Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 7 031 857
  • 47 224

pot67

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mistä johtuu etten Lumia 800:lla pysty lähettämään multimediaviestiä. Puhelin herjaa että ei voi lähettää. Mitä asetuksia pitää muuttaa. Ennen lähetti, mut enää ei suostu vaikken ole mennyt näpelöimään asetuksia tai muita.

Päivitä verkkoasetus-kohta market placesta. Sitten valitse verkkoasetuksista toinen operaattori kuin omasi- sammuta-käynnistä-valitse taas verkkoasetuksista oma operaattorisi-sammuta-käynnistä-lähetä mms. Jos ei tuolla ala toimimaan, tilaa operaattoriltasi asetukset viestillä tai mms-provisiointi. Lumioissa mms-viestit olleet ongelma yleisesti.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jos ostaa Ilveksen kausikortin niin pystyykö siinä hyödyntämään liikunta-, virikeseteleitä? Olisko kellään tietoa?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Venyttäminen tosiaankin laukaisi osittain tuota lavan kipuilua. Kipukoukku olisi ollut myös hyvä mutta kun en ottanut sitä kotoa mukaani tänne missä nyt olen. On muuten perhanan hyvä värkki. Kylmägeeliä tuli myös laitettua tuohon ja jotenkin on tänään hieman parempi olla. Jatketaan varovaisella venyttelyllä ja olkien pyörittelyllä.
 
Mistähän sitä löytäs tollaset hokkarimalliset rullaluistimet? Mulla on jotkut vanhat CCM:n luistimet, mutta ne on turhan pienet, joten uusia kaivattaisiin. Vai pitääkö noista vanhoista missioneista ruveta värkkäämään rullaluistimia?
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
Mistähän sitä löytäs tollaset hokkarimalliset rullaluistimet? Mulla on jotkut vanhat CCM:n luistimet, mutta ne on turhan pienet, joten uusia kaivattaisiin. Vai pitääkö noista vanhoista missioneista ruveta värkkäämään rullaluistimia?

Varmaankin helpoimmalla pääset kun teet juurikin niin. Mulla on vanhoista CCMistä tehty. Terät pois ja kiskot ja renkaat tilalle. Muistaakseni menivät vielä samoihin reikiinkin nuo niitit joten aika nopea toimitus oli. Hintaa niille toki tulee mutta halpaa ja hyväähän ei saa samassa paketissa.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mistähän sitä löytäs tollaset hokkarimalliset rullaluistimet? Mulla on jotkut vanhat CCM:n luistimet, mutta ne on turhan pienet, joten uusia kaivattaisiin. Vai pitääkö noista vanhoista missioneista ruveta värkkäämään rullaluistimia?

Ootko soittanu Kiekkobussiin ja kysyny sieltä (tai mee käymään)? Vois olla yks vaihtoehto mikäli Tampereella vaikutat.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Taulutv:n kuvaruutuun tuli naarmu ja nyt siinä on värillisiä pystyviivoja. Voiko/kannattaako korjata? Tiedän kyllä, ettei uusi paljon maksaisi, mutta tv on muuten ok kunnossa.
 

Mr Uffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taulutv:n kuvaruutuun tuli naarmu ja nyt siinä on värillisiä pystyviivoja. Voiko/kannattaako korjata? Tiedän kyllä, ettei uusi paljon maksaisi, mutta tv on muuten ok kunnossa.

Frendin tietokonenäyttöön tuli samanlaisia viivoja, ja ajan myötä ne vain lisääntyivät, eikä niille oikein mitään voinut. Minun tuomio on että joudut ostamaan uuden TV:n.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Frendin tietokonenäyttöön tuli samanlaisia viivoja, ja ajan myötä ne vain lisääntyivät, eikä niille oikein mitään voinut. Minun tuomio on että joudut ostamaan uuden TV:n.
Ok. Alennusmyynteihin sitten kait.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Päivitä verkkoasetus-kohta market placesta. Sitten valitse verkkoasetuksista toinen operaattori kuin omasi- sammuta-käynnistä-valitse taas verkkoasetuksista oma operaattorisi-sammuta-käynnistä-lähetä mms. Jos ei tuolla ala toimimaan, tilaa operaattoriltasi asetukset viestillä tai mms-provisiointi. Lumioissa mms-viestit olleet ongelma yleisesti.

Suurkiitokset. Taas toimii.
 

J.Petke

Jäsen
Taulutv:n kuvaruutuun tuli naarmu ja nyt siinä on värillisiä pystyviivoja. Voiko/kannattaako korjata? Tiedän kyllä, ettei uusi paljon maksaisi, mutta tv on muuten ok kunnossa.

Yleensä tuossa joutuu näissä tapauksissa aina uusimaan sen television kalleimman osan jolle tulee töineen hintaa yhtä paljon kuin uuden television hinta on.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Puku on tumma ja paita sininen. Enkä kyllä ole kovin läheinen.

Vanhan tavan mukaan vain sulhasella ja hääparin ihan lähisukulaisilla saisi olla valkoinen tai kullanvärinen skraga. Tästä tosin lipsutaan nykyään aika paljon, mutta voisit ehkä noudattaa perinteitä siltä varalta, että häissä on kovin kireänutturaista väkeä.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Vanhan tavan mukaan vain sulhasella ja hääparin ihan lähisukulaisilla saisi olla valkoinen tai kullanvärinen skraga. Tästä tosin lipsutaan nykyään aika paljon, mutta voisit ehkä noudattaa perinteitä siltä varalta, että häissä on kovin kireänutturaista väkeä.


No juu, netistä samaa luin. Pistetään valkoista roikkumaan ja unohdetaan perinteet. Kunnen sieltä muutenkaan hääparia lukuunottamatta muita tunne. Ja ne tuskin näkevät mun krakasta vaivaa niin se on sitten aivan sama jos joku nuttura siellä pistää tommosia epäolennaisuuksia merkille.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
No juu, netistä samaa luin. Pistetään valkoista roikkumaan ja unohdetaan perinteet. Kunnen sieltä muutenkaan hääparia lukuunottamatta muita tunne. Ja ne tuskin näkevät mun krakasta vaivaa niin se on sitten aivan sama jos joku nuttura siellä pistää tommosia epäolennaisuuksia merkille.

Käy se toki noinkin. Taskumatiksi litran viski ja ei kun anoppia kourimaan! ;)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mikä parranajokone on edullinen ja kohtuu hyvä? Sellainen joka sopii myös kainaloihin.
 

Taikakaulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen tilaamassa ulkomailta (Saksasta) muutaman vaatekappaleen ja muuten tilaus todennäköisesti onnistuisi, mutta viitenumero ei kelpaa. Minkälainen sen siis kuuluu olla? Kaupasta saapuneessa sähköpostissa kerrotaan pistämään viitenumeroksi tilausnumero, joka on tässä tapauksessa seitsemän numeron pituinen numerosarja. Se ei kuitenkaan kelpaa pankin sivuille ja pienellä googletelulla selvisikin, että ilmeisesti ulkomailta tilattaessa pitää viitenumeron alussa olla kirjainyhdistelmä "RF". Pankki ei siltikään kelpuuta viitenumeroa, vaikka tuon lisääkin siihen alkuun. Joten, miten saan viitenumeron kelpaamaan ja tilauksen tehtyä?

Pikainen apu olisi kaivattavaa.
 

Taikakaulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tilaa ihmeessä visalla, niin saat siitä samalla itsellesi vakuutuksen. Siis jos paketti ei jostain syystä tule tms.
Maksutavaksi on jo valittu tilisiirto eikä sitä voi enää vaihtaa. Toki voisin tehdä uuden tilauksen, mutta valitettavasti ensimmäinen tilaus sisälsi vaatteita, jotka olivat viimeisiä myynnissä olevia kappaleita ja täten niitä ei voi enää uuteen tilaukseen sisällyttää, koska ovat nyt loppuneet. Täytyisi ensin perua tuo edellinen tilaus lähettämällä sähköpostia, jonka jälkeen tuotteet palaisivat kaupan sivuille. Tässä menisi aikaa kuitenkin useampi päivä ja mieluiten haluaisin tilauksen tehtyä mahd. pian.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Olen tilaamassa ulkomailta (Saksasta) muutaman vaatekappaleen ja muuten tilaus todennäköisesti onnistuisi, mutta viitenumero ei kelpaa. Minkälainen sen siis kuuluu olla? Kaupasta saapuneessa sähköpostissa kerrotaan pistämään viitenumeroksi tilausnumero, joka on tässä tapauksessa seitsemän numeron pituinen numerosarja. Se ei kuitenkaan kelpaa pankin sivuille ja pienellä googletelulla selvisikin, että ilmeisesti ulkomailta tilattaessa pitää viitenumeron alussa olla kirjainyhdistelmä "RF". Pankki ei siltikään kelpuuta viitenumeroa, vaikka tuon lisääkin siihen alkuun. Joten, miten saan viitenumeron kelpaamaan ja tilauksen tehtyä?

Pikainen apu olisi kaivattavaa.

Älä laita mitään viitenumeron kohdalle. Laita se saamasi tilausnumero viestiruutuun.

Viitenumerot ovat ymmärtääkseni käytössä vain suomalaisille tileille maksettaessa.

Olen tilannut Saksasta paketteja varmaan pari sataa. Usko pois, noin se menee.
 

Taikakaulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Älä laita mitään viitenumeron kohdalle. Laita se saamasi tilausnumero viestiruutuun.

Viitenumerot ovat ymmärtääkseni käytössä vain suomalaisille tileille maksettaessa.

Olen tilannut Saksasta paketteja varmaan pari sataa. Usko pois, noin se menee.

Noniin, selvä homma. Tilaus on nyt tehty ja enää täytyy jännittää, että milloin paketti saapuu, jos saapuu.

Kiitos avusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös