Sanokaapas hyvä hinta/laatu mp3 soitin sarjassa <100€. Mielellään 2gb->
Miten saan noi YLE:n MM-kisasivujen videot näkymään Firefoxilla?
iTunes on ehkä helpoin ohjelma käyttää synkronoinnin kanssa. Ihmettelen miksi ihmiset karttavat sitä niin paljon.
Mulla se on onnistunut levykaupassa ihan hyvin. Käytän kyllä iTunesia, mutta pipodiskoon lataan vain levyhyllyni sisältöä. Ikinä en ole netistä ostanut musiikkia, tiedä sitten mikä siinä on. Taidan olla reliikki kun haluan levyt esineinä haltuun. No, whatever.Niinpä, ja mikäli tapoihin kuuluu vielä joskus maksaa kuuntelemastaan musiikista, niin sekin onnistuu kovin helposti iTunesilla.
Miksiköhän Ilta-sanomien nettisivujen videot eivät ole enää hetkeen näkyneet Firefoxilla? Java ja Flash löytyy, eli siitä ei pitäisi kiikastaa.
Selänne ON pelannut #88 maajoukkueessa. En jaksa kaivaa todisteita, mutta se on 100% varma asia.Mistä löytyisi listat Suomen arvokisajoukkueiden rostereista, joihin Teemu Selänne on osallistunut? Sellaiset, joista käy ilmi pelaajien pelinumerot.
Selvityksen alla on nimittäin tällainen kysymys: Onko Teemu Selänne pelannut aikuisten arvokisoissa pelinumerolla 88. Saa toki vastata tuohonkin, jos on asiasta 100% varma! Todistusaineisto olisi mukava lisä.
Onko Teemu Selänne pelannut aikuisten arvokisoissa pelinumerolla 88. Saa toki vastata tuohonkin, jos on asiasta 100% varma! Todistusaineisto olisi mukava lisä.
Saattaa olla että Wienin kisoissa se loppujen lopuksi oli. Kumminkin oli jotku kisat missä olin paikanpäällä ja molemmissa (96 ja 98) olin.Olen 99% varma että Selänne pelasi numerolla #88 vuoden '96 mm-skaboissa.
Saattaa olla että Wienin kisoissa se loppujen lopuksi oli. Kumminkin oli jotku kisat missä olin paikanpäällä ja molemmissa (96 ja 98) olin.
Väitän ainakin yhdeksi parhaista Sanakirja.orgia. Tarjoaa sanoille myös määritelmiä ja esimerkkejä.Mikä on netin paras ilmainen sanakirja? Suomi-Englanti siis..
Kiitos jussi_j ja -OO-. Creative kiinnostaisi. iTunesiin en ole ikinä perehtynyt.
Tässäpä liikkuvaa kuvaa.Miltä sivulta pääsen katsomaan Europa Parkin (euroopan suurin huvipuisto) laitteita ja etenkin vuoristoratojen kuvia. Saksa eikä englantikaan taivu tarpeeksi.