Kertokaas mulle mikä on viralliselta nimeltään se sellainen imukuppilutkutin, millä avataan tukkoutuneita viemäreitä.
Karhunpumppu
Kertokaas mulle mikä on viralliselta nimeltään se sellainen imukuppilutkutin, millä avataan tukkoutuneita viemäreitä.
Kiitokset J. Petke
Tämä oli tärkeä tieto. Kaiken lisäksi sitä ei tunnu monikaan tietävän, vaikka kyse on suht'arkisesta vempaimesta.
Ei riitä mielikuvitukseni millään visioimaan miten tuo voisi olla mahdollista.Eräs versio sanoo, että matkustamon valo häikäisee lentäjälle liikaa nousun aikana...
Onko South Parkissa T & P:n esittämästä Uncle Fucker-kappaleesta olemassa jokin oikeakin versio ts. onko UF jonkin sortin coveri jostain olemassaolevasta kipaleesta?
IMDb:n mukaan on Trey Parkerin kirjoittama, eli lienee ihan varta vasten leffaan tehty biisi.
Mikähän mättää, kun kone löytää langattoman verkon ja signaali on hyvä tai erinomainen, mutta liitettävyys on vajaa tai puuttuu, ja yhteyttä ei näin ollen saa luotua. Mitään en mistään ymmärrä, joten älkää puhuko kovin nopeasti, kiitos.
Laita vähän lisätietoa kokoonpanosta. Onko kyseessä kotiverkkosi ja jos niin onko esim kaapeli vai ADSL?
Koneesi on siis yhteydessä langattomaan tukiasemaan, mutta tukiasema ei jostain syystä ole yhteydessä verkkoon. Eli sen asetuksista voit lähteä hakemaan vikaa.
Joo, ei kai tuo kovin vaikea juttu ole, joku asetus vain mättää. Eniten kaivelee se, kun en koskaan saa näitä kuntoon kerralla. Ehkä tästä oppii tai jotain, huoh.
Kiitokset tiedosta! Seuraava kysymys voisikin olla, että minkä ihmeen takia tuo sävelmä sitten tuntuu jotenkin niin tutulta?
Kysymys kuuluukin, mikä on tämä todennäköisesti myyntiennätykset uusiksi pistävä ryhmittymä?
Itse varmaankin resetoisin purkin ja konffaisin langattoman verkon uudestaan.
Meni pää aivan jumiin...
Mistä löytyy Tennispalatsin vierestä parkkipaikkoja? Mielellään hallista, mutta kai nuo ulkopaikatkin käy jos ei muita ole.
Miten sanottiinkaan saksaksi: "seitsemäntoista viiva kolmekymmentä vuotiaita"?
Häh. Onkohan tämä laillisesti ihan ok?
Tilanne: Lapsista on otettu tarhakuvat. Kuvat tulevat kotiin laskun kanssa ja hienoja ovat. Lasku maksettu. Haluaisin kuvat talteen digitaalisessa muodossa. Yritys joka kuvat myy, ei suostu myymään digitaalista versiota.
Ihmetyttää. Onko heillä oikeus tulla ottamaan kuvia lapsistani, mutta olla luovuttamatta lopputuotosta minulle (Ok- digitaalisessa muodossa, mutta kuitenkin. Eivät he filmillä siellä kuitenkaan räpsineet)
Kyllä minä siitä voin vähän maksaakkin. Mutta ihan suoraan "Emme luovuta"
Häh. Onkohan tämä laillisesti ihan ok?