Kyllä. On täällä ollut myös kirjoittajia, jotka ovat pysyneet kannassaan, eivätkä ole antaneet siirtohuhujen vaikuttaa omiin mielipiteisiinsä. Raymondin viestin ainakin näin, enkä epäile sinuakaan. Ei ollut hyökkäys ketään kohtaan. Osui vaan silmään kommentteja, joissa Repoa aliarvoitiin, kun oli lähdössä.
Ilomäestä oli sama case. Haukuttiin syvimpään helvettiin, kun tuli siirtohuhuja Tepsiin. Vähän ajan päästä osattii katsoa positiivisemmin, että voisi ollakkin jopa hyvä kakkossentteri, jotkut eivät sitäkään osta.
Tämä jääkiekon seuraaminen on yleensä aika hektistä touhua ja moni antaa nopeasti mielipiteensä sen kummemmin ajattelematta asiaa. Kun se menee tunteisiin, niin se menee tunteisiin. Kannattajalla on oikeus muuttaa mielipidettään ja silti sillä on oikeus mennä seuraavaan peliin tai olla menemättä.
- Ei siitä saa mitään palkintoa todennäköisesti, vaikka olisi valanut Sebastian Rivo I patsaan omalle takapihalleen ja vannonut Jatkiksessa uskollisuuttaan hänelle. Eikä siitä ruoskita torilla, jos joku v-mäisempi mielipide olisi tullut lauottua jossain kohtaa.
Omalla kohdallani olin jo hyväksynyt henkisesti sen, että Repo lähtee. Se alkuvuoden tykitys oli sitä luokkaa, että olin melko varma hänen lähtevän jonnekin kovempaan sarjaan. Olen hänen kohdallaan yllättynyt ennenkin tämän Raumalle jäämisen suhteen positiivisesti, mutta nyt yllätys oli melko totaalinen.
Ilomäestä sen verran, että saa jäädä, mut ei ol pakko. Kunhan ei ykkössentteriksi.