi.

Dustin Byfuglien on jenkki. Pelaa muuten vieläkin, Winnipegissä.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Oho. Saattaa olla lauantaina tarvetta tilalle jossa olisi jonkinlaiset äänentoistolaitteet. Mistähän kannattaisi kysellä? Helsingistä siis. Mahdollisimman edulliset, ja edes saunaa ei välttämättä tarvitse olla.

Tuommoinen viiden-kuuden ukon seurue.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oho. Saattaa olla lauantaina tarvetta tilalle jossa olisi jonkinlaiset äänentoistolaitteet. Mistähän kannattaisi kysellä? Helsingistä siis. Mahdollisimman edulliset, ja edes saunaa ei välttämättä tarvitse olla.

Tuommoinen viiden-kuuden ukon seurue.

Tässähän voisi kuvitella, että SM-liigan kurinpitoryhmän kokous siirtyy lauantaille, mutta tuo saunattomuus vesitti teorian.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Ois tarkotus lähteä viikon työreissulle Nokialle parin viikon päästä ja nyt selvisi että kylän ainoa hotelli on täynnä silloin. Tai oishan siel se Eden, mut ei se oo yhtää mun tyylinen paikka..hinnallahan ei ole mitään tekemistä..

Elikkäs oisko jollaki ehrottaa jottai hotellia Tampereelta, Omenahotellin ja Ilveksen väliltä joku, aamupala pitää olla, muuten ei niin väliä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ompustakin saa aamupalan. Yleensä tuo on vissiin hoidettu siten, että lähellä oleva kahvilasta tai vastaavastasta tuon saa.

Ompun aamiainen maksanee 6,90 per nokka jossakin lähellä sijaitsevassa paikassa.

Turussa täysin uusitussa Scandic Juliassa kahden hengen huone queen size-parisängyllä ja aamiaisineen maksaa 98 euroa. Paikallisessa ompussa aamiaisineen noin 15 euroa vähemmän. Tiedä sitten mikä kannattaa ja mikä ei.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Onhan noiden Omppujen hinnat karanneet aivan käsistä. Jos pitäisi valita, maksaako seitsemänkymppiä Omenaan vai yhdeksänkymppiä Radisson SAS:iin, niin oli joo todella vaikea kysymys tämäkin nyt taas. Paritusbisnekselle ihanteellisesti henkilökunnaton Omenahotelli saa toki nyhtää vaikka 150 euroa yö ja siellä on aina riittävästi asiakkaita, mutta tavallinen kuluttaja säästää jo nykyisin kyllä väärässä kohti Ompun valitessaan.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ois tarkotus lähteä viikon työreissulle Nokialle parin viikon päästä ja nyt selvisi että kylän ainoa hotelli on täynnä silloin. Tai oishan siel se Eden, mut ei se oo yhtää mun tyylinen paikka..hinnallahan ei ole mitään tekemistä..

Elikkäs oisko jollaki ehrottaa jottai hotellia Tampereelta, Omenahotellin ja Ilveksen väliltä joku, aamupala pitää olla, muuten ei niin väliä.

Kokeile esim. Cumulus Hotel Pinjaa Satakunnankadulla.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Elikkäs oisko jollaki ehrottaa jottai hotellia Tampereelta, Omenahotellin ja Ilveksen väliltä joku, aamupala pitää olla, muuten ei niin väliä.

Mites tällainen combo, että menisit Hotelli Villeen (Hatanpään valtatie 40) yöksi? Ompun tapainen paikka, mutta halvempi ja huoneet ovat pieniä, mutta tarpeensa täyttäviä ja mielestäni siistejä. 44€/vrk yhden hengen huone. Siitä sitten aamupalalle Amican ravintolaan Hatanpään valtatie 30:lle. Aamupala maksaa 5,20€. Itse yövyin Hotelli Villessä ja tykkäsin. Vieressä olisi Arboretumin puutarha, todella kaunis puistoalue.

Hotelli Ville
Ravintola Valtatie 30- aamiainen
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Onko jollain kokemuksia VPD:stä? Tilasin eilen tuon NHL13 pelin, ennakkoon siis, ja sieltä on tullut nyt seurantakoodit sähköpostiin ja jotain etuisuuskoodeja. Kysymys kuuluukin, että kun seurantakoodi on ilmestynyt tarkoittaako se että myös paketti on matkalla? Vai tuleeko erikseen viesti missä sanotaan "olemme lähettäneet paketin"?

Tiedän, NHL13:lla on oma ketjunsa tuolla, mutta asiani koskeekin lähinnä verkkokauppa VPD:n toimintatapoja.
 

harky

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onko jollain kokemuksia VPD:stä? Tilasin eilen tuon NHL13 pelin, ennakkoon siis, ja sieltä on tullut nyt seurantakoodit sähköpostiin ja jotain etuisuuskoodeja. Kysymys kuuluukin, että kun seurantakoodi on ilmestynyt tarkoittaako se että myös paketti on matkalla? Vai tuleeko erikseen viesti missä sanotaan "olemme lähettäneet paketin"?

Tiedän, NHL13:lla on oma ketjunsa tuolla, mutta asiani koskeekin lähinnä verkkokauppa VPD:n toimintatapoja.

Yleensä on tullut erillinen viesti, mutta VPD on kuulemma ruuhkautunut tai ollut niin kiireinen että eivät tällä kertaa ole lähettäneet lähetysviestejä kuin satunnaisille ihmisille. Itselle tuli sähköpostiviesti missä sanottiin että pelini lähetettiin maanantaina tai tiistaina.

Eiköhän sullekkin peli ilmesty tämän viikon aikana.
 

harky

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onko jollain heittää jonkunlaista striimiä Applen tiedotustilaisuuteen mikä alkaa ilmeisesti 20.00? Vai onko näihin yleensä ollut edes streamia tarjolla..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös