YleX | yle.fiMiksi kirjoissa ei ole elokuvien tapaan Kielletty alle X -vuotiailta merkintöjä? Joskus olen tähän vastauksen löytänyt mutta nyt on se oikea selitys hakusessa.
YleX | yle.fiMiksi kirjoissa ei ole elokuvien tapaan Kielletty alle X -vuotiailta merkintöjä? Joskus olen tähän vastauksen löytänyt mutta nyt on se oikea selitys hakusessa.
Miksi ihmisillä ei ole adblockeja?Onko Youtube yhtäkkiä lisännyt mainosten määrää? Alkaa menemään yli mun "kipurajan" kun tuntuu olemaan 2min välein mainos.
Mikä on hyvä Adblock androidille?Miksi ihmisillä ei ole adblockeja?
Eikös se oo niin että normiselaimiin ei adBlockia saa Androidille mutta Adblock selaimen saa ladattua. En ole kylläkään kokeillut kun melkein kaiken netittelyn hoidan tietokoneellaMikä on hyvä Adblock androidille?
Firefox-selaimessa mulla ainakin on adblock, niin tabletissa kuin puhelimessakin. Vissii tulee ihan automaattisena. En muista, oonko asennellut jonkun spesiaaliversion.Mikä on hyvä Adblock androidille?
Miksi ihmisillä ei ole adblockeja?
Ei redtubekaan pakota kuin katsomaan ilmoitusta, että olis kiva ottaa adblock pois.Niinpä. Youtube on siitä mukava some- ja videopalvelu, että se ei pakota katomaan mainoksia. Ainakaan vielä.
Tällaiseen haastatteluun törmäsin taannoin: Kuusamoon takaisin muuttanut rokkitähdeksi, kehäraakiksi ja legendaksikin kutsuttu Kepa Salmirinne elää fiilispohjalta – "Zero Ninen kanssa istuimme bussissa varmasti sen miljoona kilometriä, joten takamus meinaa olla vieläkin puuduksissa" | Koillissanomat - Kuusamo, Posio, TaivalkoskiMitä Kepa tekee nykyään?
Tällaiseen haastatteluun törmäsin taannoin: Kuusamoon takaisin muuttanut rokkitähdeksi, kehäraakiksi ja legendaksikin kutsuttu Kepa Salmirinne elää fiilispohjalta – "Zero Ninen kanssa istuimme bussissa varmasti sen miljoona kilometriä, joten takamus meinaa olla vieläkin puuduksissa" | Koillissanomat - Kuusamo, Posio, Taivalkoski
Yle näyttänenee takavuosien X-games skaboja juhannuksenaMilloinkohan muuten seuraavan kerran pääsee katselemaan lumilautailua maksuttomilta tv-kanavilta? Vai näytetäänkö lajia muuta kuin olympialaisissa ilmaiskanavilla?
Mitä eroa on JYP-osion "negatiivisuusketjulla" ja "vitutusketjulla"?
Jos ei 4K-matsku ole lähiaikona ajankohtaista, niin aivan turka ostaa Ultra. Muutaman vuoden päästä sekin on jo vanhanaikainen. Itse hankin tuon perusvempaimen viime syksynä ja toimii ihan mainiosti HD-telkkarin kanssa.Mietin käydä tuon Chromecastin poistamassa, kannattaako samantien pistää 80 euroa tuohon Ultraan vai tuleeko vielä toimeen 40 euron perus Chromecastilla? Tuskin olen heti hankkimassa 4K-telkkaria ja laite on varmaan jonkin verran käytössä myös täällä vanhempieni luona, ja heillä varmaan vielä vähemmän 4K-laitteen hankinta edessä. Toisaalta tulevaisuudessa tuo 4K-tuki lienee aika yleinen joka tapauksessa, joten siinä mielessä se houkuttelee...
Kyllä.Ja onko laitteen toiminta tosiaan niinkin simppeliä että laite pistetään vaan telkkarin perseeseen kiinni, se pitää yhdistää samaan wifi-verkkoon puhelimen kanssa ja ilmeisesti ladataan vielä joku Googlen sovellus puhelimelle, ja tämän jälkeen vaan kuvaa peilaamaan?
Kiitos tästä, just kerkesin lukea viestin ennenkuin menin Giganttiin ja tuon perusversion ostin. Hyvä aparaatti ja helppo käyttää.Jos ei 4K-matsku ole lähiaikona ajankohtaista, niin aivan turka ostaa Ultra. Muutaman vuoden päästä sekin on jo vanhanaikainen. Itse hankin tuon perusvempaimen viime syksynä ja toimii ihan mainiosti HD-telkkarin kanssa.