Seisomakatsomo vai istumakatsomo?

  • 6 305
  • 32

Seisomakatsomo vai istumakatsomo

  • Seisominen rulettaa aina

    Ääniä: 85 50,3%
  • Jalat puutuu, istun mieluummin

    Ääniä: 49 29,0%
  • Jos hallissa olisi seisomapaikkoja, seisoisin

    Ääniä: 13 7,7%
  • En seisoisi, vaikka hallissa olisikin enemmän seisomapaikkoja

    Ääniä: 22 13,0%

  • Äänestäjiä
    169

Rocco

Jäsen
Teatterissa, leffassa, kirkossa tms. istutaan.

Jääkiekkoa pitää katsoa seisten. Hallit, missä on reilunkokoinen seisomakatsomo, siellä on paras tunnelma.

Erästä allekirjoitusta lainatakseni: Tunnelma heikkenee kun ei seiso.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Sen verran mukavuudenhaluinen olen, että yleensä istumapaikat valitsen.
Toisaalta seisomakatsomoissa on parempi tunnelma, mutta istumakatsomo kuitenkin on miun juttu (nyt jopa Karhulassa).
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
Yksi seisomapaikka kiitos. Penkit pukkaa olemaan niin huonoja istua että ottelun seuraaminen tuottaa tuskaa, ja muuttuu penkissä kiehnaamiseksi.
 

Jande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Arsenal
Seisomassa lähes aina Porissa, ainoastaan aitiokeikat heittää seisomakatsomon edelle. Vieraspeleissä tulee yleensä mentyä istumaan. Minulla kun on vielä yrityksen istumakausikortti, mutta paikasta huolimatta en siellä istu, kuin korkeintaan pari kertaa kaudessa kun talon naiset vaatimalla vaativat seuraksi sinne istumakatsomoon muille firman paikoille.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Seisokki aina. Parhaat huudot ja tyypit.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mä suosin istumapaikkoja, mutta en kylläkään siksi että jalat puutuisi.
Vaan siksi, että mä olen sulka päässä 160 cm "pitkä", joten mä en kauhean hyvin seisomakatsomosta näe ellen sitten onnistu tunkemaan itseäni eturiviin. Ei yleensä onnistu.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Johto
Lukon kotipelit tulee useimmiten seurattua seisomakatsomosta käsin
Tarkoittaako tuo käsilläseisontaa?

Meidän seisomakatsomoja ei ole enää Matinkylän jälkeen ollut - onpas ja niissä on a-oikeudet.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Riippuu tosi paljon hallista. Tepsin peleissä tulee istuttua tiedostaen samalla sen "tunnelman" mikä siellä vallitsee. No okei, tällä kaudella on menty jo Turussakin ehkä ajoittain eteenpäin. Tottakai seisomokatsom on nostalginen paikka ja siellä on aina se oma tunnelmassa, missä nyt se seisomokatsomo vielä on. Mitä nyt muilla liigapaikkakunnilla ollut niin Kisapuiston seisomokatsomossa tulee oltua, jos käyn Lappeenrannassa katsomassa jotain peliä. Porissa varsinkin finaalikeväänä riitti tunnelmaa ihan jo istuessakin. Valitsin siis istuen, mutta jalkani eivät kyllä puudu ja veri kiertää valtimoissa pelinkin jälkeen.
Suomessa on todella paljon kyllä opittavaa esimerkiksi Sveitsiltä katsomokulttuurissa, varsinkin seisomokatsomokulttuurista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös