Scoutataan Eavesille korvaaja!

  • 20 517
  • 79

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
No niin, mikäänhän ei ole mukavempaa kuin spekulointi ja fantasiadraftien tekeminen. Joten ryhdytään tuumasta toimeen ja lähdetään täyttämään sitä ruutua joka mielestäni tällä hetkellä eniten kaipaa vahvistusta elikkä sentteriosastoa. Lähdetään siis liikkeelle hakemaan koodinimi "Eavesin korvaaja".

Lähtökohtaisesti nykyinen sentteriosasto eli Öhman-Ryhänen-Miettinen-Sallinen-Nättinen-J.Lajunen on kylläkin hyvä mutta tällä kuusikolla ei loppuun asti mennä, varsinkaan kun Öhmanin tästä kaudesta näyttää tulevan rikkonainen. Ryhänen on ollut jopa odotuksia parempi mutta vastaavasti Miettinen ei ole mielestäni vielä sillä tasolla että häneltä voitaisiin kiekollisessa pelissä vielä odottaa tasaista suorittamista. Kolme muuta ovat tulevaisuuden nimiä joilta en tänä vuonna liikoja odottaisi, ainakaan mitä tulee kiekolliseen rooliin.

En nyt viitsi laittaa mitään listausta peliin sen suhteen ketä tähän paikalle haluaisin mutta aloitetaan tämä yhdellä nimellä joka maksaisi huomattavan summan rahaa mutta niinhän laatu aina. Ilmaisena vinkkinä toimistolle: nyt puhelin käteen ja vuokrataan tänne loppukauden sopimuksella Chicagon farmista Petri Kontiola. CHL-rahoja on kuitenkin olemassa ja nyt kun runkosarjan voitto lienee jo lähes utopiaa on panostettava loppukaudeksi jotta tällä kaudella on mahdollisuus menestyä ja sitä kautta saavuttaa CHL-paikka uudestaan. Lisäksi:

- Kontiola ei näytä kuuluvan Chicagon suunnitelmiin ainakaan tällä kaudella
- Mies on jo itsekin ehtinyt toivoa siirtoa
- Farmipalkka => saisi Suomesta parempaa palkkaa (joo, niin saisi myös Venäjältä)
- Menisi ns lähdeveropelaajana
- Rightin kätisyys
- Omaa Bluessentterin "ominaisuuden" eli osaa pelata keskellä ja laidalla
- Hyvä näyttöpaikka miehelle ajatellen ensi kevään MM-kisoja

En toki vielä sulkisi pois myöskään ulkomaalaissentterin hankkimista "Kontiolan" sijaan vaikken tuosta kierrätyksestä pahemmin perustakaan. Antaisipahan toisaalta mahdollisuuden esim Clarkelle huilata itsensä kuntoon kun pikku vammaa näyttää kokoajan olevan.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kontiola olisi se ns. optimiratkaisu mutta pelottaa että Sveduista tai Sveitsistä lyödään niin paljon fyrkkaa kehiin että menee sinne.
 

Zdeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Petri Kontiola olisi loisto vahvistus Bluesille, mutta epäilen Tapparaan menevän jos Sm-liigaan tulee. Epäilen kuitenkin Kontiolan jäävän joka AHL:ään tai siirtyvän Sveitsiin, Ruotsiin tai Venäjälle isompien rahojen perässä.

Omasta mielestä erittäin kelvollinen pelaaja olisi juurikin aikaisemmin täällä mainitsemani Jason Guerriero. Hyvä kahdensuunnan hyökkääjä, joka pystyy myös tekemään hyökkäyspäässä pisteitä pelatakseen 1-2 ketjussa. Tietenkin kotimainen olisi parempi vaihtoehto, vapaana vaan ei taida olla oikeastaa Mika Alataloa kummempaa pelaajaa.
Vahva usko onkin edelleen Holtariin, jotta Jason Guerriero tulee Espooseen.
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jos Kontiola ei jäisi rapakon taakse, niin uskon, että hänen paluunsa suomeen on enemmän kuin todennäköistä. Kontiolan tavoite on kuitenkin NHL, joten uskoisin, että ei juokse rahan perässä mihinkään Sveitsiin, vaan palaa mielummin kotimaahansa vetämään yhden kauden ja sitten taas takaisin Jenkkeihin. Mutta se on varma, että ei Kontiola silti halvalla irtoa

Kontiola olisi kyllä kaikkien aikojen vahvistus, mutta uskoisin, että Espooseen suuntaa joku ulkomaalainen sentteri. Kuten Jason Guerriero.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kontiola olisi nannaa, mutta ei me mikään Lukko sentään olla. Ulkkarisentterikin kelpaisi hyvin, vaikka siinä tapauksessa pitäisi tyytyä rotaatioon. Clarkella on kuitenkin ne hänen krooniset nivusvaivansa ym. kipupaikat, joten ei tee lainkaan pahaa lepuuttaa häntä otteluruuhkissa.

Myös Koskinen on todettu kelvoksi maalivahdiksi, joten häntä voi huoletta peluuttaa joka kolmannessa tai joka neljännessä ottelussa.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Holtari hankkinee Mestiksestä vielä muutaman ihan kelpo täytemiehen ennen siirtorajaa ja siihen olen enemmän kuin tyytyväinen.

On täysin turhaa ostaa hirvittävillä rahoilla mitään kontioloita. Tämä kausi on enemmän tai vähemmän välivuosi ja pitäisin tähtäimenä puolivälieräpaikkaa. Eikä sekään ole ollenkaan huono saavutus.

Liiga ja loukkaantumiset tekevät sen itse.
 

trap

Jäsen
Myös Koskinen on todettu kelvoksi maalivahdiksi, joten häntä voi huoletta peluuttaa joka kolmannessa tai joka neljännessä ottelussa.
Tää menee nyt vähän ohi otsikon aiheen, mutta mun mielestä Brücklerin pitäisi olla keväällä selkeä ykkönen. Joukkueessa täytyy olla selkeä ykkösmaalivahti, ja tuollainen 50/50-peluutus tekee omasta mielestäni lähinnä hallaa molareille. Esimerkiksi tänään upposi ilmeisesti pari aika helppoa Brucksille, eikä sinänsä mikään ihme, kun ei ollut viikkoon pelannut.

Toivottavasti joulutauon aikana tulee jotain hyviä uutisia, esim. Guerriero vois olla ihan hyvä hankinta.
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää menee nyt vähän ohi otsikon aiheen, mutta mun mielestä Brücklerin pitäisi olla keväällä selkeä ykkönen. Joukkueessa täytyy olla selkeä ykkösmaalivahti, ja tuollainen 50/50-peluutus tekee omasta mielestäni lähinnä hallaa molareille. Esimerkiksi tänään upposi ilmeisesti pari aika helppoa Brucksille, eikä sinänsä mikään ihme, kun ei ollut viikkoon pelannut.

En itsekään kannata tasa-arvoisia kassareita; jommankumman on oltava ykkönen. Mutta siitä huolimatta kannatan myös PELAAVAN kakkosveskarin taktiikkaa. Joka neljäs peli on esimerkiksi varsin hyvä tahti. Ykkönen saa tarvitsemaansa fyysistä ja henkistä lepoa, mikä on tärkeää varsinkin tammikuun otteluruuhkassa (Bluesilla on 12 SM-liigapeliä ja ainakin yksi CHL-peli tammikuussa). Sitä paitsi Brückler pysyy sopivasti varpaillaan, jos penkillä on edes näennäinen pelillinen uhka.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Itse en näe kovinkaan mielekkäänä hankkia ulkomaalaista pelaajaa johtuen ulkomaalaiskiintiöstä. Tosipelit pelataan vasta keväällä ja kaikki toiminta pitää tähdätä siihen, että pärjätään niissä peleissä. Uusi ulkomaalaisvahvistus ei olisi optimaalinen missään suhteessa, koska joko vahvistus itse tai sitten jokin nykyisistä ulkomaalaisista Clarke, Keller tai Bruckler jouduttaisiin penkittämään yksittäisissä otteluissa, jolloin kulloinkin pelaava kokoonpano ei välttämättä edes vahvistuisi. Tällainen tilanne ei missään nimessä ole kovinkaan optimaalinen ja hyöty joukkueelle voisi olla yllättävän pieni.

Sen sijaan joku riittävän taitava pelaaja tyyliin Kontiola olisi varmastikin parempi ratkaisu. Bluesilla on rahan lisäksi tarjota suuri rooli Kontiolan tyyliselle pelaajalle, joka vielä pyrkii urallaan eteenpäin kohti Änäriä.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hihkasen hiljaa naapurin pöytään..

Mun mielestä Bluesilla on ollut jo parina vuotena ylivoim. parhaat ulkkarit ja niiden scouttaus. Tällä kaudella jää nähtäväksi, pystyykö Andersson ja Corso laittaa hanttiin. Enivei.

Mieleen tuli, että kun tuo P.Matikaisen pelityyli nyt on sellainen fyysisen vittumainen ja loukkaantumisaltistava pelaajille, niin kannattaisko Holtarin kattella enemmän tollasta Rem Murray tyylistä pelaajaa? Ei siis välttämättä herraa itse mutta tyyliltään samanlaista(onnea tosin sellaisen löytämisessä). Bluesilla on loukkaantumiskirous -> joustava hyökkääjä center/wing on plussaa. Bluesilla tulossa kovia pelejä CHL+runkosarjan voitto? -> kokemus toisi koppiin pelkkää plussaa.

Itse pitäisin, jos siis olisin Blues-fani, verisesti kiinni siitä, että korvaaja olis rautainen ulkkari. Ihan koska näin oli lähtijäkin. Sen lisäksi Bluesin ulkkariscouttaus on ollut rautaista ja tulevien tärkeyksien vuoksi. Jos ajatellaan Bluesin kehitystä seurana, niin tällä kaudella olis tärkeää voittaa jotain. CHL tai liiga. Tämä ilman yhtään dissausta ed.kauden hopeaan.

Sellasia ajatuksia.
 

Filosofem

Jäsen
Bluesilla on loukkaantumiskirous -> joustava hyökkääjä center/wing on plussaa. Bluesilla tulossa kovia pelejä CHL+runkosarjan voitto? -> kokemus toisi koppiin pelkkää plussaa.

Tällä logiikalla jokainen CHL-joukkue vuokraisi CHL-välieriin ja finaaleihin oman liigansa parhaimmiston aina sen yhden pelin ajaksi. Tai hankkisi yhden pelin artistisopimuksella jonkun sopimuksettoman pelaajan mallia Mats Sundin. Eli siis CHL on lähtökohdiltaan kunnossa ja tällainen kikkailu ei ole mahdollista, vaan lopullinen CHL-rosteri on pitänyt ilmoittaa johonkin tiettyyn päivämäärään mennessä, mikä on ollut kaiketi jo aikoja sitten. Bluesin kannalta helkkarin huonoa tuuria, kun joukkue on niin klesana kun pelataan niitä oikeasti kauden tärkeimpiä pelejä.

EDIT. Itse pidän hienona ideana 10 vuoden takaista EHL-matsia, johon Jokerit vuokrasi nelosketjuunsa divari-Kärppien ykkösen(?) Juha Jokiharju - Esa Pirnes - Jari Laukkanen. Tosin itse muistan tuon matsin enää vain Kettererin "hienoista otteista"...

Siinä tietenkin olet oikeassa, että SM-liiga on vasta joulutauolla ja vielä ei ole liian myöhäistä vahvistaa joukkuetta runkosarjan loppua ja kevään pleijareita ajatellen.
 
Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse pitäisin, jos siis olisin Blues-fani, verisesti kiinni siitä, että korvaaja olis rautainen ulkkari. Ihan koska näin oli lähtijäkin.

Lähtijä oli toki pelitaidoiltaan suorastaan jaloterästä, mutta muuten puhuttiin lasista.

Esim. Lukko vetäisi juuri itselleen tehotilastojen perusteella varsin kovan laitahyökkääjän. Jos joku vastaavilla tehoilla varustettu sentteri tipahtaa Espooseen, niin vetäydyn heti joulun viettoon. Mutta Guerrieron kaltainen peluri on toki paljon todennäköisempi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

trap

Jäsen
Jotenkin mulla pieni pelko hiipi puseroon, että Blues vuokraisi loppukaudeksi jonkun noista senttereistä keitä Lukko-puolella tämän siirron myötä spekuloidaan ulos. Pelko siksi, että itse en kyllä mitään Lukon jämämiehiä kaipaa rosteriin, vaan joku kova sentteri täytyy saada jostain.
 
