Pystyykö mp4-muodossa olevaa tiedostoa muuttamaan avi-muotoon?
SUPERilla onnistuu, samoin kuin lähestulkoon mikä tahansa muukin konverointi.
Pystyykö mp4-muodossa olevaa tiedostoa muuttamaan avi-muotoon?
Miten iTunesissa saa siirrettyä musiikkia iPodista iTunes-kirjastoon?
Eipä kai mitenkään. ITuneshan ei anna siirtää musiikkia iPodista kovalevylle, josta sen sitten saisi kirjastoon.
Jos haluaa tuhlata rahansa vedonlyöntiin, niin mikä mahtaa olla se "ykköspaikka"? Niitähän kuitenkin on Ladbrokes, Centrebet, Unibet, NordicBet, PAF ja tietysti Veikkaus. Onko kertoimissa esim. kuinka merkittäviä eroja? Muuta huomioitavaa?
Kiitos tästä. Tartteepa mennä PAFfin sivuja tutkailemaan töiden jälkeen. Täällä kun on moiset sivut blokattu, prkl.
Ja olisihan PAF siinäkin mielessä luonteva vaihtoehto, että olivat Tapparan sponsorikin aikoinaan, kunnes Veikkaus ja Suomen valtio päättivät toisin.
Itse laittaisin rahani tarra -vaihtoehtoon, mutta kertokoon ne joilla on faktaa.millä keinolla maalivahdin mailan lapaan tehdään ne mainokset (esmes A.Ahlqvist ja Cumuluksen mainos)?
Kysyms!
Eli niin pientä ja vähäpätöistä asiaa mietin tässä, että millä keinolla maalivahdin mailan lapaan tehdään ne mainokset (esmes A.Ahlqvist ja Cumuluksen mainos)?
Monta teoriaa on pyörinyt mittatilauserkkarullasta aina maalattuun mainokseen mielessä, mutta hyvin epätodennäköisiltä vaikuttavat.
Sapluuna mikä laitetaan lavan päälle ja sitten maalataan spray maalilla sapluunan lävitse, tämä on minun vaihtoehto asian tiimoilta.
Olisin kysellyt dvd-soittimen aluekoodien poistosta eli poistaa muitten alueitten lukitus. Selvillä on miten se tehdään, mutta muutama kysymys painaa mieltä.
1. Onko siitä mitään haittavaikutuksia miksi sitä ei kannata tehdä? Häipyykö takuu laitteesta tai jotain muuta?
2. Jos olet tuon moddauksen tehnyt, niin onko ollut ongelmia joittenkin alueitten levyjen suhteen esim levyt alueelta x näkyvät vain 50 prosenttisesti.
3. Onko jotain tärkeää otettava huomioon moddauksen suhteen?
DVD-modaus on siitä harmitonta, että siinä ei tarvitse avata koteloa ja kolvata mitään piiriä. Takuuasiasta en osaa sanoa, mutta muutenhan tuo kannattaa tehdä.
DVD-modaus on siitä harmitonta, että siinä ei tarvitse avata koteloa ja kolvata mitään piiriä. Takuuasiasta en osaa sanoa, mutta muutenhan tuo kannattaa tehdä.
Niin tuohan riippuu ihan laitteesta, esim minun pinohiiriä kuulema ei pisty kakella modaamaan vaan vaatii rautamodin. Onneksi sentää suuren osan saa modattua näppäilemällä tiettyä nappeja kakella. Miten se tehdään täytyy sitten selvittää internetin syövereistä.
Irlannista Suomeen ilmaisella EU-siirrolla noin kolme työpäivää.Mitä rahojen siirtäminen ulkomaisilta pankkitileiltä Suomeen noin pyöreesti kestää ihan normaalilla pankkisiirrolla?
Onko tämä sushiravintola?
Sapluuna mikä laitetaan lavan päälle ja sitten maalataan spray maalilla sapluunan lävitse, tämä on minun vaihtoehto asian tiimoilta.