Joku linkkasi hiljattain videon siihen Toskalan kertomaan 5-3 alivoimaan missä vain yhdellä pelaajalla oli ehjä maila, mutta en löydä sitä mistään. Voisiko joku linkata sen uudestaan, kiitos.
Naarasliitin on oikeasti tarkoitettu radiolle. Jos siinä ei muuta liitintä ole niin hanki antenniliittimen sukupuolenvaihtaja, esimerkiksi tämmöinen Sukupuolenvaihtaja | Clas OhlsonOlen muuttanut vanhaan kerrostaloon ja täällä on seinän antennipistokkeessa naarastyyppinen pistoke, eli oma antennijohto ei mene kiinni. Mitä tehdä?
Kyllä nuo kytkimet kuuluvat yhtiön vastuulle, ellei yhtiöjärjestyksessä ole muuta sovittu.Kysytäänpä täältä fiksummilta. Eli meillä on tilanne, että kattovalaisin ei lähde päälle. Rajasin vian lähes 100% varmuudella kytkimeen. Olen itse sähköinsinööri ja tehnyt sähköasentajan hommia myös, eli aivan takuuvarmasti osaan vaihtaa tuohon uuden kytkimen ilman asentajalle soittoa. Se mikä mietityttää, on tuo virallinen puoli, nimittäin valmistuin 2011 ja tein viimeksi asentajan hommia muistaakseni 2012, enkä sen jälkeen ole juuri sähköihin koskenut.
Kuten sanoin, osaan satavarmasti vaihtaa tuon kytkimen itse, mutta olenko "virallisesti paperilla" edelleen tarpeeksi osaava tekemään tuon homman? Jos joskus tapahtuu jotain ja joku rupeaa kyselemään. Voisiko tuosta esimerkiksi vakuutusyhtiö sanoa jotain?
Kuulostaa varmaan aika neuroottiselta kysymykseltä, mutta kysyin silti. :D
Tähän liittyen jatkokysymys: kuuluuko tuollaisen vaihto normaalisti taloyhtiölle vai asukkaalle?
Eli isopäisiltä kaivataan vinkkejä, varmaan täältä sellaisiakin löytyy.
Itse olen muutaman kerran sähköön koskenut ja se on kyllä ikävä fiilis. Riippuen toki sähkölähteestä, mutta tuommoinen normi 50Hz/220V sää käden tärisemään melko holtittomasti. Ei voi suositella sähköihin koskemista..... 2012, enkä sen jälkeen ole juuri sähköihin koskenut.
...
Kuten myös, mutta onneksi välissä oli rele, joten sain näpit nopeasti irti.Itse olen muutaman kerran sähköön koskenut ja se on kyllä ikävä fiilis. Riippuen toki sähkölähteestä, mutta tuommoinen normi 50Hz/220V sää käden tärisemään melko holtittomasti. Ei voi suositella sähköihin koskemista.
Itse olen muutaman kerran sähköön koskenut ja se on kyllä ikävä fiilis. Riippuen toki sähkölähteestä, mutta tuommoinen normi 50Hz/220V sää käden tärisemään melko holtittomasti. Ei voi suositella sähköihin koskemista.
Nyt tulee todellakin yöllinen sekalainen kysymys.
En ole vielä tavannut eläessäni ketään toista, jota alkaa yskittämään jos yrittää puhdistaa topsi-puikoilla korvaa. Itse alan todella herkästi yskimään siitä. Enkä sillä tavalla vähäsen yskimään vaan ihan kunnolla kakomaan. Netistä löysin tästä jotain keskustelua mutta en varsinaisesti mitään selitystä tälle. Onko jollain palstalaisella samaa? Itse muistan että minulla ollut tämä ihan lapsesta asti.
Nyt tulee todellakin yöllinen sekalainen kysymys.
En ole vielä tavannut eläessäni ketään toista, jota alkaa yskittämään jos yrittää puhdistaa topsi-puikoilla korvaa. Itse alan todella herkästi yskimään siitä. Enkä sillä tavalla vähäsen yskimään vaan ihan kunnolla kakomaan. Netistä löysin tästä jotain keskustelua mutta en varsinaisesti mitään selitystä tälle. Onko jollain palstalaisella samaa? Itse muistan että minulla ollut tämä ihan lapsesta asti.
Ihan ensimmäisenä, en malta olla sanomatta, korvaan ei koskaan pitäisi tunkea moisia esineitä. Mutta mulla on ihan sama juttu. Ei tapahdu aina, mutta toisinaan kuitenkin. En tiedä, onko ollut aina, nykyään ainakin on. Sen muistan, että pentuna en tykännyt yhtään, kun äitini korviani rassasi. Mulla myös korvat erittävät todella paljon vahaa, joten jollain niitä on pakko putsata. Toisinaan maltan käyttää suolavettä ja pumppua, toki aivan liian harvoin.Nyt tulee todellakin yöllinen sekalainen kysymys.
Onko Helsingin Postikeskuksessa jonkinlaista työpaikkaruokalaa? Jos ei ole, niin onko siinä lähellä jotain paikkaa, jossa voi saada kohtuullisen edullisesti apetta lounastauolla?
Pystyykö YouTubessa jotenkin piilottamaan tietyt kanavat esim. kaiken maailman paskatubettajat, etteivät näy omalla kanavalla?