Kiitti vastauksesta!Kun ei muistu mieleen niin on pakko luntata vanhoista Jääkiekkokirjoista
Kiitti vastauksesta!Kun ei muistu mieleen niin on pakko luntata vanhoista Jääkiekkokirjoista
Ei välttämättä juuri sitä mitä haen, mutta Hockey Memes and More voisi osua lähelle. Nimestään huolimatta ei ole mitään jonne-huumoria, vaan löytyy myös ihan yleisiä uutisia kiekon parista, yleensä videoiden muodossa. Esimerkiksi itse törmäsin ensimmäistä kertaa Damir Ryspayevin sikailuihin ensimmäistä kertaa kyseisen sivun kautta (YouTube-video tapahtuneesta).En nyt äkkiseltään parempaakaan ketjua löydä tälle, mutta onko jääkiekolle perustettu Facebookiin samankaltaista sivua kuin jalkapallolle Byyri? Siis jotain missä julkaistaan yleisesti jääkiekkoaiheisia uutisia ja juttuja?
Harjoitusotteluista harvoin löytyy muuta kuin tulokset, yleensä jo maalintekijätkin hukkuvat bittiavaruuteen seuraavan kauden koittaessa. Tietty CHL monimutkaistaa tätä kuvioita aika pahasti, vaikka ne virallisesti eivät ole harjoitusotteluita niin kyllä itse ainakin alkulohkon pelit sellaisiksi miellän. Esimerkiksi JYP pelaa tänään Ranskassa, joten jos siellä joku tulokas heittää kiekon reppuun, niin haetaanko kiekkoa talteen, siinäpä kysymys.Kun perustetaan uusi seura, lasketaanko seurahistorian ensimmäiseksi otteluksi, maaliksi, voitoksi jne. harjoitusotteluissa tehdyt suoritukset? En tiedä, onko tämä lähinnä tulkintakysymys, mutta kyllähän nämä kai kirjataan johonkin "viralliseen" historiakirjaankin, mistä voi sitten kaivella faktoja esiin.
Ei välttämättä juuri sitä mitä haen, mutta Hockey Memes and More voisi osua lähelle. Nimestään huolimatta ei ole mitään jonne-huumoria, vaan löytyy myös ihan yleisiä uutisia kiekon parista, yleensä videoiden muodossa. Esimerkiksi itse törmäsin ensimmäistä kertaa Damir Ryspayevin sikailuihin ensimmäistä kertaa kyseisen sivun kautta
Ei saa Jari ampua rankkareita.
Jääkiekossa jatkoaika kestää max. viisi minuuttia (pl. jotkut MM-kisojen jatkoajan taitavat olla 10 min). Siten ajassa 64.15 annettu jäähy ei voi päättyä ennen jatkoajan päättymistä kuin toisen joukkueen tekemästä ylivoimamaalista. Ja jos moinen tehdään jatkoajalla, päättyy ottelu samalla, eikä rankkareita tarvita.Paitsi siinä tapauksessa, jos jäähy on loppunut ennen jatkoajan päättymistä.
Jääkiekossa jatkoaika kestää max. viisi minuuttia
Siten ajassa 64.15 annettu jäähy ei voi päättyä ennen jatkoajan päättymistä kuin toisen joukkueen tekemästä ylivoimamaalista.
Kuten jo aiemmin vastasin:Minä olin tammikuussa Helsingissä katsomassa ottelua Venäjä-Tanska, jossa voittomaali tehtiin ajassa 65:00. Jatkoaikaa oli vielä viisi minuuttia jäljellä.
Jääkiekossa jatkoaika kestää max. viisi minuuttia (pl. jotkut MM-kisojen jatkoajat taitavat olla 10 min).
Kolme päivää myöhemmin Kasperi Kapanen teki voittomaalin ajassa 61:33. Jatkoaikaa oli jäljellä vielä yli 18 minuuttia.
Maalatusta kypärstä näkee aina, että se on maalattu. Tuomarihommiin suosittelen suosiolla oikean väristä kypärää, maalattu voi viedä vähän uskottavuutta itse asiasta.Onko kenelläkään hyviä kokemuksia maalaamisesta, vai kannattaako vain nöyrästi ostaa uusi/käytetty?
Ja ihan varma en tästä ole, mutta uskoisin että mikäli maalaat kypärän, kaadut pää edellä jäähän ja joudut terveydenhuoltopalveluja käyttämään voi vakuutusyhtiö vedota maalaamisen heikentäneen kypärän suojaavuutta -> eivät suostu korvaamaan. Iso EHKÄ.Maalatusta kypärstä näkee aina, että se on maalattu. Tuomarihommiin suosittelen suosiolla oikean väristä kypärää, maalattu voi viedä vähän uskottavuutta itse asiasta.
Voit vaihtaa ehkän eiksi. Siis ei vaikuta korvattavuuteen mitenkään. Kunhan on tapaturmavakuutus olemassa ja hoidon tarve johtuu tapaturmassa aiheutuneesta vammasta, niin kulut kyllä korvataan. Vakuutusmäärän ja ehtojen puitteissa.Ja ihan varma en tästä ole, mutta uskoisin että mikäli maalaat kypärän, kaadut pää edellä jäähän ja joudut terveydenhuoltopalveluja käyttämään voi vakuutusyhtiö vedota maalaamisen heikentäneen kypärän suojaavuutta -> eivät suostu korvaamaan. Iso EHKÄ.
En todellakaan tiedä, mutta Timo Nummelin on aina hyvä veikkaus tällaisiin kysymyksiin.- - - ketkä kolme suomalaista on tehny maalin A-maaottelussa Suomelle sekä futiksessa että lätkässä?
En todellakaan tiedä, mutta Timo Nummelin on aina hyvä veikkaus tällaisiin kysymyksiin.
En todellakaan tiedä, mutta Timo Nummelin on aina hyvä veikkaus tällaisiin kysymyksiin.
Uskaltaisin veikata, että Kari Eloranta on yksi.Nyt on saatu seurata Huuhkajien ailahtelevia otteita ja alotetaan fanittaa Leijonia täysillä! Mutta löytyykös ketään urheilutietäjää joukosta, joka osais sanoa ketkä kolme suomalaista on tehny maalin A-maaottelussa Suomelle sekä futiksessa että lätkässä?
Nummelin oli siis yksi, toinen on Holger Granström. Jalkapallossa 12 maaottelua ja 2 maalia, jääkiekossa 12/5. Myönnän, lunttasin nimen, muistin vain että se oli joku ruotsinkielinen nimi. Jäi mieleen kirjasta, jossa kerrottiin sodissa kaatuneista urheilijoista. Mutta kuka on kolmas?...ketkä kolme suomalaista on tehny maalin A-maaottelussa Suomelle sekä futiksessa että lätkässä?
Tämä oli itselläkin mielessä, mutta ainakaan nopean googlauksen perusteella Piri ei pelannut jalkapalloa maajoukkueessa. Voin toki olla väärässäkin, mutta en halunnut häntä tähän vastata.Uskaltaisin veikata, että Kari Eloranta on yksi.