Tämä kausi on enemmän tai vähemmän välivuosi ja pitäisin tähtäimenä puolivälieräpaikkaa. Eikä sekään ole ollenkaan huono saavutus.

Miksi näin? Näin ulkopuolisena minä olen koko ajan luullut, että tämä on juuri SE kausi. Viime kaudella olitte jo niin lähellä ja tällä kaudella olisi mahdollisuus johonkin vielä suurempaan.

Onko tämä välikausiajattelu pesiytynyt ihan yleisesti sinne Blues-fanien keskuuteen vai oliko lainaukseni enemmänkin yksittäistapaus? Ihan mielenkiinnosta utelen.

Tietysti CHL vie voimavaroja pakostakin, mutta kyllä se myös palkitsee. En näe CHL:ää niin suurena rasitteena, että liigamenestyksen pitäisi siitä mitenkään kärsiä kuitenkaan.
 

molari

Jäsen
Miksi näin? Näin ulkopuolisena minä olen koko ajan luullut, että tämä on juuri SE kausi. Viime kaudella olitte jo niin lähellä ja tällä kaudella olisi mahdollisuus johonkin vielä suurempaan.

Onko tämä välikausiajattelu pesiytynyt ihan yleisesti sinne Blues-fanien keskuuteen vai oliko lainaukseni enemmänkin yksittäistapaus? Ihan mielenkiinnosta utelen.

Tietysti CHL vie voimavaroja pakostakin, mutta kyllä se myös palkitsee. En näe CHL:ää niin suurena rasitteena, että liigamenestyksen pitäisi siitä mitenkään kärsiä kuitenkaan.

Joukkue/organisaatio lähti kyllä kauteen tavoitteena "kirkastaa" mitali eli voittaa "the Kannu" ja pärjätä CHL:ssa, CHL:n osalta hyvin menneen alkusarjan jälkeen tavoite taitaa olla (edelleen) vähintään finaalipaikka, en Petun, pelaajien tai kenenkään muun ole muuta kuullut sanovan, kyllä tämä negailu on fanien heiniä, ml. kirjoittaja, meillä Espoossa perinteitä edustanee slogan "Blues pettää aina" ja Suomen isoin Volvon ulkoilma "road show" Länärin parkkiksella, jälkimmäinenkin taitaa siirtyä kiinalaisten kontolle ))))

Loukkaantumiset ja Eavesin lopullinen poistuminen rosterista on vaan syönyt uskoa menestymismahdollisuuksin melkoisesti, olihan alkukauden rosterissa verrattuna nykyiseen todella iso ero ja ihan kaikkea ei voi korvata asenteella, omilla junnuilla, jne.

En kuitenkaan jaksa uskoa, että tavoitteet olisivat mihinkään muuttuneet, huomattavasti vaikeampaa jopa epärealistista se on vain nyt noilla kavereilla, mutta pakko uskoa, että sieltä 1-2 oikeata vahvistusta hankitaan.

Suotavaa olisi vielä, että heti vuodenvaihteessa, Bluesilla min. 14 peliä tammikuussa, tietää taatusti sitä, että äijiä hajoaa tossa sumassa, etenkin, jos siellä tietyt ja harvat kaverit vetää edellisten loukkaantumisten jälkeen yli 20 min./peli.
 

trap

Jäsen
Miksi näin? Näin ulkopuolisena minä olen koko ajan luullut, että tämä on juuri SE kausi. Viime kaudella olitte jo niin lähellä ja tällä kaudella olisi mahdollisuus johonkin vielä suurempaan.

Kieltämättä itseänikin on vähän alkanut näiden vaikeiden aikojen keskellä alkanut vähän huolettamaan, mutta toisaalta jos tästä ties kuinka monetta vuotta riivaavasta loukkaantumissumasta päästään edes joten kuten eroon, ja tehdään pari nappihankintaa, niin mahdollisuudet on vaikka mihin.

