Potkulauta
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
Ja Sebulle uusi henkilökohtainen piste-ennätys liigassa! Meidän Sebu!
Totta. Melkoinen parannus tulee tähän kauteen kun nyt jo ohitti oman aiemman ennätyksen.Ja Sebulle uusi henkilökohtainen piste-ennätys liigassa! Meidän Sebu!
Mulkku on lerpahtanut?Missä Mulkku?
Suikkasen Kaitsua lainatakseni:
Sebastian menee tilanteisiin ja maalille ns. Mulkku pystyssä.
@Mulkku tuus ny itte kertoo Rokulle?Älkää nyt kuvitelko että mä mitään johtopäätöksiä mistään asiasta vetäisin mutta mikä tai kuka tämä Mulkku on josta nyt on muutama päivä hoettu? On kenties Jatkoajan tiimi hyväksynyt tuollaisen nimimerkin palstalle?
Kaikkea sitä on.@Mulkku tuus ny itte kertoo Rokulle?
Jos sulla on joku automaattinen asetus joka laittaa kaikki mulkut ignoreen?Kaikkea sitä on.
En ole itse hänen kirjoituksiaan huomannut ja siksi pitikin ihmetellä.
Se olisi hyvä asetus. Ei kun en lue tota peliesitykset-ketjua varsinkaan pelin aikana niin jää nuo huomioimatta. Nyt lukasin pikaisesti nuo Mulukun viimeisimmät viestit ja mä vähän luulen etten jatkossakaan sitä ketjua pelin aikana lue.Jos sulla on joku automaattinen asetus joka laittaa kaikki mulkut ignoreen?
Itseasiassa ei ihan vielä. Piste-ennätys on 35 pinnaa kaudelta 2016-2017.Ja Sebulle uusi henkilökohtainen piste-ennätys liigassa! Meidän Sebu!
Niinpä onkin, kiitti korjauksesta!:)Itseasiassa ei ihan vielä. Piste-ennätys on 35 pinnaa kaudelta 2016-2017.
8 peliä Lahdessa 0+3=3
46 peliä Tapparassa 11+21=32
Yhteensä 54 peliä 11+24=35
Eli huomenna mennee rikki sitten tämäkin.
Oikeasti buuasivat tuolle?Ilves-pelin toisessa erässä, hiukan Lukon 2-1 kavennusmaalin jälkeen arvottiin pelikatkolla jonkinlainen tuotepaketti. Voittajaksi paljastui hymyilevä herrasmies, joka kertoi haastattelijalle pienen tivaamisen jälkeen olevansa poikansa peliä katsomassa.
Kun tästä lisätietoja oikein udeltiin, niin mies päätyi nöyrästi toteamaan:
”Hän teki äsken maalin.”
Hetki siinä sen jälkeen kotiyleisöllä meni, ennen kuin tajusivat alkaa buuaamaan.
Sen verran hyvin tuo varmaan monilta meni ohi, että selvisi viaton mies onneksi melko vähällä.Oikeasti buuasivat tuolle?
Helppo uskoa, että SuljetunOsaston kakarat ovat ihan noin vajaita. On huonoja häviäjiã ja sitten ihan paskoja sellasia.Oikeasti buuasivat tuolle?
Onneksi näyttää sinulta löytyvän ihan kaikki muumit laaksosta.Helppo uskoa, että SuljetunOsaston kakarat ovat ihan noin vajaita. On huonoja häviäjiã ja sitten ihan paskoja sellasia.
Ripa tyylikkäästi onnitteli Sebastianin isää 60-v synttäreistä Ramonan lähetyksessä.
Tämä kertoo kaiken oleellisen. Miten reagoit inhimilliseen asiaan? Joutuuko tosiaan miettimään, miten minä nyt tässä kohtaa käyttäydyn? Jos en itse riemusta hyppisi, niin buuaukset jättäisin ainakin pois. Antaisin ne aplodit jo sen takia, että äijä on ihan miehen iässä. Tunneäly ja fiksuus. Nuo ovat suurimman osan Ilves kannattajien ja meidän kaikkien perusominaisuuksia. Pieni marginaali yleensä pilaa aika paljon.Selvästi huomasi, että moni ei oikein tiennyt kuinka reagoida ja joiltakin varmaan lähti vähän molempia.
Repo pelasi Lukon paidassa ekaa kertaa 26.12.2019 ja siitä + seuraavasta pelistä tuli tappio. Sen jälkeen seuraavista 100 pelistä Lukko voittikin n. 80.Eikös lukolla alkanut voittoisa jakso silloin joulukuun tienoilla kun Repo saapui remmiin vai muistanko aivan väärin?
Hieno tarina, harmi kun ei aloittanut kautta työttömänä. Sitten riittäisi kerrottavaaRepo pelasi Lukon paidassa ekaa kertaa 26.12.2019 ja siitä + seuraavasta pelistä tuli tappio. Sen jälkeen seuraavista 100 pelistä Lukko voittikin n. 80.