Leopold Isopanda
Jäsen
Hallitustasosta en tiedä, mutta toimistolla ei kyllä kukaan asioista oikeasti päättävä Jatkoaikaa lue. Korkeimman omakätisesti tämä on jopa kiistetty. "Ei siellä mitään lukemisen arvoista ole" on eräältäkin suulta todettu.
Miten yhteydenpito kausikorttilaisiin on lisääntynyt? Itse en ole huomannut mitään elettä siihen suuntaan, vaikka kausikortin olen tämän vuosikymmenen omistanut. Muistutetaan vain, että käyppäs maksamassa korttisi tai CHL-lippusi eräpäivään mennessä tai menetät sen. Siinä kaikki.Joo, kyllä Jatkoaika.com on Kärppien seurannassa ihan hallitustasolla. Ei välttämättä siksi, että kaivattaisiin jotain yksittäisiä vinkkejä, vaan enneminkin aistitaan kannattajien ja kiekkokansan tunnelmia. Niinkuin kirjoitat, olisi hulluutta olla seuraamatta. Mielestäni palstan vaikutus on jonkin verran näkynyt Kärppien toiminnassa. Esimerkiksi yhteydenpito kausikorttilaisiin on lisääntynyt. Tai mistä minä tiedän, mikä lopulta on vaikutusta mistäkin. Sen tiedän, että palsta on seurannassa.
Kokoonpanot sähköpostiin kotipelipäivänä. Vasta tuli joulutervehdys ja palautekysely. Eihän tuo nyt mitään mieletöntä ole, mutta muutos entiseen kuitenkin. Aiemmin tilanne oli tosiaan tuo mainitsemasi, jotta yhteydenpito rajoittui pelkästään kohtuullisen tylyyn muistutukseen etuosto-oikeuden lunastuksesta.Miten yhteydenpito kausikorttilaisiin on lisääntynyt? Itse en ole huomannut mitään elettä siihen suuntaan, vaikka kausikortin olen tämän vuosikymmenen omistanut. Muistutetaan vain, että käyppäs maksamassa korttisi tai CHL-lippusi eräpäivään mennessä tai menetät sen. Siinä kaikki.
Hallituksen puolelta foorumia seurataan. Ei varmastikaan virallisella yhteisellä päätöksellä, vaan omalla mielenkiinnolla. Ja tähän on syynä nimenomaan se, että aistitaan kannattajien tunnelmia.Hallitustasosta en tiedä, mutta toimistolla ei kyllä kukaan asioista oikeasti päättävä Jatkoaikaa lue. Korkeimman omakätisesti tämä on jopa kiistetty. "Ei siellä mitään lukemisen arvoista ole" on eräältäkin suulta todettu.
Ihan pikkusen on ylimielinen asenne, jos suhtautuminen asiantuntivimpien ja aktiivisimpien asiakkaiden näkemyksiin on tuo."Ei siellä mitään lukemisen arvoista ole" on eräältäkin suulta todettu.
Muistanko nyt aivan väärin, mutta mielestäni täällä palstalla on joskus aikoinaan vastattu aivan ns. virallisesti Oulun Kärppien nimellä johonkin asiaan.
Olet oikeassa. Ikävä kyllä siellä on vielä se "joku palstalainen muka tietäis paremmin" -asenne valloilla edelleen.Itse veikkaan sekä toimistolla että hallituksessa luettavan palstaa aktiivisesti.
Ari Hilli on pois laskuista, koska häntä tuskin on ilmoitettu pelaavaan kokoonpanoon.Jos ei oo koskaan pukenu molarin kamoja päälle niin se on aivan sama kuka sinne laitetaan. Ei tuu vittuakaan.
Mun veikkaus, Ari Hilli.
Lasse. On jo pelaajan varusteetkin päällä aina kiekon tiellä, niin todennäköisesti pelaisi nollat tauluun maalivahtina debytoidessaan. Tähän ratkaisuun uskoisin joukkueen päätyvän, mikäli siellä ei kenelläkään varteenotettavaa kokemusta molarina olosta löytyisi.Nyt se kysymykseni kuuluu: Kenet sinä heittäisit veskariksi Kärppien kenttäpelaajista, mikäli tällainen äärimmäisen epätodennäkoinen tilanne tulisi eteen ja joutuisit päättämään? Perustelut?
Nyt se kysymykseni kuuluu: Kenet sinä heittäisit veskariksi Kärppien kenttäpelaajista, mikäli tällainen äärimmäisen epätodennäkoinen tilanne tulisi eteen ja joutuisit päättämään? Perustelut? Mulla ei ole hajuakaan, ketkä noista on joskus veskarina edes kokeilleet joten vetäisin pitkää tikkua kolmikosta Hakanpää, Humaloja ja Pyörälä.
Nyt se kysymykseni kuuluu: Kenet sinä heittäisit veskariksi Kärppien kenttäpelaajista, mikäli tällainen äärimmäisen epätodennäkoinen tilanne tulisi eteen ja joutuisit päättämään? Perustelut?
Ihan ehdottomasti Lasse. Ainoa pelaaja koko liigassa joka uskaltaa mennä blokkaamaan laukaukset vaikka sitten kasvot edellä. Eikä Lasse tarvis edes maskia kun on tottunut syömään kiekkoja.Nyt se kysymykseni kuuluu: Kenet sinä heittäisit veskariksi Kärppien kenttäpelaajista, mikäli tällainen äärimmäisen epätodennäkoinen tilanne tulisi eteen ja joutuisit päättämään? Perustelut?
Eikös heti perrään tullu "kaikkimeneesaatana"-video?Humalojan instassa videoa ku ukko maalissa 10 vuoden tauon jälkeen, että oisko Miska sitten yks kokeneimmista "kolmosmolareista"?
Näinhän se oli. Tämä taitaa olla valitettavan yleinen ilmiö näillä "kolmosmolareilla".Eikös heti perrään tullu "kaikkimeneesaatana"-video?