Sekalaisten kysymysten ketju II

• 7 108 362
  • 47 279

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Tämä on oikeasti ihan tosi hyvä systeemi. suosittelen sitä kaikille. Itse olen ihan parikymmentätuhatta virtuaalieuroa voitolla. Kaverilla ei mene ollenkaan niin hyvin, hänellä on virtuaalitappiota reilusti ja vielä jonkinlainen virtuaali-pelihimo iskenyt. Pitää silti itsekin myöntää että virtuaalirahalla pelatessa tulee välillä jotenkin sokeaksi niille summille mitä pelissä liikkuu.
Enää pitäisi tietää mikä se sivusto oli? Niinkuin alunperin kysyttiin?

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Minkä ihmeen takia Kim Hirshcoswätzmikälien sponsoripipossa äsken telkkarissa luki että "Luvia"? Onko Luvian kunta tullut siihen oikeaan tulokseen ettei naapurikylän puulaakeja kannata näillä meriiteillä sponsoroida vai uskooko paikallinen saha saavansa Töölön ympäristöstä paikallisemman pohjan asiakaskunnalleen? Vai onko tää "Luvia" joku monikansallinen suurfirma josta en ole kuullut? Niinkuin "Nokia"? (Mistä olen kyllä kuullut)

tutzba

Jäsen
Mikä mättää, kun Samsung SGH-L760-puhelimella pystyy ottamaan vain 10 sekunnin mittaista videopätkää. Muistia on riittävästi, että siitä ei ole ainakaan kiinni.

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Minkä ihmeen takia Kim Hirshcoswätzmikälien sponsoripipossa äsken telkkarissa luki että "Luvia"? Onko Luvian kunta tullut siihen oikeaan tulokseen ettei naapurikylän puulaakeja kannata näillä meriiteillä sponsoroida vai uskooko paikallinen saha saavansa Töölön ympäristöstä paikallisemman pohjan asiakaskunnalleen? Vai onko tää "Luvia" joku monikansallinen suurfirma josta en ole kuullut? Niinkuin "Nokia"? (Mistä olen kyllä kuullut)

Se on se puukauppa, LuviaWood. Sama mainos on myös Jokereiden visiirin ylälaidassa.

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Ostin halvan porasarjan, jossa muutama puu-, kivi-, ja metallipora. Mistäs nyt tiedän, että mikä on mikäkin?

Kolme laatua siis
1. Haalean mustia, joissa tyvessä merkintä HSS. Minun silmiini kaikkein tavallisimman näköisiä
2. Tyvestä ja porakuvion uloimmalta kohdiltaan metallinen, porakuvion sisemmät osat pikimustaa. Erittäin terävä pää.
3. Kirkkaan metallisia, joissa punainen tylppä pää.

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Ostin halvan porasarjan, jossa muutama puu-, kivi-, ja metallipora. Mistäs nyt tiedän, että mikä on mikäkin?

Kolme laatua siis
1. Haalean mustia, joissa tyvessä merkintä HSS. Minun silmiini kaikkein tavallisimman näköisiä
2. Tyvestä ja porakuvion uloimmalta kohdiltaan metallinen, porakuvion sisemmät osat pikimustaa. Erittäin terävä pää.
3. Kirkkaan metallisia, joissa punainen tylppä pää.
Sanoisin että menee näin:

1. metalli
2. puu
3. kivi

manager3

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vanhat PC-pelit Vistassa?

Tässä lauantai illan ratoksi tuli pengottua kaappeja ja kappas löysin aimo kasan vanhoja pc-pelejä.

Nyt kiinnostaisikin tietää vieläkös näitä pystyy pelaamaan nykykoneilla ja Windows Vistassa. Vaatiiko jotain lisäasennuksia tai taidokasta atk-osaamista? Uskaltaako ton cd:n vaan tyrkätä koneeseen ja kattoo kuinka käy?

En nyt ensi hakemalla löytänyt googlestakaan apua.

Erityisesti tää houkuttelis NHL 99

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
Tässä lauantai illan ratoksi tuli pengottua kaappeja ja kappas löysin aimo kasan vanhoja pc-pelejä.