Lainaamasi nimimerkki sanoi eilen yhden pisteen viemisen JYPiltä olevan verrannollinen SM-kultaan, joten voit tehdä siitä johtopäätökset, että miten tosissaan nuo jutut kannattaa ottaa.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Jos pelattaisiin isolla rahalla entiseen Blues-tyyliin, niin mukava (ja kallis ratkaisu) voisi olla tämä:

Ulostetaan Brückler
Hankitaan Norrena loppukauden ajaksi
Hankitaan ulkomaalainen kova sentteri loppukauden ajaksi

Tällä menolla kun rosterissa on jo valmiiksi 3 ulkkaria, niin en jaksa usko esim Guerrieron tuloon, vaikka varmasti pelimies onkin. Eiköhän meille tule vielä enemmänkin näitä "liigajämiä+Mestispelaajia."
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onko tämä välikausiajattelu pesiytynyt ihan yleisesti sinne Blues-fanien keskuuteen vai oliko lainaukseni enemmänkin yksittäistapaus? Ihan mielenkiinnosta utelen.

Ei taatusti ole mikään yleinen asenne. Tämän palstan Blues-kirjoittajista löytyy nämä muutamat tyypit, jotka myyvät maansa jokaisen vastoinkäymisen kohdatessa ja kusevat hunajaa jatkoaikapisteiden jälkeen. Jätän nimimerkit mainitsematta, sillä itselläni on hermo palanut noihin juttuihin jo aika päivää sitten.

Bluesilla on edelleen ihan hyvät mahdollisuudet voittaa mestaruus tällä kaudella, mutta tämän kauden ei missään nimessä _tarvitse_ olla se Se kausi. Kyllä se saa Se silti olla.
 

Blegist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Ei kyllä ole mitkään hirveän korkeat odotukset mahdollista stunttia ajatellen. Tähän aikaan kaudesta ei taida hirveästi pelimiehiä (centtereitä) olla vapaana. Pari suomalaista läskiä olisi vapaana Kai Nurmisen ja Mika Alatalon muodossa, näihin turkulaisiin paskakasoihin ei toivottavsti oteta yhteyttä.

Holemainen hankinta voisi olla Karo Koivunen. Pudonnut kaanien neloskenttään eikä peli muutenkan kulje aiempien kausien tapaan. Pelannut aiemmin Ryhäsen kanssa ja osaa rakentaa peliä. Voisi olla hyvä lisä pyörittämään ylivoimaa, Espoolainen ja irtoaa varmaan aika halvalla. Ei todellakaan korvaa Eavesiä onnistuessaan, mutta kukapa nyt korvaisi? Uskon kuitenkin tämän tapaiseen ratkaisuun jopa enemmän kuin se että "Guerriero" hankitaan.

Jan Caloun on jossain vaiheessa kertonut että haluaisi vielä palata suomeen, toinen asia on sitten että missä kunnossa herra on nykyään ja miten kalliiksi tulisi?

Kumpikaan ei ole keskushyökkääjä joten Keller saisi jatkaa sitä duunia. Kontiola olisi toki mahtava hankinta, mutta epäilen että massit ei riitä.
 

Kapulainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Holemainen hankinta voisi olla Karo Koivunen. Pudonnut kaanien neloskenttään eikä peli muutenkan kulje aiempien kausien tapaan. Pelannut aiemmin Ryhäsen kanssa ja osaa rakentaa peliä. Voisi olla hyvä lisä pyörittämään ylivoimaa, Espoolainen ja irtoaa varmaan aika halvalla. Ei todellakaan korvaa Eavesiä onnistuessaan, mutta kukapa nyt korvaisi? Uskon kuitenkin tämän tapaiseen ratkaisuun jopa enemmän kuin se että "Guerriero" hankitaan.
Itse olen miettinyt täsmälleen samaa asiaa. Karo on ajautunut sivuraiteille ja nyt mikäli Mika Toivola on Pelicansien uusi valmentaja, ei Koivusen tilanne ainakaan parane. Lisäksi yhteistyö Ryhäsen kanssa lienee varsin toimivaa. Kaiken kaikkiaan erittäin Holemainen hankinta espoolaisena pelaajana. Lisäksi Karo ei liene suinkaan yhtä kallis kuin viimeksi sopimuksen ollessa katkolla. Tämän kauden huonot otteet ja peliajan selvä tippuminen varmasti johtaa siihen, että Karon voisi saada kotiin aika halvallakin. Etenkin, kun joukkueen menestys Espoossa lienee todennäköisempää kuin Lahdessa. Toinen asia sitten on, kuinka hyvin Karo istuu Matikaisen pelitapaan.

