Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 7 034 082
  • 47 225

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja onhan niissä mokkuloissakin eroa, ZTE:tä, vai mikä perkele se on kannattaa kuulemma vältellä, Huawei on toiminut itsellä ok. Voisiko vika olla macnevisilläkin vehkeissä?

Edit:piti vielä tulla kehumaan, että myös mökillä wörkkii soneran mokkula hyvällä nopeudella, vaikka ainoastaan elisan 3g-verkko on lähimaillakaan.

Sama huawein valkoinen tikku multakin löytyy. Mut täytyy mennä kitisee Elisalle. Lähden ens kevääks ulkomaille ni olis muutenki hyvä päästä eroon tosta määräaikaisesta, kun sitä on vuosi jäljellä.

Mutta hermot sen kanssa menee, kun se pätkii vähän väliä. Sit siihen vielä lisäks Soneran kiinteänettiyhteys, niin on kaks pätkivää nettiä :)
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Mikä tää Antonin tapaus on? Miten se on mennyt? Joku lapsi salakuljetettu ryssälandiaan ja joku haki sen sieltä pois?

Alkaa vituttamaan kun samaa juttua jauhetaan kokoajan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Onko liian kusipäistä sekoittaa karamellipussiin ulostuslääkkeitä ja antaa se kaverilleen? Ihan vain jekuttaakseen häntä?
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Bangcd.com? Onko ostokokemuksia?

Aika törkeän halvalla myyvät, uusi Alice in Chains 5,90e, mutta voikohan tuohon luottaa.

On sivujensa mukaan ylpeänä palvellut asiakkaitaan vuodesta 2005, mutta eka kertaa tuosta vasta tänään kuulin, vaikka verkko-ostoksia on jo vuosien ajan tehty.

Myöhään tulee vastaus, mutta ei ollut kukaan muu tainnut kommentoida.

Eli, ihan asiallinen pulju on ja todellakin halpa. Toisinaan toimitus saattaa kestää normaalia pidempään, mutta mistään puijauksista tai vastaavista ongelmista en ole itse mitään kuullut.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Onko liian kusipäistä sekoittaa karamellipussiin ulostuslääkkeitä ja antaa se kaverilleen? Ihan vain jekuttaakseen häntä?

Ei tietystikään, anna palaa vaan. Laita joukkoon vielä vaikka speediä, niin ei malta edes istua pöntöllä, vaan juoksee ympäri kyliä paskaa valuen.

p.s. muista ottaa videolle
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko liian kusipäistä sekoittaa karamellipussiin ulostuslääkkeitä ja antaa se kaverilleen? Ihan vain jekuttaakseen häntä?

Ei tietystikään, anna palaa vaan. Laita joukkoon vielä vaikka speediä, niin ei malta edes istua pöntöllä, vaan juoksee ympäri kyliä paskaa valuen.
Samaan coctailiin kun lisäät vielä Prozac:ia niin kaveriasi ei vituta yhtään, vaikka on ripulit housussa.

Asiallisesti ottaen tuo temppu taitaa täyttää pahoinpitelyn tunnusmerkistön. En haluaisi kavereita, jotka "ihan vaan jekuttaakseen" pahoinpitelevät mua. Lyhyesti vastaus ensimmäiseen kysymykseen: ON.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Eiköhän tuo nyt kysymättäkin ole rightin puoleinen..?

Vai onko tää joku kamala kompa ja suuri miina, johon meitsi hyppää ajattelematta suoraan.

Leftin käyttäjänä näen ilmiselvästi leftin mailan. Kysymys on kieron savolaisen asettama joten vastuu on siirtynyt lukijoille. Ahaa! Oliko tuohon maailman aikaan v. 1929 käyrälapaisia mailoja edes keksitty?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eiköhän tuo nyt kysymättäkin ole rightin puoleinen..?

Ei kun se riippuu ihan siitä missä kulmassa ajattelee sen mailan olevan. Katsohan vähän aikaa sitä mailaa niin huomaatkin sen olevan sittenkin lefti... tai sitten kuitenkin right... tai ehkä sittenkin left.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Eihän puhettakaan että olisi left vaikka itse leftiltä pelaan. Sokeakin näkee, että on Right.
Pistäpä leftin puolen maila lattialle makaamaan lapa itseesi päin ja kämmenpuoli alaspäin. Katso mailaa ja hämmästy.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Alkolukko

Onko tietoa voiko joku selvinpäin oleva puhaltaa alkolukon "auki" ja sitten päästää kännisen ratin taakse? Vai testaako lukko kuskin hengitystä myös ajon aikana?
 

J.Petke

Jäsen
Mitäköhän tarkoittaa latinankielinen termi "sumus magis"? Olen törmännyt tämän nimiseen firmaan ja olen jäänyt ihmettelemään, että mitä tuo mahtaa tarkoittaa. Itse omistaja väitti, että se tarkoittaa "hyvä työ, hyvä palvelu" mutta minun latinan alkeillanikin jo tajuaa ettei se voi tuota tarkoittaa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Mitäköhän tarkoittaa latinankielinen termi "sumus magis"? Olen törmännyt tämän nimiseen firmaan ja olen jäänyt ihmettelemään, että mitä tuo mahtaa tarkoittaa. Itse omistaja väitti, että se tarkoittaa "hyvä työ, hyvä palvelu" mutta minun latinan alkeillanikin jo tajuaa ettei se voi tuota tarkoittaa.

Wikin avulla voisi päätellä, että sumus magis voisi kääntyä jotenkin "Me olemme enemmän". Tämä oli kyllä vain villi arvaus, eli tietoa ei ole pätkääkään.

Sumus magis
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi ervatsalo sai tuon pelikiellon "Laadukasta asiakaspalvelua"-ketjun jutusta? Eikö tuo teksti ole ihan täysin tsoukkia?

MACK
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Onko tietoa voiko joku selvinpäin oleva puhaltaa alkolukon "auki" ja sitten päästää kännisen ratin taakse? Vai testaako lukko kuskin hengitystä myös ajon aikana?

Ensimmäisen kerran taitaa alkolukko ruveta piippailemaan muutaman minuutin kuluttua liikkeelle lähdöstä, ja tasaisin väliajoin siihen pitää puhaltaa. Näin ainakin töllössä kertoi joskus joku alkolukkokokeiluun suostunut, kännissä ajamisesta kärähtänyt, mies.
 

ditrim

Jäsen
Ensimmäisen kerran taitaa alkolukko ruveta piippailemaan muutaman minuutin kuluttua liikkeelle lähdöstä, ja tasaisin väliajoin siihen pitää puhaltaa. Näin ainakin töllössä kertoi joskus joku alkolukkokokeiluun suostunut, kännissä ajamisesta kärähtänyt, mies.

Kauankohan kestää että joku kännikuski tappaa kakaransa jonka on pakottanut mukaan ihan vaan puhaltamaan siihen alkolukkoon? Onkohan päättäjät ikinä miettineet sitä skenaariota?

Veikkaisin että eivät.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Right. Ei kai kukaan täysjärkinen graafikko laita mailaa makaamaan kämmenpuoli alaspäin joukkueen logoon? Eli voi se siis olla leftikin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös