No eipä tuo Volvonkaan logo nyt kovin kaukana pyöreästä ole.
Tommosta en ole ennen nähnytkään. Oon vetänyt tän johtopäätöksen siis ihan mutulla ja omiin näköhavaintoihini perustaen. Eikös volvolla kuitenkin siinä autossa ole erilainen logo?
No eipä tuo Volvonkaan logo nyt kovin kaukana pyöreästä ole.
Tommosta en ole ennen nähnytkään. Oon vetänyt tän johtopäätöksen siis ihan mutulla ja omiin näköhavaintoihini perustaen. Eikös volvolla kuitenkin siinä autossa ole erilainen logo?
Miksi melkein kaikkien automerkkien logo on joko pyöreä tai ovaali? Ei tule tällä hetkellä mieleen kuin sitikka ja volvo, joilla ei ole pyöreätä logoa.
Saab,Mini, Lancia
Eli kyllähän noita "ei pyöreitä tai ovaalejakin" on vaikka millä mitalla.
Vastalause Saabin logon "ei pyöreydelle" (linkki Saabin logoon) ja Minin ja Lanciankin logoissa on havaittavissa pyöreitä muotoja.
Ja Dodgen logon taustalta puolestaan löytyy vähän naisellisuuttakin.
Enivei, pointti oli kuitenkin että kyllä noita epäpyöreitäkin on paljon...
Kyllä kyllä, mielenkiintoinen kysymys joka tapauksessa. Näitä logoja kun tuli hetki kelattua mielessäni, niin tein havainnon, että aika monella kulutuselektroniikka-puolen yrityksellä on logo, joka koostuu vain yhtiön nimestä (siis pelkkiä fontteja, ei mitään ovaaleja tai muita). Esimerkkeinä tuli mieleen Nokia, Sony, Philips (okei, Philipsillä on myös se vaakunan näköinen härveli, jota vähemmän nykyään näkee), Panasonic, Canon, Olympus, Acer, Casio jne.. Mistä lie sekin johtuu.
Tarkoittanet tätä Vesa Toskalan haastattelua.
Tuskin mistään, kyseisestä aiheesta olevassa videossa esiintyy Vesa Toskala.
Käräjäoikeus muisti tänään kirjeellä. Vajaan vuoden takaisesta pahoinpitelyjutusta vastaaja on tuomittu korvaamaan minulle pienehkön summan. Vastaaja on enemmän tai vähemmän persaukinen ja jonkin sortin holhouksen alainen. Vastaaja ei aio valittaa tuomiosta - enkä sen puoleen minäkään. Voinko odottaa saavani rahaa ennen playoffeja, vai odottelenko seuraavalle vuosisadalle?
Käräjäoikeus muisti tänään kirjeellä. Vajaan vuoden takaisesta pahoinpitelyjutusta vastaaja on tuomittu korvaamaan minulle pienehkön summan. Vastaaja on enemmän tai vähemmän persaukinen ja jonkin sortin holhouksen alainen. Vastaaja ei aio valittaa tuomiosta - enkä sen puoleen minäkään. Voinko odottaa saavani rahaa ennen playoffeja, vai odottelenko seuraavalle vuosisadalle?
Veikkaisin että saat odotella seuraavalle vuosisadalle, tai jopa vuosituhannelle. Itsellä on ainakin kestänyt vuosia odotella vastaavalta hepulta rahoja.
Itse olen ainakin odottelut miltei "seuraavalle vuosisadalle". Ei ihan vastaava tilanne kuin sinulla mutta kuitenkin.
Eikö niitä voi Valtiokonttorilta jotenkin hakea? Ainakin tiedän jonkun pankkiryöstön jossa Valtiokonttori on korvannut ne korvaukset sen tekijän puolesta. Toki tuossa tapauksessa tekijä istuu vankilassa.
Tästä kiinnostaisi kuulla lisää, jos joku sattuu tietämään?
Ja tosiaan, tästä on aikaa pirusti, saattaa olla että laki on muuttunut eikä kukaan enää mitään maksa, mutta kannattaa kaivella virastoja, ja onko sulla ollut joku lainoppinut hoitamassa tota juttua?
Eli, mitä kotiteatteripaketissa tekee viritinvahvistimella? Esimerkiksi aika monen Verkkokauppa.comin setissä tulee mukana dvd/blue-ray -soitin, joten kannattaako tähän pakettiin vielä mahduttaa vahvistin?
Kamerana Canon EOS1000D, kävi heti uutena takuuhuollossa samasta syystä. Nyt heittää taas virheilmoitusta "err 01 häiriö kameran ja objektiivin välisessä tiedonsiirrossa".
Onko tuolle perkeleelle tehtävissä jotain ihan kotikonstein? Aika paskan myivät kyllä, saa lähteä palautukseen, tahdon rahat takaisin. Ei tommosta vikaa jaksa kyllä pidemmän päälle. Nyt onkin vaan pointti se, että ehtoosti lähtee lento Lontooseen ja olisi ollut kiva saada kuviakin näpsittyä. Elvyttääkö tuota kotona mitenkään?