MIelenkiintoista. Kyllä mieleen tulee että johonkin sun tiedot (mutta mitkä?) on vuotaneet, koska tuskin se nyt ihan verkkokauppakohtaistakaan voi olla.Tällainen oli teksti viimeisimmässä viestissä:
MIelenkiintoista. Kyllä mieleen tulee että johonkin sun tiedot (mutta mitkä?) on vuotaneet, koska tuskin se nyt ihan verkkokauppakohtaistakaan voi olla.Tällainen oli teksti viimeisimmässä viestissä:
Kuulostaa kyllä melko kovalle. Onko paino ja pituus ym tiedot asetettu oikein kelloon?Minulla on ollut miltei kuukauden käytössä älykello joka mittailee sykettä ja aktiviteettia. Tämä sanoo että kulutan jotain 3800 kcal päivässä. Jotenkin tämä tuntuu korkealta lukemalta kun en ole harrastanut juurikaan liikuntaakaan tänä aikana.
Olisiko kuitenkin hiiren asetuksissa tuo säätö tuolle mouse 3 - näppäimelle. Luultavasti hiirtä ei voi ohjelmoida selaimelle erikseen.Kysytään täälläkin.
Ei äkkiseltään sattunut Chrome selaimen asetuksista silmään, mistä saan otettua pois ton mouse3 näppäimen ettei sitä painamalla heitä edelliselle sivulle? Haluaisin mikkinapin siihen.
Ei pidä, siellä on korkki pohjassa, josta öljy valutetaan pois.Corollasta repsottaa öljykaukalo. Jos vien auton öljynvaihtoon, niin eikös tuo kaukalo pidä joka tapauksessa ottaa irti jotta öljynvaihto onnistuu? Eikös tuo ole jollain popniiteillä tms. kiinni?
Miten tämä? (IMDb Tv)?Tekis mieli katsoa tv sarja Dallasin kaksi viimeistä tuotantokautta, mutta milläs helkkarilla mahtaa onnistua parhaiten? 10 minuutin googletuskaan ei auttanut tähän. En mä varmaan vaan osaa.
- Jos otat suihin niin tarjoon pizzat.TV5 näyttää välillä Jokerien mainosta jossa kaksi ukkoa on rappukäytävässä, kai siinä muuttoa tehdään. Mitä ne sanoo kun saan tämän verran selvää:
mies 1: *mutinaamutinaa* tarjoon pizzat
parrakas mies: *mutinaamutinaa* aina
Спасибо- Jos otat suihin niin tarjoon pizzat.
- Jokerifani jokerifanille - aina.
Tsekkasin noita taannoin ja jossain vaiheessa tuli ilmoitus ettei saatavilla alueellasi tms. En osaa säätää vpn juttuja tms. Noo, ei tämä kovin tärkeä juttu ole.Miten tämä? (IMDb Tv)?
Sitä en tiedä onko ilmaista vai maksullista. Telkkarissa lienee nettiyhteys?
Lehtopöllön äänen ainakin itse kuulin tänään, kevääksi luulevat? Kuunteles tuolta: www.lintujen-äänet.netMikä lintu huutelee hy-hyy ja saattaa jatkaa tauon jälkeen hy-hy-hyy? Muutaman kilometrin päässä toinen samanlainen vastaa samanlailla.
Etelä-Suomi, haja-asutusalue, sekametsää, pääosin havumetsää...
Nyt kiinnostelee.
Tuo kohta: saattaa jatkaa tauon jälkeen hy-hy-hyy, viittasi ensin Kirkaan, mutta vastaan kuitenkin varpuspöllö.Mikä lintu huutelee hy-hyy ja saattaa jatkaa tauon jälkeen hy-hy-hyy? Muutaman kilometrin päässä toinen samanlainen vastaa samanlailla.
Nyt kiinnostelee.
Tuo kohta: saattaa jatkaa tauon jälkeen hy-hy-hyy, viittasi ensin Kirkaan, mutta vastaan kuitenkin varpuspöllö.
Kiitokset vastauksista, mutta ei kumpikaan osunut kun kuuntelin tuolta lintujen äänet netistä.Lehtopöllön äänen ainakin itse kuulin tänään, kevääksi luulevat? Kuunteles tuolta: www.lintujen-äänet.net
Myös punatulkulla on vähän tuollainen ääni.Mikä lintu huutelee hy-hyy ja saattaa jatkaa tauon jälkeen hy-hy-hyy? Muutaman kilometrin päässä toinen samanlainen vastaa samanlailla.
Nyt kiinnostelee.
Minulla tulee ensimmäisenä mieleen Sakarius Pietilius:Mikä lintu huutelee hy-hyy ja saattaa jatkaa tauon jälkeen hy-hy-hyy? Muutaman kilometrin päässä toinen samanlainen vastaa samanlailla.
Nyt kiinnostelee.
Nyt on kunneltu lintuja ja lähimpänä kuulemaani on todellakin lehtopöllö. Ei se ainakaan poissuljettu ole.Lehtopöllön äänen ainakin itse kuulin tänään, kevääksi luulevat? Kuunteles tuolta: www.lintujen-äänet.net