Monesko jakso tänään tulee Heroes sarjaa tänään maikkarilta?
14. jakso.
Monesko jakso tänään tulee Heroes sarjaa tänään maikkarilta?
Ehkä hölmö kysymys mutta nyt itselläni on vähän "pidemmät" hiukset ja pikku hiljaa on ruvennut ärsyttämään kun hiukset menee niin "pehmeiksi, hennoiksi" aina niiden pesun jälkeen. Onko sellaista hiuksien pesuainetta joka jättää olevinaan hiukset "likaiseksi". Eli siis sellaisiksi että niitä voi vähän muokata ilman että laittaa jotain mälligeelejä pään täyteen.
En osaa paremmin selittää. äh.
Tuli tänään kotiin kävellessäni mieleen, kun näin julmetun pitkän tavarajunan, että onko siinä mitään rajoituksia, että kuinka pitkä juna saa olla, tai kuinka monta vaunua saa olla? Kyseessä siis tavarajuna, ei matkustaja..
Puhelimen latureista
Kännykkäni laturin johto on jotenkin katkennut niin että se toimii vain tietyssä asennossa ja takuukin (6kk) on mennyt jo umpeen. Edessä on siis uuden laturin ostaminen. Tuli nyt noita malleja katsellessa mieleen, että ku olemassa on ns. normaalilaturi (Nokia AC-3E) ja pikalaturi (Nokia AC-5E), niin kumpi kannattaa ostaa? Mitä nopeammin akku on latautunut niin tietenkin sen parempi, mutta onko pikalaturi jotenkin vähemmän ystävällinen akulle pysyvässä käytössä? Hintaero on aika pieni, joten valintaa ei siltä kannalta kannata tehdä.
Itse tiedustelin tätä asiaa eräältä kauppiaalta ja hän sanoi pikalaturin kuluttavan akkua selvästi enemmän kuin normaali laturi. Eli jos ei ole kiirettä akun latauksessa ja jaksaa sen muutaman tunnin odottaa niin varmaan tuohon perinteiseen malliin kannattaa kääntyä.Tuli nyt noita malleja katsellessa mieleen, että ku olemassa on ns. normaalilaturi (Nokia AC-3E) ja pikalaturi (Nokia AC-5E), niin kumpi kannattaa ostaa? Mitä nopeammin akku on latautunut niin tietenkin sen parempi, mutta onko pikalaturi jotenkin vähemmän ystävällinen akulle pysyvässä käytössä? Hintaero on aika pieni, joten valintaa ei siltä kannalta kannata tehdä.
Ehkä hölmö kysymys mutta nyt itselläni on vähän "pidemmät" hiukset ja pikku hiljaa on ruvennut ärsyttämään kun hiukset menee niin "pehmeiksi, hennoiksi" aina niiden pesun jälkeen. Onko sellaista hiuksien pesuainetta joka jättää olevinaan hiukset "likaiseksi". Eli siis sellaisiksi että niitä voi vähän muokata ilman että laittaa jotain mälligeelejä pään täyteen.
Itse tiedustelin tätä asiaa eräältä kauppiaalta ja hän sanoi pikalaturin kuluttavan akkua selvästi enemmän kuin normaali laturi. Eli jos ei ole kiirettä akun latauksessa ja jaksaa sen muutaman tunnin odottaa niin varmaan tuohon perinteiseen malliin kannattaa kääntyä.
Kuinka järkevää/riskaabeliä toimintaa olisi kuljettaa pyykiinpesukonetta ilman kuljetustukea?Se stanan rauta on mennyt kait hukkaan ja olisi taas muutto edessä.Oon koittanut metsästää sitä joka puolelta huonoin tuloksin.Kavereilta oon kyselly niin ne on sanonut että ei muuta ku nakata kone kyytiin ja nokka kohti etelää..Kyseessä pieni päältätäytettävä malli jos sillä nyt on mitään merkitystä..
Kuinka järkevää/riskaabeliä toimintaa olisi kuljettaa pyykiinpesukonetta ilman kuljetustukea?Se stanan rauta on mennyt kait hukkaan ja olisi taas muutto edessä.Oon koittanut metsästää sitä joka puolelta huonoin tuloksin.Kavereilta oon kyselly niin ne on sanonut että ei muuta ku nakata kone kyytiin ja nokka kohti etelää..Kyseessä pieni päältätäytettävä malli jos sillä nyt on mitään merkitystä..
Mitä maksaa laivalla halvin (Doppel Bock?) 24-pack 8- tai 8,5-prosenttista bisseä?
Mitä maksaa laivalla halvin (Doppel Bock?) 24-pack 8- tai 8,5-prosenttista bisseä?
On muuten hurjaa tavaraa. Menee tukka sekaisin rajummin kuin väkevistä.
SuperAlkossa 24-pack maksaisi n. 10 euroa, alkossa n. 65 euroa...
On muuten hurjaa tavaraa. Menee tukka sekaisin rajummin kuin väkevistä.
SuperAlkossa 24-pack maksaisi n. 10 euroa, alkossa n. 65 euroa...
Miten paljon ja kuinka usein sitä pitää kiskoa, jos rahat ei riitä kaljoihin Alkon hinnoilla? Surkeaa hommaa metsästää halvinta kaljalootaa.
Siis mitä vittua? Vapaaehtoisesti ostaa kalliimmalla, jos on mahdollista saada halvemmalla? Ei, en ymmärrä. Jos sitä rahaa on ihan helvetisti, ei se silti tarkoita että sitä pitää hukata olemalla idiootti...
No kyllä minä maitoakin ostan lähikaupasta, enkä aja esimerkiksi Lidliin hamstraamaan sitä halvemmalla. Olen mieluummin idiootti kuin kantelen kaljalaatikoita superalkosta laivaan.
Ja säästöthän ovatkin ihan samaa luokkaa. No ei tapella, jokainen tyylillään.
Kuinka järkevää/riskaabeliä toimintaa olisi kuljettaa pyykiinpesukonetta ilman kuljetustukea?