Lähimpään metsään. Kyllä ne joku hoitaa sieltä sitten eteenpäin.
Ei pidä paikkaansa. Kodinkoneliikkeellä on pelkästään velvollisuus 'osoittaa paikka' jonne laitteet voi viedä. Paikka jonka kertovat on esim. lähin SER-keräyspiste (Sähkö- ja Elektroniikkaromu). http://www.serty.fi/Näiden lisäksihän kodinkoneet voi nykyään toimittaa vastaavia myymään kodinkoneliikkeeseen, koska näillä on velvollisuus kierrättää ne oikein eteenpäin.
Klasulta on 3 työkaveria ostanut omansa ja ovat kovin tyytyväisiä olleet.
http://www.clasohlson.fi/
Ei pidä paikkaansa. Kodinkoneliikkeellä on pelkästään velvollisuus 'osoittaa paikka' jonne laitteet voi viedä. Paikka jonka kertovat on esim. lähin SER-keräyspiste (Sähkö- ja Elektroniikkaromu). http://www.serty.fi/
Tjaa, voipa olla todella noinkin. Itse kyllä tuossa (3/2007) roudasin vanhan astianpesukoneen kodinkoneliikkeeseen vaihtaessani laitteen uuteen, ja kertoivat hoitavansa sen eteenpäin velvollisuudestaan johtuen. Mutta voi olla tosiaan, että minimivaade on vain osoittaa paikka. Joku vain aiemmin puhui maksullisuudesta, pointti oli kumminkin se, että kodinkoneliikkeet maksavat jutun (toki kuluttaja maksaa sen laitteen hinnassa).
Miten vaikea on päästä AMK:hon? Esim jos olet käynyt ammattikoulun hyvin arvosanoin, niin miten todennäköisesti pääset pääsykokeisiin?
Ekologisesti tärkeitä lintuja maanpäällä, joiden halutaan antaa elää omaa elämäänsä ilman ihmisten jatkuvaa metsästämistä. Linnut yleensäkin ovat sellaisessa asemassa maailmassa, että saavat olla ja elää niinkuin itse haluavat. Tietysti poikkeuksiakin löytyy ja metsästääkkin saa, mutta perustelut ja luvat pitää olla asianmukaisessa kunnossa.Minkä perkeleen takia lokit ja tiirat ovat rauhoitettuja?
Millon Shrek 3 tulee Suomen elokuvateattereihin?
Mikä koskee pykälä §10, eli pykälä jonka takia nimim. P. Sihvonen joutui huilille?
Alku menisi ehkä vitutusketjun puolelle. Vituttaa puhelin!
Joutuuko Nokian paskaan (9300i) hakemaan kaikki "mukavuudet" netistä? Vai miten helvetti se onnistuu, ohjekirjaa en jaksa lukea! Esim. automaattinen näppäinlukko ja värinähälytys olisi tarpeen...
Prkl.
9300i:ssa ei muistaakseni ole näppiäinlukkoa, mutta sen virkaa toimii ns turvalukko - eli tietyn ajan jälkeen puhelimesi menee lukkoon ja sen saa auki itse asettamalla numero/PIN-luvulla.
Värinähälitystä siinä ei tietääkséni ole sillä, tietääkseni tämä on enemmän laitteisto- kuin sovellusomainaisuus.
On täs näppäinlukko, paina sitä ympyrää keskeltä ja heti perään tähtöstä. Värinähälytystä ei tosiaankaan ole ja siitä miinukset. Toinen miikka siitä että puhelun äänenvoimakkuuden säätö puhelun aikana on mahdotonta (siis kansi kiinni). Joku kaipaili kameraakin. Mä en.9300i:ssa ei muistaakseni ole näppiäinlukkoa, mutta sen virkaa toimii ns turvalukko - eli tietyn ajan jälkeen puhelimesi menee lukkoon ja sen saa auki itse asettamalla numero/PIN-luvulla.
Värinähälitystä siinä ei tietääkséni ole sillä, tietääkseni tämä on enemmän laitteisto- kuin sovellusomainaisuus.
Minkä perkeleen takia lokit ja tiirat ovat rauhoitettuja?