Tuossa ei tehdä mitään kiellettyä mutta verottaja tulkitsee tuonlaisen kaupan lahjaluonteiseksi, koska myyntihinta on alle 75% käyvästä arvosta ja määrää lahjaverot maksuun.Mitä kiellettyä tässä tehdään?
Lisätietoja verottajan sivuilta
Tuossa ei tehdä mitään kiellettyä mutta verottaja tulkitsee tuonlaisen kaupan lahjaluonteiseksi, koska myyntihinta on alle 75% käyvästä arvosta ja määrää lahjaverot maksuun.Mitä kiellettyä tässä tehdään?
Ei mitään. Ymmärsin kyllä, lähinnä vitsailinPahoittelut väärän nimimerkin tägäämisestä. Piti toki olla @Everton
Ai helveta, kun kyyneleet valuu silmistä nauraessani @Everon in vastauksille. Kiitokset näistä.
Haluaisin tietää, mistä ajatus tälle kaikelle muiden auttamiselle kinkkisissä kysymyksissä? Oletko kenties hyvä ihminen, jolla vain sattuu olemaan aikaa tehdä tälläistä hyvää?
Tähän vastataan nyt jo ihan realiajassa: koska jokainen kysymys ansaitsee vastauksen.
Muistelisin tehneeni saman myös joskus ensimmäisessä sekalaisten kysymysten ketjussa.
Eurosportia netistä?
Osaisiko jokui kertoa toimivaa osoitetta missä voisin katsoa Eurosportia netistä?
Myös sellainen nettiosoite kiinnostaisi josta voisi seurata Snookerin MM-kisoja?
Pari juttua kaivelee mieltä:
1. Miksi elokuvissa autojen etuistuimista poistetaan niskatuet (melkein aina, ainakin kotimaisissa) kuvauksen ajaksi?
2. Mistä nopeudesta nopeudenvalvontakamera liipaisee kuvan? Mikä on siis kuvan arvoinen ylinopeus? Eilen ajelin Turun kulmilla kameran ohi mittarinopeutta 100km/h kasikympin alueella, mittari valehtelee 6-7km/h ylöspäin.... tuleeko sakot, onneksi en ole 100% varma oliko siellä boxissa mitään kameraa.
Mulla ois tämmönen juttu, kun nyt sain digiboxin toimiin..niin kaikki kanavat näkyy ihan hyvin, mutta jos menee kanavahakuun niin signaali on sielä 6-7%kieppeillä?? mikä tässä sitte ois??
Ja sitte, että kuin monta kanavaa kuuluisi näkyä tavallisella digiboxilla.. meillä näkyy 14. en tiedä onko boxi löytänyt kaikkia kanavia...?!?
Minkäköhän arvoinen on suunnilleen HJK:n peleihin lippupaketti, missä kahdelle hengelle kuuteen eri peliin liput? Vaikka halvimman mukaan?
Saako yksityisviestiin liitettyä jotenkin kuvan? Olen koittanut etsiä vastausta hakutoiminnolla ja kokeilin jo ie:lläkin, kun mozilla jotain herjasi, mutta ehkä en vaan osaa...
Oon kyllä suhteellisen kädetön musiikin imuttamisen suhteen. Olin valmis maksamaan dollarin ($0.99) luotettavaksi kokemalleni MP3.com -in nettikaupalle, jotta olisin saanut tuon Emerson, Lake and Powellin version Touch and go -kappaleesta. Ilmotti vaan lopulta että musakauppa toimii lähinnä US-alueella. Tiedä sitten minkä hintanen olisi tuo koko 1986 julkastu pitkäsoitto. No, kai tuo jostain löytyy, kuhan vaan viittii etsiä, sen verran klassikko kuitenkin Ässäpiireissä.
Onko olemassa lakia mikä edellyttää kuntien luoda ilmaisia urheilupuitteita (esim. kuntosali) asukkailleen?
Mulla on tämmöinen muistikuva, mutta en nyt löytänyt mistään. Laki olisi kiva löytää. Jos sellainen siis on.
