Juuri näin. Tuolla nimimerkillä pitääkin nämä asiat olla hallussa..
Jep, kuuluisien golffarien seksileikithän ovatkin olleet näkyvästi esilllä. "Reikä se on ruohikossakin"
Juuri näin. Tuolla nimimerkillä pitääkin nämä asiat olla hallussa..
Ehkä et halua tietää tarkasti, mutta se tarkoittaa myös seksitemppua missä mies läiskii valtikallaan pitkin naisen kasvoja.
Kun kytken Playstation kolmosen uuteen Philipsin telkkariin, niin jostain syystä ääni ei kuulu ollenkaan pelejä pelatessa. Elokuvia katsellessa tätä ongelmaa ei ole eikä myöskään kun pelaa pelejä jotka ovat pleikan omalla kovalevyllä. Olen liittänyt pleikan telkkariin kiinni HDMI-kaapelilla. Myös kokeillut kaikkia muita HDMI paikkoja, mutta kaikissa sama vika. Eli äänet kuuluu kaikkialla muualla, paitsi peleissä jotka luetaan CD:ltä.
Ajatellaan hypoteettinen tilanne: minulla on mint-kunnossa oleva metsästystä koskeva kirja, jonka ovh on 29,95. Ajattelin laittaa hintapyynnöksi 15€. Joku ilmoittaa olevansa kiinnostunut. Kirja pitää lähettää postissa uudelle omistajalle. Lienee selvää, että ostaja maksaa postikulut. Miten tämä toimii, pulittaako ostaja rahat ensin vai jälkikäteen?
Yearbookyourself.comMillä sivustolla pystyy tekemään valokuvasta sellaisen "high school yearbook"-kuvan ??
Tänks
Sitten olisi sellainen kysymys että mikä NHL-paketti kannattaa hankkia?
Tarkoituksena siis katsoa NHL:ää livenä TV:stä, ja ehkä myös uusintoja edelliseltä yöltä. Vielä jos olisi mahdollisimman halpa niin olisi hyvä.
Oletan että asut Hämeenlinnassa, niin olet varmaankin hankkinut tuon Ainan kautta?ESPN America on minulla käytössä ja ihan kivasti tulee pelejä livenä ja jälkilähetyksinä.
Oletan että asut Hämeenlinnassa, niin olet varmaankin hankkinut tuon Ainan kautta?
Muutaman tavaran olen myynyt Huuto.netissä, mutta joka kerta joku tampio lähettää yksityisviestiä ja yrittää ostaa ohi järjestelmän tyyliin "hei, myytkö mulle satasella?". Ystävällisesti olen yrittänyt jokaiselle selvittää huutokaupan ideaa, joka on se, että ostajat tekevät tarjouksia ja parhaan hinnan esittänyt saa tuotteen. Miksi ihmeessä myisin tavaran ensimmäiselle tarjoajalle, joka kaiken lisäksi yrittää ohittaa muut tarjoajat sivusta punkemalla.Rekisteröidyin äsken Huuto.netiin ja kyselisin käytännön asioista. Huuto.netissä on yli 1 400 000 rekisteröitynyttä käyttäjää, joten eiköhän täältäkin löydy käyttäjiä.
Pitäisi saada Nokia E71-luurin 2,5 mm:n kuulokeliitäntään se ns. tavallinen liitäntä, onko se nyt sitten 3,5 mm. Onko kenelläkään heittää mitään järkevää ehdotusta adaptereista?
9,70€, olettaen että kirjan paino on alle 30 kiloa:Mistä helvetistä minä tiedän, paljonko on Harry Potterin ja kuoleman varjelusten toimituskulut postin kautta. Sitä kun kerran kysytään tuolla huuto.netissä. Tai minkään muunkaan kirjan. Pitääkö ne mennä punnitsemaan kauppaan perkele.
9,70€, olettaen että kirjan paino on alle 30 kiloa:
http://www.posti.fi/liitteet/hinnatjamaksutavat/hinnastot/Palvelu_010109_FI.pdf#page=14
Siis tuollainenko: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=12557
Pitäisi saada lähetettyä kukkakimppu Kaarinaan ensi sunnuntaina. Minkä firman kautta kävisi helpoiten? Itsellä ei ole kokemuksia kukkapuskien tilaamisesta.
Nopeasti netistä löytyi Interflora ja DataFlora, mutta kumpikaan eivät nettisivujen mukaan luvanneet varmasti kukkien toimitusta pyhänä. Myöskään TeleFlora ei toimita kukkia sunnuntaisin.