Olen tässä juuri Hollannissa Amsterdamin lentokentällä mutta en saa Saunalahden kännykkäliittymään mitään signaalia. Olen yrittänyt automaattisella haulla sekä manuaalisella. Mikä avuksi?
Nimim. Olishan se kiva ilmoittaa että ollaan perillä..
Mikä on kun en saa Flashia päivittymään? Lataan uuden päivityksen koneella ja sitten kun painan suorita, niin mitään ei tapahdu.
Miksi yleensä tarvitaan tv-juontajia? Maailman turhin ammatti. Kyllä nyt ihminen osaa ohjelman katsoa ilman, että siellä on joku selostaja selittämässä mitä seuraavaksi tapahtuu. Jos ei osaa niin on sokea, ja silloin voi kuunnella radiota.
Minua vituttaa kaikki nämä iltapäivälehdet, jossa julkaistaan kaiken maailman persekuvia koko ajan. Ketä kiinnostaa joku satu/viivi tms. pimu, joka ei näytä kovin kummoiselta ja niitä kuvia on silti joka viikonloppu. Mikä hiton tarkoitus niillä kuvilla on. Jos naisille halutaan markkinoida bikineitä niin eikö niistä voi tehdä mainoksia tai eikö niitä hemmetin bikineitä voi olla niin laaja valikoima liikkeissä, että voivat ostaa ne sieltä. Mä en halua noita missejä nähdä kymmeniä vuosia niiden hiton kisojen jälkeen.
Tapio ja Pekka perustivat yrityksen vuonna 2006. Tapio omistaa osakkeista 17%, Pekka omistaa 46,5%, loput osakkeista omistaa Pekan toinen yritys.
Tässä Arzein esimerkissä pitää jakaa osinkoa, jos Tapio vaatii ja yhtiöllä on jakokelpoisia varoja.Yrityksen ei ole pakko jakaa osinkoja. Osingon jaosta ei ole muuta määräystä kuin se, että se ei saa vaarantaa yrityksen varallisuutta. Osinkojen jaosta päättää yhtiökokous, mutta hallituksen pitää joko ehdottaa tai hyväksyä osinkojen jako.
Jos ammut suoraan ylöspäin haulikolla ja tuuli on olematon, minne luoti tippuu?
Jos ammut suoraan ylöspäin haulikolla ja tuuli on olematon, minne luoti tippuu?
Haulikolla harvemmin ammutaan luoteja, ellei ns. täyteistä lasketa sellaiseksi. Haulipatruunassa ei ole luoti-nimistä komponenttia.Jos ammut suoraan ylöspäin haulikolla ja tuuli on olematon, minne luoti tippuu?
Mutta jos Sambovais ampuu haulikolla kohtisuoraan ylöspäin tähdäten täyteisen, niin vähän helvetin kipeää se kuitenkin voi tehdä kopsahtaessaan jonkun niskaan. Vaikka kohtaamisessa ei olekaan enempää liike-energiaa kuin mitä vapaa pudotus mahdollistaa.Näin tuon myytinmurtajien jakson. Tuo "tappava harhaluoti" ei ole mahdollista, jos ammut suoraan ylöspäin, tai edes riittävän pystyssä. Luoti muuttuu lennon aikana luodista tavalliseksi kiinteäksi putoavaksi esineeksi, ja se ei pysty tappamaan. Mutta jos ammut riittävän loivassa kulmassa, ja luoti pysyy lennossa spiraalikierteessä, silloin se on tappava, aseesta riippuen, yli reilusti kilometriin asti.
Voisiko joku ystävällinen ihminen kertoa mitä maksaa junalla Salo-Turku matka? en onnistu saamaan kännykällä sitä selville.
Voiko Paavo ja Vuokko-mukeja ostaa verkkokaupasta? Jos voi, niin mistä? Se on kuitenkin iätön lahja, poliittisesta suuntaumuksesta huolimatta.
Olisko google mitään? Paavo muki hakusanoiksi?
Ilmeisin paikka on tässäkin se paras paikka. Paavo & Vuokko -mukin voi ostaa ehdokas Väyrysen sivuilta, vayrynen.com. Heti etusivulla on linkki selvällä suomen kielellä.Löytyi tuolla haulla paljonkin, mutta ei edes verkkokauppa-hakusanalla ehostettuna sopivaa. Paavo-kuume on kova:
"Ei Paavokaan täydellinen ole, mutta paras vaihtoehdoista"
P.Väyrynen
Ilmeisin paikka on tässäkin se paras paikka. Paavo & Vuokko -mukin voi ostaa ehdokas Väyrysen sivuilta, vayrynen.com. Heti etusivulla on linkki selvällä suomen kielellä.
Löytyi tuolla haulla paljonkin, mutta ei edes verkkokauppa-hakusanalla ehostettuna sopivaa. Paavo-kuume on kova:
"Ei Paavokaan täydellinen ole, mutta paras vaihtoehdoista"
P.Väyrynen
Vittuiletsä? paavo muki - Google-haku tulos nro 3 suoraa tilauslomakkeeseen.
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Rasvapatti
Minulla on tuntunut jo jonkun aikaa pienet patit vasemmalla ja oikealla puolella otsassa, välillä pienempinä ja joskus suurempina. Mistä tietää kyseessä olevan rasvapatit?