Nyt kiinnostaisikin tietää vieläkös näitä pystyy pelaamaan nykykoneilla ja Windows Vistassa. Vaatiiko jotain lisäasennuksia tai taidokasta atk-osaamista? Uskaltaako ton cd:n vaan tyrkätä koneeseen ja kattoo kuinka käy?

En nyt ensi hakemalla löytänyt googlestakaan apua.

Erityisesti tää houkuttelis NHL 99

jos omistat Fallout 2 pelin, niin olet onnekas..paras peli mitä ikinä olen pelannut!

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ööööh.. siis summalle 0? Vai oliko tässä nyt joku juttu jota en ymmärtänyt? Usein on.
niin. Oli siinä. Tai yritti ainakin olla. Edellisen viestin lukeminen lienee myös tarpeellista.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Enää pitäisi tietää mikä se sivusto oli? Niinkuin alunperin kysyttiin?
No se ei nyt tule mieleen, mutta jos oikeasti haluaa rahoiksi laittaa, niin suosittelen kiinteistöbusinesstä. Esimerkiksi Erottajan myymällä tienaa nykyisin hirveitä summia.

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Tämä todennäköisesti on taas hakuammuntaa, mutta kokeillaan edes nyt. Eli Jyväskylän jäähallissa soi tänään ennen ottelun alkua kappale, jossa naislaulaja lauloi kertosäkeessä jotenkin seuraavasti "look my eyes and smile with me", tai jotain vastaavaa.

Eihän kukaan tuon perusteella osaisi kertoa mikähän kappale/esittäjä mahtaa olla kyseessä?

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Löytyykö sitte vanhoja kunnon kuusnepa-pelejä netistä silleen että voisi pelata tosta vaan? BoulderDashia ja Ninjaa ja Avengeria ja mitä niitä oli? Niin ja MULEa tietysti :) Ja RAMPOOOOOO!!!!

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Voisi kyllä melkein veikata, että tiedolla ei ole väliä. Halvat terät tuskin purevat niihinkään materiaaleihin, mihin niiden pitäisi. Väreillä ei ole väliä, mutta tuo kärki ratkaisee.

Cmprs:n linjoilla olen minäkin. Metalli, puu (piikkikärki) ja betoni (juotetut kovametallipalat kärjessä).

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Miksi Mike Commodore ei pelaa numerolla 64? Olisi vaan niin kaunista kun selässä lukisi "COMMODORE 64"

T: Tapio-Viinan litkijä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Käytättekö te lappilaiset myös sitten tuota voittamaanne yöjunaa? Sama kai se useimmille meistä, mutta olisi mielenkiintoista saada rehellisiä lukuja pöytään.

Huutelitteko vain sen takia vai matkustatteko myös?

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
1. metalli
2. puu
3. kivi
Voisi kyllä melkein veikata, että tiedolla ei ole väliä. Halvat terät tuskin purevat niihinkään materiaaleihin, mihin niiden pitäisi. Väreillä ei ole väliä, mutta tuo kärki ratkaisee.

Cmprs:n linjoilla olen minäkin. Metalli, puu (piikkikärki) ja betoni (juotetut kovametallipalat kärjessä).
Tattikset! <-- Siinä jollekin hyvä ehdokas "Ärsyttävin termi"-ketjuun :)

Pakkohan näillä on yhden hyllyn reijät saada aikaiseksi, vaikka halpoja ovatkin. Mikäs sitten on hyvä "merkki" tai muu tunnus, millä tunnistaa hinnan lisäksi hyvät porat?

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Pakkohan näillä on yhden hyllyn reijät saada aikaiseksi, vaikka halpoja ovatkin. Mikäs sitten on hyvä "merkki" tai muu tunnus, millä tunnistaa hinnan lisäksi hyvät porat?
Kyllä asiaan vaikuttaa paljon enemmän porakone kuin pora. Eli kyllä uusilla halvoillakin porilla reiän saa aikaan jos kone on suunnilleen asiallinen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy