Yksi juttu hakusessa palstaa koskien:
- Näkeekö jostain tilastoa siitä, kuka on kirjoittanut eniten esim. pelkästään NHL-puolelle, sanotaan vaikka viimeisen vuoden aikana?
Ovatko "tykkää meistä facebookissa niin osallistut arvontaan!" -arvonnat lakien ja asetusten mukaisia? Eli saako taho X rajata arvonnan ulkopuolelle ne, jotka eivät ole facebookissa?
.
Ovatko "tykkää meistä facebookissa niin osallistut arvontaan!" -arvonnat lakien ja asetusten mukaisia? Eli saako taho X rajata arvonnan ulkopuolelle ne, jotka eivät ole facebookissa?
Kysymykseni perustan siihen, että monesti näkee "ei ostopakkoa" -klausuulin jonkin tuotteen yhteydessä olevassa arvonnassa ja arvontaan voi osallistua esim. postikortin lähettämällä.
Saako yritys järjestää arvonnan tai kilpailun, johon voivat osallistua vain tuotteen ostaneet kuluttajat?
Nykyään kyllä. Kesäkuussa 2011 tuli voimaan uusi säännös, joka sallii markkinointiarpajaisten järjestämisen vain tuotteen ostaneille asiakkaille.
Maksaako se facebook-liittyminen jotain?
Heh, ei nyt ole niin iso asia, kuin ilmeisesti oletit. Mietitytti vain ja homma selvisi mainiosti täältä. Kiitoksia vain msg.Mieti. Tuohan rajaa myös lukutaidottomat ulkopuolelle, törkeää. Postikorttiarvonta rajaa ne ulkopuolelle kenellä ei ole postikorttia, syrjintää sanon minä.
Heh, ei nyt ole niin iso asia, kuin ilmeisesti oletit. Mietitytti vain ja homma selvisi mainiosti täältä. Kiitoksia vain msg.
Onko Birgitan polku Lempäälässä tuttu? Sieltä löytyy useitakin vaihtoehtoja.
Ei ollut tämäkään tuttu, eihän tässä tunne lähiympäristöään yhtään. Kiitos vinkistä, tuolla pitää ehdottomasti lähteä reissu tekemään, jossei juhannuksena niin muulloin! Voisi kuvitella, että tuo Birgitan polku on juuri sieltä vähemmän kansoitetusta päästä.
Kysymys kuuluu, että kuinka luotettava ostospaikka Amazon on? Halvat hinnat houkuttaa, mutta pistää myös mietityttämään.
Pienelektroniikkaa (muistikortteja, kaapeleita, kännykkätarvikkeita, hiustenleikkuukone jne.) on tullut britti-Amazonista tilailtua, hyvin on kaikki toiminut.Onko kukaan käyttänyt Amazonin verkkokauppaa? Siellä tuntuisi olevan halvimmat hinnat. Itse olen satunnaisesti tilaillut tavaraa netissä, en mitään kallista. Ebaystakin tullut ostettua kamaa mutta Amazonista en ole vielä mitään hankkinut. Kysymys kuuluu, että kuinka luotettava ostospaikka Amazon on? Halvat hinnat houkuttaa, mutta pistää myös mietityttämään.
Mitä merkitystä sillä edes on, kun maksat visalla ja jos joku menee perseelleen, niin visahan se lystin maksaa?
Mitä? Jos en esimerkiksi saa ostamaani tavaraa niin sitä ei veloiteta minulta? Siis hä?
Ja lähinnä tavaran laatu mietityttää. Joskus tullut ostettua netistä viallisia tavaroita halvan hinnan houkuttelemana. Ja se vituttaa.
Jos kadotat Visa-korttisi ulkomailla, Visa voi tarjota sinulle hätävarakäteistä ja uuden kortin.
Visa on turvallisempi tapa maksaa verkossa. Riippumatta siitä kuinka paljon rahaa käytät, voit saada rahasi takaisin (riippuen pankkisi käyttöehdoista), jos:
Joudut väärinkäytöksen uhriksi netissä
- Tilaustasi ei toimiteta
- Tilauksesi toimitetaan vahingoittuneena
- Saat kokonaan väärän tuotteen
Onko kukaan käyttänyt Amazonin verkkokauppaa? Siellä tuntuisi olevan halvimmat hinnat. Itse olen satunnaisesti tilaillut tavaraa netissä, en mitään kallista. Ebaystakin tullut ostettua kamaa mutta Amazonista en ole vielä mitään hankkinut. Kysymys kuuluu, että kuinka luotettava ostospaikka Amazon on? Halvat hinnat houkuttaa, mutta pistää myös mietityttämään.
Visa.fi sivuilta faktat kuntoon:
Juuri näin. Etenkin kirjoja tuolta kannattaa tilata. Kuten varsin hyvin tiedämme, kirjojen ALV on 9 %, eli postikuluineen enintään 111,11 € arvoisen tilauksen saa verovapaasti.Välillä kannattaa jopa tilata jenkki-Amazonista, jos tilaus on niin pieni, että tullit ja alvit eivät vaivaa. Aika usein tuolta irtoaa kirjasta kovakantinen versio samaan hintaan kuin Euroopasta paperikantinen. Toimitusajassa ei ole merkittävää eroa.