HAHAhaha. Eli tämä on nyt sitten sitä väärinkannattamista? Voi helvetti sentään oikeesti. Vuosia itketään kun hallissa meno hiipuu ja sittenkun saadaan järjestettyä edes jonkinlaiset puitteet kannustukselle ja hallissa vihdoin kuuluu chantteja, niin sitten ruvetaan itkemään jos ei koko ajan seuraa peliä.
Ei tässä nyt mistäänkuka kannattaa oikein kuka väärin ole kysymys. Vanhoja IFK-chantteja ei kannata kuopata ja unohtaa, jotta saadaan koko halli mukaan. Kestää usseeman pelin ennenkuin tällänen vanhus oppii uusia chantteja.
Hyvin kuuluu Porissa laulu raikaavan.
Onko tässä nyt oikeesti kyse siitä että vanhat b2reds parrat ei tykkää ns. uudesta kannatustyylistä? Mun puolesta nää kaikki ifk klap klap klap läpsyttelijät voi mennä takaisin sinne b2 päätyyn seuraamaan peliä.
Itse en ole b2 vanhaparta, mutta en usko että siitä on kysymys, homma toimi ennenkin, esim. viime kaudella Kärppä pelissä. Nyt on ollut vähän pallo hukassa kun ääni ei tulekkaan selän takaa.
Joku tuolla mainitsi että jengi vaan laulaa eikä reagoi pelitilanteisiin. WTF? Ensinnäkin ei siihen huokailuun ja buuaukseen fanikatsomoa tarvita onhan siellä hallissa 5-6k muuta ihmistä jotka seuraavat peliä.
On siinä enemmän potkua jos kaikki on mukana. Kun ollaan av:lla, itse en osaa yhtyä “taputus”- chantteihin, samoin jos vastustaja pyörittää oikein kunnolla; mielestäni siinä zemppaa väärää porukkaa, mutta se nyt vaan on mun mielipide. Eri asia on omalla yv:llä. Kunnon vislaus ja buuaus av:lla on aina yes!
Toisekseen miksi laulun pitäisi lakata esim silloin kun vastustaja tekee maaliin, niinkuin tuppasi tapahtumaan b2 aikana. Eihän se yksi maali suuntaan tai toiseen muuta sitä asiaa, että IFK:n vuoksi siellä ollaan.
Ei missään tapauksessa laulun pidä lakata!
Capollla ei ole helppo jobi, nyt seisomakatsomo on ikäänkuin luupin alla.
Ei muuta, tehdään hyvästä yhdessä vieläkin parempi!