Äh, se mulla jo on.Se on sellainen vekkuli hopealla piirretty leijonanpää miekassa sinisellä pohjalla.
Että silleen...
Että tälleen...
Äh, se mulla jo on.Se on sellainen vekkuli hopealla piirretty leijonanpää miekassa sinisellä pohjalla.
Että silleen...
Eli tällä kertaa digi-kysymys. Digiaikana kanavat on ns. kanavanipuissa kuten tiedämme ja nyt olisi kysymys liittyen E-kanavanippuun. Tuossa nipussa on mm. MTV3 Fakta, Discovery jne. mutta voiko tuon paketin vastaanottaminen vaatia antennin muutostöitä ? Tilanne on siis se, että talossa näkyy kaikki muut digikanavat ihan OK, mutta tuota kanavapakettia ei löydy.
Eli tällä kertaa digi-kysymys. Digiaikana kanavat on ns. kanavanipuissa kuten tiedämme ja nyt olisi kysymys liittyen E-kanavanippuun. Tuossa nipussa on mm. MTV3 Fakta, Discovery jne. mutta voiko tuon paketin vastaanottaminen vaatia antennin muutostöitä ? Tilanne on siis se, että talossa näkyy kaikki muut digikanavat ihan OK, mutta tuota kanavapakettia ei löydy.
Eurosportilta tulee tennistä ja pyöräilyä...
Eri asia sitten toivatko uudet kanavat lisää sisältöä elämään...
Niin, nythän on tämä U.S Open käynnissä, joten tennistä todellakin tulee, ehkä jopa liiallisissa määrin. Tulee sieltä Eurosportilta toki paljon muutakin. Fight Club, rallikoosteet, futista, nyrkkeilyä, lentopalloa ja talvella tietysti alppihiihtoa ja suksihyppelyä, noin muutamia lajeja mainitakseni. Iänikuisten ympäriajojen ja varsinkin tenniksen grand slam -turnausten aikana noiden lajien tarjonta on ylitsepursuavaa, mutta muuten mielestäni Eurosport on paras kanava, joka töllöstä näkyy. Ainakin näin, kun sitä vielä saa kaapelista kahtella ilmaiseksi.
Tuo on normaali käytäntö mönkikäturmien kanssa. Ozzykin perui vain kiertueensa, mutta muuten liimanhaistelu ja katkokävely jatkui normaalisti ilman suurempia lomia.Mitäs tämä nyt tarkoittaa. Kanerva ei pidä sairaslomaa mönkijäturman takia, mutta peruu kaikki menonsa...?
MSN-verkko toimii normaalisti, eli hitaasti. www.msn.fi toimii suht hitaasti.Toimiiko tuo MSN Messenger kellään muullakaan? Myös itse MSN:n nettisivut näyttävät olevan jumissa.
Toimiiko tuo MSN Messenger kellään muullakaan? Myös itse MSN:n nettisivut näyttävät olevan jumissa.
Toimiiko tuo MSN Messenger kellään muullakaan? Myös itse MSN:n nettisivut näyttävät olevan jumissa.
Kaveri menee naimisiin nyt lauantaina ja puku pitäisi hankkia. Onhan sitä aiemminkin pukeuduttu hienosti, mutta se oli 20 kg sitten. Mistähän noita kannattaisi lähteä Tampereen seudulla hakemaan? Budjettia ei varsinaisesti ole, mutta mahdollisimman halvalla ja helposti pitäisi selvitä. Tuskin kovin montaa käyttökertaa tuolle vaatekerralle tulee.
Eli alennusmyyntejä yms. jos on tiedossa niin kiitos jo etukäteen.
Standard twin room
Standard double room
Kumpi on parisänky?
Kaveri menee naimisiin nyt lauantaina ja puku pitäisi hankkia. Onhan sitä aiemminkin pukeuduttu hienosti, mutta se oli 20 kg sitten. Mistähän noita kannattaisi lähteä Tampereen seudulla hakemaan? Budjettia ei varsinaisesti ole, mutta mahdollisimman halvalla ja helposti pitäisi selvitä. Tuskin kovin montaa käyttökertaa tuolle vaatekerralle tulee.
Eli alennusmyyntejä yms. jos on tiedossa niin kiitos jo etukäteen.
Kaveri menee naimisiin nyt lauantaina ja puku pitäisi hankkia.
- - -