Onkos kukaan kuunnellut viimeaikoina? Itsellä on tippunut pois kuuntelujonosta huomaatta mutta ei ole kaivannutkaan, rupesi olemaan liikaa jotain omia skaboja mistä ei tajunnut kuuntelijana yhtään mitään. Ja kuten ylempänä olen laittanutkin että toinen kausi rupeaa nopeasti kiertämää samaa kehää.
Tottakai tämä tuote on paljolti myös kiinni HPK peliesityksistä, eipä noissa esityksissä oo läpikäytävää tällä hetkellä.
Mites muilla?
Itse olen kaikki jaksot kuunnellut läpi. Jotain piristystä tuo kyllä kaipaisi. Puoleentoista tuntiin on mahdutettu aika monta segmenttiä ja tuntuu, että kiire tulee ehtiä juoksemaan kaikki läpi. Varsinkin mainitut jäsentenväliset väittämät ja niihin liittyvä kisa vaikuttaa siltä, että säännöt ovat vajavaiset, eikä sitä kautta oikein kukaan tiedä mitä sillä haetaan, enkä kyllä usko, että ketään kiinnostaa häviäjän runot.
- Haastattelut sinänsä ihan mielenkiintoisia, mutta usein jää edelleen pintapuoliseksi
- Pelejä ja esityksiä niissä voisi mielestäni käydä enemmänkin läpi. Kahden viikon julkaisuväli on niin pitkä, että välin alkupään pelit ovat kuunteluhetkellä jo todella kaukana takana, jolloin spekuloidaan vanhoja asioita ja lisäksi pelejä välillä on niin monta, ettei yksittäiseen peliin voi keskittyä kun vähän. Tämä korostuu vielä jos itse vielä kuuntelee varsinaisen julkaisupäivän jälkeen.
- Kerhon alla kun hommaa tehdään, on tietysti selvä, että kaikkia tapahtumia pitää mainostaa, mutta siitä toivoisi saavan hyötyäkin. Liikesalaisuuksia ja kaikenlaista yksityisyydensuojaa on paljon huomioonotettavana, mutta olisi hauskaa, jos jotakin yksittäistä joukkueen itsekeräämää tilastoa voitaisiin käyttää näkökulmana otteiden analysoinnissa tai myyntipuolen osakokonaisuutta voitaisiin käydä läpi hieman tarkemmin. Silläkin uhalla, että mahdollinen epäammattimaisuus jollain saralla tulisi sitä kautta esille julkisesti.
Jotakin piristystä tosiaan kaipais.