Sebastian Wännström

  • 59 370
  • 320

Nigi

Jäsen

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Siinä tuo rankkariin johtanut "rike".. Edes Porilainen ei saa tuosta rikettä aikaan. Tilanne kertoo sen että nää tulee hiton nopeesti tuomareille ja nyt kävi näin. Täydellinen puolustus kääntyi nyt teille. Ja hienon rankkariin jätkä teki.



Kevythän tuo vihellys oli. 2 minuuttia ehkä, mutta ei enempää. Rankku oli maailmanluokkaa ainakin porilaisittain katsottuna.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ja olihan siinä ennen Tepsin maalia Tepsin päässä rike josta herkempi olisi voinut viheltää...
Samoin oli ennen tuota rankkaria tilanne missä Iskhakov koukattiin.. Näitä nyt sattuu peleissä. Tarkoitus nyt vaan oli näyttää tuo rankkariin johtanut selvä koukkaaminen.. Sellaiseksi teistä joku tuon kävi meidän osiossa tuomitsemassa. Tuomaritkin vielä kesäterässä, toivottavasti nekin vielä parantaa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kevythän tuo vihellys oli. 2 minuuttia ehkä, mutta ei enempää. Rankku oli maailmanluokkaa ainakin porilaisittain katsottuna.
Kerro toki mistä 2min? Eihän tuossa ollut mitään mistä sen voisi antaa?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Rankkari mikä rankkari ja ainakin minä pidän siitä kun läpiajoissa koukkimisia tai huitomisia tuomitaan rankkareiksi jäähyjen sijaan. Vaihteeksi näin ja minä pidin.
Tuo on täysin totta.. Mutta nyt ei ollut kumpaakaan.. Eteenpäin ja seuraavalla kerralla on meidän vuoro. Onnea edelleen pisteistä.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei missään tapauksessa edes kakkosta vaan pakki teki juuri niin kuin piti eli nosti mailaa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Täällä ollaan tepsi-leirissä yhden kuvakulman perusteella kovasti varmoja, että maila osuu vain mailaan, eikä esim. hanskaan.

Jännä.
Ihan yhtä varmoja kuin Ässä-leirissä että taklaus ei osunut päähän. Nää on näitä. Enkä taklaukseen ota kantaa mutta tuo on puhtain puolustus ikinä missään.. Sen toteamiseen ei tarvita muuta kuvakulmaa. Ja kuten sanoin, tuomaritkin kesäterässä ja näitä nyt vaan tulee.
 

RedPower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät // Habs // Carolina Hurricanes
Kerro toki mistä 2min? Eihän tuossa ollut mitään mistä sen voisi antaa?

Olitko katsomassa peliä vai perustuuko näkemyksesi vain tähän videoon?
Itse olin ottelussa ja näin hyvin tilanteen,ja tuomari oli myös hyvin lähellä näki tilanteen hyvin.​
Oikea ratkaisu.​
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olitko katsomassa peliä vai perustuuko näkemyksesi vain tähän videoon?
Itse olin ottelussa ja näin hyvin tilanteen,ja tuomari oli myös hyvin lähellä näki tilanteen hyvin.​
Oikea ratkaisu.​
Ei helvetti, mä luovutan :-D
 

Tuamas

Jäsen
Ihan yhtä varmoja kuin Ässä-leirissä että taklaus ei osunut päähän. Nää on näitä. Enkä taklaukseen ota kantaa mutta tuo on puhtain puolustus ikinä missään.. Sen toteamiseen ei tarvita muuta kuvakulmaa. Ja kuten sanoin, tuomaritkin kesäterässä ja näitä nyt vaan tulee.

Edelleen, videosta ei näy osuuko maila käteen ja
mailaan vai vain mailaan, jos osui myös käteen, tuomio oli täysin oikea.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Jossei siinä ollut mitään niin miksei tepsiläistet millään tavoin reagoineet räikeään tuomarivirheeseen?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Voit luovuttaa tuon kiukuttelun. Peli on päättynyt ja se on päättynyt Ässien voittoon.
Mä en osaa kiukutella, vittuilla osaan ja sitä en ole täällä harrastanut. Onnittelin jo voitosta, oon ihan ok sen kanssa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Nigi

Jäsen
Tepsi sai myös johtomaalinsa tuomarivirheen seurauksesta. Jos siitä läpiajosta ei rikettä olisi kuulunut viheltää niin tasoissa oltiin noiden kanssa. :)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kauden komein maali. Ainakin toistaiseksi.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On erittäin tärkeää että joukkueessa on joku, joka oikeasti saa sen kiekon rankkarissa maaliin! Hienoa! Matukan jälkeen sellaista ei ole ollut... olisko nyt?!
 

RedPower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät // Habs // Carolina Hurricanes
On erittäin tärkeää että joukkueessa on joku, joka oikeasti saa sen kiekon rankkarissa maaliin! Hienoa! Matukan jälkeen sellaista ei ole ollut... olisko nyt?!

Meyer on ainakin toinen henkilö ketä voi rankkuihin laittaa,jos videoihin on uskominen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös