Osaa myös pitää kiekkoa ja rakentaa.
Toivottavasti Pooley saa kohta maalihanat auki, niin tulee otteisiin vähän rentoutta.
Jos palaa kotopuoleen pyhien ajaksi, niin olet oikeassa.Toivottavasti, mutta tällä hetkellä sellanen olo, ettei Pooley näe joulua Raumalla
Itse taisin veikkailla Pooleyn tehoiksi tälle kaudelle 15+12 tai 12+15 ja tuo on kolmosketjun hyökkääjälle kyllä jo kova lukema, vaikka ylivoimaa pelaakin. Toki peliajoissa laitureista Pooley on pelannut tällä hetkellä kolmanneksi eniten, mutta eiköhän Skaldo ja Pospisil tuosta pian ohi mene, kunhan pysyvät kentällä.Maalit on selvästi tuloillaan. En ole ollenkaan huolissani vielä. 10 pelin jälkeen pitäisi olla sellainen 2+3 tilastoissa. Tai 2+1. Paikkoja on parissa viimeisessä pelissä ollut eikä se kauhean kaukana ole ollut.
Eikä tuo liikekään ole mitenkään erityisen huonoa. Puolustussuuntaan ollut paljon parempi mitä odotin.
Ei ollenkaan pelin ulkopuolella pyöri.
Kyllähän Pooley pelitapaa noudattaa, tai ainakin yrittää sitä. Muutaman kerran on joutunut siinä kohtaa onglemiin, kun karvaaja ei lopetakkaan siinä kohtaa kun Pooley on kurvannut kiekon kanssa omiin ja on tullutkin yllättäen kiire. Paikoille Pooley on mun mielestä päässyt sen 2-4 kertaa ottelussa ja jos sama tahti jatkuu, niin kyllä niitä tehojakin alkaa tulla. Vertailukohtana Pooleylle on mun mielestä Eero Elo aika sopiva, eikä Pooley mun mielestä ainakaan hitaampi luistimilla ole kuin Eero ja on enemmän kuin Elo pelin sisällä. Toki Elon tekoihin Liigassa on perkeleesti matkaa.Rakentaa on ehkä väärä sana, mutta kyllähän Pooley osaa kiekkoa pistää liikkeellekin. Maalintekijät harvemmin, mutta liikuttaa silti välillä ja mielestäni ihan hyvin.
Uskaltaakohan enää lisäosumia tehtailla kun Repo hymyili rivosti miehen avausosuman jälkeen. Tulee Sebastian vielä yöuniinkin ja se on sitten lopunalkua jos mikä.Pooleyn ensimmäinen ja näytti maistuvan! Nyt vaan lisää
Tällä hetkellä tulee tästä miehestä Eero Elo mieleen, eikä suinkaan hyvässä mielessä. Laukauksia kyllä ihan helvetisti, muttei sihti eikä nyt oikein pelisilmäkään noissa kudeissa ole kohdallaan. Uskon edelleen, että parantaa, mutta mutta...