Onko reseptilääkkeissä hintaeroja eri apteekkien välillä?
1) Eiköhän sillä saa auton uuden omistajan haltuun varsin kätevästi.Voi kilin vittu!
Olen melko varma, että onnistuin joulusiivon yhteydessä heittämään paperinkeräykseen auton rekisteriotteen ilmoitusosan.
Käsittääkseni uuden ilmoitusosan saa kympillä katsastuskonttorilta, mutta... pari kysymystä:
1) Mitä jos joku löytää tuon wanhan? Voiko sillä tehdä jatkossa jotain hallaa?
2) En ole kyseisen auton omistaja enkä haltija. Voinko hakea sen itse vaiko vain omistaja?
Kulkee nimellä SM-sarja, ja löytyy finhockey.fi:n sivuilta. Eli toisin sanoen tästä>>Mistä löytyy naisten SM-liigan (vai onko se edes tuon niminen?) otteluohjelma?
Ty! Olinpa pölhö.Kulkee nimellä SM-sarja, ja löytyy finhockey.fi:n sivuilta. Eli toisin sanoen tästä>>
Sitten kysymys. Muistanko oikein kun luin jostakin lehdestä että jonkun turmassa kuolleen lapsen isä olisi käyttänyt oman käden oikeutta ja tappanut kyseisen lennonjohtajan?
Osaako jatkislaiset kertoa kaupungista nimeltä Porvoo jotakin? Millainen paikka elää ja olla? Jopa urheilla..
Osaako jatkislaiset kertoa kaupungista nimeltä Porvoo jotakin? Millainen paikka elää ja olla? Jopa urheilla..
Porvoon urheiluskenestä on kerrottava nyt tuoreimpana tietona, että paikallinen ylpeys Akilles kävi ottamassa käsipallon sm-sarjassa dunkkuun tylyin numeroin 42-21 Vantaan Atlakselta.
No eikös toi käsipallo ole muutenkin hieman tyttöjen juttu.
Luulisin, että homma menee siten, että sopparin voi tehdä, mutta paperit tulee postissa allekirjoitettavaksi. Voi toki olla yhtiökohtaisia eroja menettelytavoissa.Uusi kysymys voiko sähkösopimuksen tehdä netissä?
voiko sähkösopimuksen tehdä netissä?
Snakster kirjoitti:Käsipallo ei ole pienimmissäkään määrin mikään tyttöjen juttu, vaan äärimmäisen kova kontaktilaji.
Jatkokysymystä edelleen : Onko uppopallo vielä käsipalloakin fyysisempi ja rankempi kontaktilaji ? Minulle väitettiin muutama vuosi sitten nahkaiseen koppalakkiin sonnustautuneen miehen toimesta, aamuyön tunteina (tiedot lienevät merkityksettömiä ?), että ko. lajissa murtuu luita yms, täten olisi huomattavasti jääkiekkoa fyysisempi ja "vaarallisempi" laji.
Jatkokysymystä edelleen : Onko uppopallo vielä käsipalloakin fyysisempi ja rankempi kontaktilaji ? Minulle väitettiin muutama vuosi sitten nahkaiseen koppalakkiin sonnustautuneen miehen toimesta, aamuyön tunteina (tiedot lienevät merkityksettömiä ?), että ko. lajissa murtuu luita yms, täten olisi huomattavasti jääkiekkoa fyysisempi ja "vaarallisempi" laji.
Uppopalloa harrastaneena voisin sanoa...
Kyllä täytyy sanoa että niin samalta kuulostavaa tekstiä on kuin silloisella herrasmiehellä, että asia on uskottava, ja siihen mitä suuremmin perehdyttävä. Niin, jollet myönnä olleesi kaksi kesää sitten Kouvolassa myöhäiskesäisenä aamuyönä ?