Toinen pelaaja, kuka olisi hyvin Holemainen hankinta (ensi kaudeksi siis - sopimuskin taitaa loppua tähän kauteen), on Jarkko A. Immonen. Noiden kahden kaverin hankinta toisi ensi kaudeksi selvästi lisää taitoa joukkueeseen. Karo voisi ehkä olla saatavissa jo täksikin kaudeksi.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Vaikkakin K. Koivunen ei ole tällä kaudella pelsuissa vakuuttanut, niin kyseessä on todella taitava kaveri ja hyvä pelintekijä.
Kuitenkaan Karo ei kauhean hyvin Bluesin formaattiin sovi, koska on aivan uskomattoman surkea puolustussuuntaan (tämä on kaiketi yksi niistä syistä, miksi ei vastuuta enää tällä kaudella ole saanut).
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vaikkakin K. Koivunen ei ole tällä kaudella pelsuissa vakuuttanut, niin kyseessä on todella taitava kaveri ja hyvä pelintekijä.
Kuitenkaan Karo ei kauhean hyvin Bluesin formaattiin sovi, koska on aivan uskomattoman surkea puolustussuuntaan (tämä on kaiketi yksi niistä syistä, miksi ei vastuuta enää tällä kaudella ole saanut).

Mitä helvettiä!? Onko joku minun kanssani jokseenkin samaa mieltä siitä, että Karo olisi hyvä vahvistus? Itse olen tuota jankannut koko viime ja tämän kauden ja tuntuu, että kaikki ovat kieltäneet ajatuksen Karosta heti alkuun.
 

Kahva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Salamat, Espoo Blues, Färjestad
Mitä helvettiä!? Onko joku minun kanssani jokseenkin samaa mieltä siitä, että Karo olisi hyvä vahvistus? Itse olen tuota jankannut koko viime ja tämän kauden ja tuntuu, että kaikki ovat kieltäneet ajatuksen Karosta heti alkuun.


Et todellakaan ole ainoa. Kyllä minäkin olen jo vuosia toivonut, että Karo palaisi Espooseen, aivan kuten olen odotellut monen muunkin espoolaiskasvatin paluuta (Niko Nieminen, Ville Uusitalo, Veli-Matti Savinainen, Joni Tuominen), ja ehkä jotkut näistä vielä jonakin päivänä palaavat, toivotaan parasta. Karohan tehtaili 90-luvulla Kiekko-Espoon junioreissa huikeita tehoja, mutta ykkösjoukkueeseen häntä ei ikinä nostettu, ja tämä saattaa kyllä painaa edelleen Karon mielessä.
Mutta silti Karohan totesi tässä haastattelussa yhdessä Uusitalon kanssa, että haluaisi vielä jonakin päivänä pelata Bluesissa:
http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=kolumnit&id=4896

Eli motivaatiota pitäisi kyllä löytyä Bluesissa pelaamiseen.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Karo ei ole meidän näköinen pelaaja. Olkoon kuinka espoolainen tahansa, niin hänestä ei ole pelaamaan espoolaista kiekkoa.

Toisaalta olen kyllä sitä mieltä että nimenomaan pitäisi hankkia kotimainen hyökkäjä (tiedän kyllä miten mahdotonta on löytää pätevä kotimainen), eikä enää lähteä rotaatioon. Homman nimi tällä hetkellä on se että Keller ja Clarke ovat joukkueen parhaimmat pelaajat, ja molemmat ovat nousseet isompaan rooliin kuin viime kaudella. Keller on tavallaan ottanut itselleen osan Eavesin johtajuudesta, ja näin ollen tuntuisi ihmeelliseltä jos ulkoa tulisi joku uusi ihmekaveri joka pistäisi roolit kentällä ja kopissa uusiksi. Ei tunnu järkevältä.

Samaa selkeyttä toivoisin nyt mv-peluutukseen, eli BB:lle roppakaupalla vastuuta, siitä se tykkää.

Eli ulkomaalaiskolmikolle täysi luotto ja työrauha, ne ovat meidän tärkeimpiä pelaajia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös