Ja minä luulin että NHL puolella on fiksua porukkaa. No joulun piikkiin! Ja veikataan nyt 60kg yhden kerran
Mun veikkaukseni on 15,6 kiloa, kahdesti.
Ja minä luulin että NHL puolella on fiksua porukkaa. No joulun piikkiin! Ja veikataan nyt 60kg yhden kerran
Haha. Näitä sattuu jouluna :-)Sekoititko Marion Piispasen Arsiin?
Hyvää Joulua kaikille,
Tuli kaverin kanssa lyötyä vetoa Marion penkkituloksesta. Olisiko kenelläkään mitään linkkiä, josta luku selviäisi. Kiitokset jo etukäteen. -John J-
Kuollessaan Derek Boogaard painoi 120kg. Kysymykseni kuuluukin, kuka on nykyisistä NHL pelaajista painavin? Entäpä all-time painavin?
Kuollessaan Derek Boogaard painoi 120kg. Kysymykseni kuuluukin, kuka on nykyisistä NHL pelaajista painavin? Entäpä all-time painavin?
Eliteprospects väittää, että Zdeno Chara olisi nyt NHL:n painavina 117 kilolla. Toisena Joh Scott 115kg ja kolmas Dustin Byfuglien 115kg.
Miltä näyttää aktiivipelaajien "Iron Man -tilasto"?
230, David Hale (Teki siis maalin uransa 231. ottelussa). Eniten otteluita tekemättä maalia on pelannut Ken Daneyko, 255.Entäpä mikä on suurin määrä otteluja ilman ensimmäistä NHL-maalia?
Ainakin seuraavat:Arvoisat kiekkotietäjät kuinka moni pelaaja on onnistunut 2000-luvulla tekemään 2pelissä putkeen hattutempun?
Onko NHL:ssäkin joku "huumoriraati" joka valitsee otteluiden tähtipelaajat?
Pisti vaan silmään viime yön Detroit-Islanders pelin ottelun ykköstähdeksi valitun Tim Wallacen statsit. Islanders siis voitti 5-1 ja Wallacen saldo ottelussa oli 0+0, -1, jääaika 8:15 (vähiten koko joukkueesta).
Mistä näkee joukkueiden nykyvire, eli voitto- ja tappioputket? Etenkin kiinnostaa tämän yön joukkueiden viim. 5-10 ottelun tulokset.
Eli kaudesta 2005-2006 tähän päivään saakka. Kiinnostaisi nyt alkuun sekä piste-, että maalipörssin Top 10 tuolta ajanjaksolta.
For combined seasons, from 2005-06 to 2011-12
Tuoltahan niitä voi katella. Ovechkin johtaa kumpaakin. Kovalchuk on toisena maalipörssissä ja Thornton pistepörssissä. OJ on muuten 20 parhaan sakissa kummassakin.