Löytyisikö jostain jalkapalloilijoiden tilastot jossa mukana myös maaliin johtaneet syötöt? Kaikissa tuntuu olevan vain maalit.
ESPN:N Soccernetistä löytyy. Tässä esimerkkinä Yohan Cabayen statsit.
En muista onko täällä virallista twitter-ketjua, mutta olisiko twitterin käyttäjillä mitään tärppejä antaa, keitä kannattaa seurata? Tässä nyt vasta tullut Seppäsen Esko ja Tiki listalle. Ulkomailta tietty Don Cherry, mutta kuka olisi sellainen, joka heittää hyviä juttuja tai hyviä huhuja?
Ylivoimainen Twitter-hahmo on kuitenkin miesbot, joka on toimittaja Esa Mäkisen tekemä botti, joka keräilee uutisvirrasta erilaisia miehen elämästä kertovia juttuja..
Onko kenelläkään tietoa että tarvitseeko itsellä olla työkalut valmiina kun ostin tiskikoneen mustasta pörssistä asennuspalveluineen.
Ei ole tietoa, mutta pitäisin erittäin kummallisena, mikäli asennuspalvelua tarjoavalla yrityksellä ei olisi asennukseen vaadittavia työkaluja käytössään.
Kotiinkuljetuksen hoitaa Itella joten siksi lähdin kysymään.
Epäilenpä, että iteljoonilla ei ole työkaluja ja luultavasti kuljetus- ja asennuspalvelu ovat eri asioita. Kummanko siis ostit vai molemmat? Jos olet asennuspalvelusta sopinut, niin kyllä asentajilla on varmasti työkalut mukana. Jos taas kotiinkuljetuksesta, niin kuljettaja(t) tuo koneen kotiin ja sinä itse järjestät asennuksen.
edit. Tai mistäs siis minä mitään tiedän Itellan nykyisin tarjoamista palveluista ja siitä, miten he ovat asioistaan Mustan Pörssin kanssa sopineet.
Itella ostaa noita asennuspalveluita mutta hyvin mahdollista että asennusukko on jakelijan mukana
Ellei sitten Itellan jannulta itseltään löydy meisseliä.
Ellei sitten Itellan jannulta itseltään löydy meisseliä.
Mullakin olisi pikkuisen musiikkia sivuava kysymys. Tarttis saada tuohon meikäläisen bassoon sellainen mutteri mikä tukee sitä plugia mihin piuha laitetaan. Siitä on aikojen saatossa mutteri kadonnut ja kun piuhan laittaa siihen tuo rätisee ja paukkuu kun saa kontakteja ties minne.
Eli saakohan tuollaisia erikseen jostain musiikkiliikkeestä (tai netistä) vai tartteeko viedä soitin jonnekin huoltoon?
Mikähän postilla/itellalla kestää, kun minulle tuleva paketti on "rekisteröity" Helsingissä jo maanantaina mutta seurannan perusteella se ei näyttäisi vieläkin makaavan siellä eikä ole lähtenyt eteenpäin..
Luulisi, että se saataisiin suhteellisen nopeasti matkaan..
Onko se rekisteröity sähköisenä EDI-sanomana (vai mikä lie) vasta? Tilasin Saunalahdelta luurin ja se lähetettiin Helsingin sisällä n. 15 kilometrin matkan, pari päivää luki lähetyksenseurannassa "Vastaanotettu sähköisenä EDI-sanomana" tai vastaavaa, taisi saapua vasta neljäntenä arkipäivänä tuosta viestistä. Joskus muinoin on ollut pari päivää jossain postissa "lajittelussa", ihmeen kauan paketti välillä seisoo yhdessä toimipaikassa.
Mikähän postilla/itellalla kestää, kun minulle tuleva paketti on "rekisteröity" Helsingissä jo maanantaina mutta seurannan perusteella se ei näyttäisi vieläkin makaavan siellä eikä ole lähtenyt eteenpäin..
Luulisi, että se saataisiin suhteellisen nopeasti matkaan..