Siellä ei kukaan edes huomaa tai ei ainakaan noteeraa.Tänään tuli peruttua kausikortin kestotilaus. Jospa tällä olisi edes pieni vaikutus organisaation tekemisiin mitä on 2020-luvulla joutunut todistamaan. Toivottavasti urheilu palaa keskiöön.
Siellä ei kukaan edes huomaa tai ei ainakaan noteeraa.
Tulevissa kunta- ja aluevaaleissakaan ei kannata äänestää, koska yksi ääni ei vaikuta mihinkään.
Älä nyt julkisesti tämmöistä kirjoita kun siellä keksitään että tässähän se syy nyt on, kaikki hyvin ja positiviisella ja hyvällä arjella eteenpäin ensi kautta kohden.Neljäs vieraspeli minulle paikan päällä, ja tällä hetkellä näyttää siltä, että neljäs tappio on tulossa :) Kertaakaan ei ole Kärpät edes johtanut vieraspeliä, missä olen paikan päällä ollut. On tämä melko surullista touhua, mutta näemmä seurajohto on sitä mieltä, että tämä on täysin okei :)
"Jos Kakkosmolari ei olisi ollut paikalla terrorisoimassa pelejämme, olisimme voittaneet."Älä nyt julkisesti tämmöistä kirjoita kun siellä keksitään että tässähän se syy nyt on, kaikki hyvin ja positiviisella ja hyvällä arjella eteenpäin ensi kautta kohden.
"Jos lokakuussa lounaslistan tiedottamisen sijaan olisimme tiedottaneet Havun potkuista, kukaan ei puhuisi playouteista.""Jos Kakkosmolari ei olisi ollut paikalla terrorisoimassa pelejämme, olisimme voittaneet."
Minä en tiedä voiko tätä kutsua enää masennukseksi. Tuntuu että on sidottu tuoliin kiinni samalla kun sitoja tuhoaa jokaisen osan elämästäsi. Et voi tehdä muuta kun istua siinä tuolissa ja itkeä/nauraa/seota samalla kun katsot kaiken palavan maan tasalle.Masentaa. Ja haistakaa toimisto pitkä vittu ihan oikeasti.
Kävin ulkona pienellä happihyppelyllä ja ihan kuin askel olisi keventynyt ja "painolastia" kadonnut johonkin!
Laita moottorisaha päälle niin menee ihan itsestään.Joku voisi nyt antaa suolaa ja pippuria että nää kiekot menee helpommin alas!