Pula-ajan Tretjak
Jäsen
Juu ei vissiin pysty syömään, kun on vähän putket turvoksissa. Onneksi ei murtumia ole ja ruhjeistahan kyllä selvitään :)
Seuraavaan kiekonblokkiin voi jäädä takaraivoon pelkoa.
Aho on kyllä merkillinen pelaaja.
Kaikki ketjut joissa hän on toimivat ja vuorostaan heikkenevät hänen poistuessaan ketjusta.
Eli ei tullut aivotärähdystä ja paluuta voidaan odottaa lähitulevaisuudessa. Seuraavaan kiekonblokkiin voi jäädä takaraivoon pelkoa.
Onko jossain sanottu, että kyseessä ei ollut aivotärähdys? Eikö Aho menettänyt tajuntansa, joka on aika selkeä merkki aivotärähdyksestä. Se, että pystyy jo treenaaman ei kerro mitään siitä oliko kyseessä aivotärähdys vai ei, 80-90% aivotärähdyksistä paranee 7-10 päivässä.
En tosiaan tiedä, onko aivotärähdystä vain ei.
Radiocity-Aho-AamujäilläHaastattelu
Tuosta jokainen voi itse kuunnella ja tehdä omat johtopäätöksensä vammasta ja nykytilanteesta varsin nopeati loukkaantumisen jälkeen. Itse olen tyytyväisen helpottunut. Hienoa kun puuttuit oleelliseen epäkohtaan viestissäni.
Olen samaa mieltä tästä. Ahon näkisin kolmoskentän laiturina. Sille paikalle on varmasti monta pelaaja tarjolla, mutta jos Aho pelaa yhtä vakuuttavasti kuin tähän asti siihen on varmasti mahdollisuudet. Kaikki Kärppiä seuraavat ovat huomanneet mikä panos on Aholla Kärppien pelaamiseen. Ja se ei ole pieni kuten ei näissä U20 kisoissakaan.Heitetäänpä pieni veikkaus tähän vielä; Sebastian Aho pelaa keväällä SM-liigan pleijareiden ja Kärppien kolmannen mestaruuden jälkeen myös aikuisten arvokisoissa Kari Jalosen joukkueessa.
Ei yhtään kommenttia tässä ketjussa kisojen aikana. Samassa ketjussa on kohun kohteet, toki ansaitusti. Heistä myös kirjoitetaan luonnollisesti joka puolella. Mutta mielestäni se on Aho, joka liimaa ketjun yhteen. Aho tekee niitä oikeita asioita jatkuvasti. On välillä maaginen kiekon kanssa pienessäkin tilassa. Näkee kentän ainutlaatuisella tavalla ja omalla panoksellaan tekee ketjukavereistaan noin hyviä. Eipä olisi viime kevään ratkaisun jälkeen uskonut, millaiseen liekkiin nuori mies tällä kaudella syttyy.
Ihailen myös sitä viileätä olemusta ja rauhallisuutta, joka Ahosta huokuu koko ajan. Jotenkin vaan näkee, kuinka fokus on olennaisessa ja se lopullinen maali siintää silmissä, tapahtui peleissä mitä tahansa. Aho vaikuttaa harvinaisen kypsältä pelaajalta ikäisekseen. Ainoa miinus pienehkö koko, joka voi rapakon takana olla hidasteena. Huomenna vielä yksi ja sitäkin suurempi ottelu edessä. Viime kevään kokemukset voi olla isona vahvuutena. Kun silloin, niin miksei huomennakin.
Hatunnosto Aholle. Ihan huikea pelaaja ja teki ketjukavereistaan tähdistöpelaajia. Mun silmissä ykköskentän tärkein pelaaja vaikkei henkilökohtaisia palkintoja irronnutkaan. Loistava tulevaisuus edessä.
Ahon mitoista on ollut puhetta että riittääkö rapakon takana, mutta ahon fyysiset ominaisuudet olivat näissä junnukisoissakin monia isompia kavereita edellä. Vahvat jalat ja keskivartalo auttaa pysymään kiekossa vahvasti laitojenkin lähellä ja pelikäsitys nyt on aika kovalla tasolla.
Pitäisikö Aho siirtää sentteriksi myös Kärpissä?
Jukka Jalonen taisi sanoa, että yksi pelaaja tuosta joukkueesta nähdään miesten MM-kisoissa. Veikkaisin, että tarkoitti Ahoa.
Täh, sarkasmia?:/Kyllä mä luulen että se puhui Rantasesta.
Jukka Jalonen taisi sanoa, että yksi pelaaja tuosta joukkueesta nähdään miesten MM-kisoissa. Veikkaisin, että tarkoitti Ahoa.