Selvittäiskö joku jolla on oikeesti asiasta tietoa,kuinka monessa pelissä pelaajan pitää olla pöytäkirjaan merkittynä NHL:n playoffissa,että hän saa nimensä Cupin kylkeen ja sormuksen?
Mulla on itsellä vain luulo asiasta joten....
Mitä JanJ kirjoitti ennenkuin modet poistivat viestit? YV:llä voi laittaa.
Osaako joku neuvoa miten voin tallentaa kovalevylliselle DVD-tallentimelle (Daewoo) ohjelmaa kaapelidigiboksini ohjelmakortilta (Canal+ yms.)?
Kanavahaku ei näitä kanavia löydä. Pitääkö säätää jotain vai onnistuuko ylipäätään? Peruskanavat kyllä toimii.
Mitä tarkoitetaan fraasilla "Missä pelaa?" ja missä tilanteissa sitä käytetään?
Mihin syyllistyn, jos kirjoitan Jatkoaikaan Ehdin nähdä -tyylisen viestin? Joskus tästä on tullut penalttia jollekin. Eli mikä juttu tää on?
Mahtaako jostain suomalaisesta kaupasta saada Georg Foremanin Lean Mean Fat-Reducing Grilling Machinea vai pitääkö roudata maailmalta?
Mistäköhän saisi ladattua tuonkin kappaleen, missä lauletaan se on kultaa, se kiiltää!!!
Kiitos vastauksesta. Katson noista ja eiköhän sellainen jostain löydy.Jotain George Foreman -kamaa on ainakin myynnissä Suomessa. Google tarjoaa Giganttia, Kärkkäistä ja verkkokauppa.comia. Itse näin jonkun Foreman-pöytägrillin paikallisessa Hobby Hall -outlet-myymälässä alkuvuodesta.
Itse en ole käynyt Koskenkorvalla mutta Rajamäellä olen käynyt. Muistelisin että siellä olisi ollut useampi pannu... (tai sitten se muistikuva (kuparisista) pannuista on jostain Malskilta).Parhaiten muistan Rajamäeltä sen kun seisottiin liukuhinnan vieressä jossa juoksi satoja pulloja Finlandiaa hitonmoista vauhtia. Joku vitsaili että ottaa paria pulloa mukaan. Opas meinasi ettei kannata yrittää koska se ei ole mahdollista.Alkoi vaan mietityttämään, kuinka iso ”pontikkapannu” siellä tehtaassa on vai onko siellä useita pienempiä? Asia ei selvinnyt Altian sivuilta.
Voi siellä toki olla myös kuparisia pannuja mutta sanoisin että siellä on tislauskolonneja. Kolonnista saadaan suoraan 96% viinaa.Itse en ole käynyt Koskenkorvalla mutta Rajamäellä olen käynyt. Muistelisin että siellä olisi ollut useampi pannu... (tai sitten se muistikuva (kuparisista) pannuista on jostain Malskilta).Parhaiten muistan Rajamäeltä sen kun seisottiin liukuhinnan vieressä jossa juoksi satoja pulloja Finlandiaa hitonmoista vauhtia. Joku vitsaili että ottaa paria pulloa mukaan. Opas meinasi ettei kannata yrittää koska se ei ole mahdollista.
Tässä eräänä päivänä oli ylex:llä puhetta uudesta lentosotapelistä. Sattuisko kukaan muistamaan mikä ihme sen pelin nimi oli? Tai olisiko mitään muuta hyvää vinkkiä aloittelevalle tietoverkkojen lentäjä-ässälle?
Eilen posti toi kutsun häätapahtumaan Iisalmeen. Mitä majoitusvaihtoehtoja arvon palstatoverit suosittelevat Iisalmen valikoimasta? (2-3 aikuista sekä 2vee junnu)
Mikä mahtoi olla sen suomalaisen kaverin nimi joka seisoi yhdellä sormella pullossa käsillään ? Käsittääkseni ainoa maailmassa jonka sen on pystynyt tekemään.
veini