Seattle Kraken – joukkueen rakentuminen kaudelle 2021–2022

  • 258 399
  • 849

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна


Ei se Kraken sitten varmaan ole.... Sääli, olisi omasta mielestä ollut paras näistä ehdokkaista, mitä on pyöritelty.

muok. Hyvä, hyvä

RELEASE THE KRAKEN!
 
Viimeksi muokattu:

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Aikamoinen pönötysmeininki tuossa nimen lanseerauksessa. Show puuttuu.

Kraken joka tapauksessa valittiin nimeksi.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Jes! Olin ihan varma, että päätyisivät johonkin tylsään, mutta olen positiivisesti yllättynyt.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Fanit periaatteessa valitsivat nimen. Toimarin mukaan palautettaa kuunneltiin ahkerasti.
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Ylipäätään yksikkömuotoiset joukkuenimet särähtää vähän korvaan, ja tuo Kraken on muutenkin jotenkin... Cheesy. No, ehkä tuohon tottuu. Mutta kyllä tuota jaksettiin mehustella pitkään!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Rush

Kheldaur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Leijonat, (Saipa).
Nimi oli ihan odotettu, tosin tuo nimen paljastustilaisuus on ehkä köyhimmistä koskaan, eikä tuo logokaan vakuuta. Tuo Secondary logo on kyllä hyvännäköinen. Ja jos paidat ovat tuollaiset, niin muuten oikein kivat, mutta enemmän olisi voinut olla punaista ja nimenomaan sellaista lohen punaista.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En oikein osaa sanoa vielä mielipidettä tuosta nimestä. Vähän hassulta se tuntuu, että jostain skandinaavisesta mytologiasta otetaan nimi Seattlen joukkueelle, mutta onhan tuo tietty komea merijötkäle.

Sen sijaan jos se trailerissa ollut laivan sumutorvi tulee maalitööttäykseksi, niin hieno homma!
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Hienolle kiekkoalueelle tuo jengi kyllä tulee.

Kuten tuossa herra sanoi, niin 5 WHL-jengiä löytyy lähialueelta. Victoria Royals, Tri-City Americans, Spokane Chiefs, Everett Silvertips ja Seattle Thunderbirds.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
On kyllä ihan tyylikäs paita. Väritys kyllä muistuttaa Jetsin paitaa aika paljon. Logo on vähän tylsä kun vertaa sitä mitä jotkut fanit oli tehnyt, mutta tossa matkitiinkin Seattle Metropolitansin logoa joten sikäli ihan ymmärrettävä ratkaisu.

Seura ilmeisesti lahjottaa hyväntekeväisyyteen nyt "Release the Kraken" fanikrääsän myyntitulot. Ihan hyvät vibat tästä omistajaportaasta.
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Seattle Grunge olisi ollut parempi. Pelipaidaksi ruutupaita, housuiksi rikkinäiset farkkushortsit. Ja jos doping-osasto olisi ollut nimen arvoisesti hoidossa, niin joukkue olisi mennyt ekalla kaudellaan taatusti vielä pidemmälle kuin Golden Knights.

Lupaan sympata joukkuetta, jos hallissa on musapuoli kunnossa, eli soitetaan kaupungin omaa tuotantoa.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Hyvä nimi ja logokaan ei sinänsä huono ole, mutta tosiaan monet fanit olivat tehneet komeampia luonnoksia itse. Secondary logo kyllä toimii, mutta tuo ykköslogo on vähän pliisu. Pelipaita luonnokset näyttää omaan silmään toimivilta.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hyvä nimi ja logokaan ei sinänsä huono ole, mutta tosiaan monet fanit olivat tehneet komeampia luonnoksia itse. Secondary logo kyllä toimii, mutta tuo ykköslogo on vähän pliisu. Pelipaita luonnokset näyttää omaan silmään toimivilta.

Hyvä nimi ja hyvä pelipaita mielestäni, mutta tosiaan logo on kovin vaatimaton.
 

Montana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset.
En oikein osaa sanoa vielä mielipidettä tuosta nimestä. Vähän hassulta se tuntuu, että jostain skandinaavisesta mytologiasta otetaan nimi Seattlen joukkueelle, mutta onhan tuo tietty komea merijötkäle.

Sen sijaan jos se trailerissa ollut laivan sumutorvi tulee maalitööttäykseksi, niin hieno homma!

Seattlessa on paljon skandinaavitaustaisia ihmisiä ja kulttuuria. Varsinkin norjalaisia on alueelle muuttanut vuosien varrella, mutta myös muista Skandinavian maista. Hallin läheltä löytyy Ballardin skandinaavialue, jossa mm. Nordic Heritage Museum, Leif Eriksenin patsas, Skandinaavi-aukio, kauppojen seinillä pohjoismaiden lippuja ym.

Itse en tykännyt niin tuosta Kraken nimestä mutta kyllä tuohon alkaa nyt lämpeämään. Release the Kraken!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Paita logoineen on KHL-tasoa. Tämä ei ole kehu. Enkä tykkää nimestäkään. No, eivätpä mun mielipidettä missään vaiheessa kysyneetkään.
 
Kraken oli omakin suosikki noista aiemmin esiinnousseista nimistä ja sehän sieltä myös valittiin nimeksi. Hienoa, että joukkueella on nyt nimi ja brändi. Aavistuksen valju ensivaikutelma paidoista, logosta ja värimaailmasta, mutta sama oli Vegasin kohdallakin ja äkkiä siitäkin oppi tykkäämään. Toisaalta taas, kaikesta ei tarvitse tykätäkään. Tämän joukkueen aion kyllä ottaa omakseni. Olen vuosikaudet yrittänyt löytää itselleni suosikkijoukkuetta, mutta turhaan. Tämä sen nyt on oltava. Kun joku kysyy vuosien kuluttua miksi juuri sinusta tuli Kraken-fani, niin vastaan rehellisesti, että päätin vain niin.


Jotenkin muuten tuo Kraken ei meinaa taipua suuhuni. Miten se pitäisi lausua "suomalaisittain"? Kraakken, kräken, kreiken....no hälläkö väliä. Release the Kraken!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös