Perus iltapäivälehtien otsikointia.On kyllä harvinaisen tehokas kaveri maalaamaan, mitä noita maalikoosteita olen peleistä katsonut. Kuitenkin 29 v kaveri, ja ei ole aikaisemmin ihan älyttömiä maalimääriä paukuttanut, niin mikä on kannattajien arvio, onko kyseessä suonenvetokausi tyyliin Luomala/Ahtola, vai tällainen myöhemmällä iällä kypsynyt pelaaja?
Aika leveällä pensselillä Iltalehti otsikossaan maalaa, vuosisadan liigatykki. Murhaava on kyllä Wännströmin tahti, mutta en nyt vuosisadan tykistä puhuisi.
Onhan maalitahti kova, mutta sanoihan Wännström itsekin haastattelussa, että on saanut pelata hyvien pelaajien kanssa. Itse pidän totta kai kovasti pelaajasta, mutta onhan sekin sanottava, et paljon riippuu aina siitäkin miten ne muut sällit tollaiselle ruiskulle sitä kiekkoa saa syötettyä. Iso osa maaleista tullut samalta paikalta ja vaikka joukossa on hienoja vetoja, niin eihän Wännström montaa maalia "itse" ole luonut. Huikea määrä maaleja siis jo kasassa, mutta en sanoisi että on sellainen takuuvarma +25 maalia / kausi pelaajakaan.